*Kącik Spamerski*
-
- Adept
- Posty: 0
- Rejestracja: 2022-03-23, 11:48
- Imię: Damian
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Warszawa
Hej, ostatnio znalazłem taki fajny skup klocków lego Skup klocków lego warszawa jak ktoś ma jakieś zalegające lego w domu to warto skorzystać
-
- Adept
- Posty: 0
- Rejestracja: 2022-03-24, 11:43
- Imię: Emilia
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Rzeszów
Jeśli martwicie się bezpieczeństwo swojego samochodu mieszkając w domku polecam ogrodzić swój teren solidnym płotem https://thor-zaun.pl/
-
- Adept
- Posty: 2
- Rejestracja: 2022-12-20, 09:01
- Imię: Adam
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1987
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Warszawa
A ja dopytam się tutaj o ogrzewanie w garażu .W całym domu będzie ogrzewanie podłogowe jedynie w łazienkach dodatkowo drabinki na ręczniki Ale podłączone pod instalacje podłogowa.
Ale co z garażem?? Czy też ułożyć podłogowe tylko rzadziej?? Ja jestem za tym rozwiazaniem bo uważam że szkoda miejsca tracić na kaloryfery... tym bardziej że nie mamy jakiegoś mega dużego garażu... czy jednak lepiej grzejniki podłączone pod instalacje podlogowa??
Ale co z garażem?? Czy też ułożyć podłogowe tylko rzadziej?? Ja jestem za tym rozwiazaniem bo uważam że szkoda miejsca tracić na kaloryfery... tym bardziej że nie mamy jakiegoś mega dużego garażu... czy jednak lepiej grzejniki podłączone pod instalacje podlogowa??
-
- Adept
- Posty: 0
- Rejestracja: 2022-12-28, 13:57
- Imię: Adam
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: quattro
- Skąd: Rybnik
Moim zdaniem duża temperatura a tym bardziej podłogówka chyba trochę szkodzi autku w zimie... cała ta chemia z ulic (czyt. sól) ma łatwiejszą robotę i żre podwozie aż huczy...no chyba że będziecie czyścić podwozie przed każdym parkowaniem...
Ogolnie niektórzy pewnie wspomną o grzejniku elektrycznym nawiewowym, to chyba dobre chwilowe rozwiązanie, po otwarciu bramy bardzo szybko się wychładza, więc stałe grzanie jest mało wydajne, bo chyba że ktoś duuużo przesiaduje w garażu
a więcej styropianu załatwi izolację dla góry
Sam mam warsztat który nie jest w bryle domu i tam mam grzejnik olejowy energooszczędny. I daje radę (nagrzewa szybko, poza tym jest to chyba najtańszy w obsłudze grzejnik jaki możecie w tym momencie sobie kupić). Tak więc można jeszcze wziąc pod uwagę takie rozwiązanie.
Ogolnie niektórzy pewnie wspomną o grzejniku elektrycznym nawiewowym, to chyba dobre chwilowe rozwiązanie, po otwarciu bramy bardzo szybko się wychładza, więc stałe grzanie jest mało wydajne, bo chyba że ktoś duuużo przesiaduje w garażu
a więcej styropianu załatwi izolację dla góry
Sam mam warsztat który nie jest w bryle domu i tam mam grzejnik olejowy energooszczędny. I daje radę (nagrzewa szybko, poza tym jest to chyba najtańszy w obsłudze grzejnik jaki możecie w tym momencie sobie kupić). Tak więc można jeszcze wziąc pod uwagę takie rozwiązanie.
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Cześć i czoołem
W tym roku być może będę budował garaż na potrzeby mechanikowania oraz magazynowania. Lepszy kanał czy podnośnik. Jeśli podnośnik to jakiego typu?
W tym roku być może będę budował garaż na potrzeby mechanikowania oraz magazynowania. Lepszy kanał czy podnośnik. Jeśli podnośnik to jakiego typu?
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic