co dalej z autem?
-
- Adept
- Posty: 15
- Rejestracja: 2016-12-11, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
co dalej z autem?
Siemanko. Wchodzą wysokie składki oc. Audica wymaga napraw ,silnik 2.5 wysokie oc. nie wiem co robić.. Rok temu kupiłem ten samochód za 5 tys. Było w miarę ok ale się posypał. Wsadziłem sporo kasy zrobiłem w nim
*wymiana rozrządu i kolo pasowe
*4 tuleje pod mostem tylnym
*łozysko w tylnym kole
*przewody hamulcowe tył przód
*akumulator
*zregenerowane zaciski przód
*pompa vacum
*wachacze górne tylne
*amortyzatory tył
*uszczelka od dekla górnego
więcej nie pamiętam ale może cos jeszcze było. do zrobienia mam jeszcze trochę :
* niedługo 4 tarcze i klocki
*podpora wału
*4 x mocowania amortyzatorow
*regeneracja tylnych zacoskow kupno linki i zrobienie ręcznego
*wymiana zderzaka bo rozwalony
*wymiana tylnej klapy ( juz rdza ostro wychodzi)
* zrobienie rdzy na drzwiach pod listwami bo wychodzi troche
*wymiana listew
*czujnik temp (silnik ma 90 na kompie a na zegarach 60)
sporo zrobione i wiecej do zrobienia. Nie wiem co mam robić. Czy pchać pieniądze w ten samochód czy sprzedać i kupić cos typu ford opel z mniejszym silnikiem czy nie ma sensu? Silnik chodzi idealnie, buda od dołu zdrowa , mój mechanik mówi ze rzadko widuje silniki takie czyste i w tak dobrej kondycji . Środek zadbany wyposażenie dobre grzane dupy itd Do 15 tys nie kupie pewnie nic sensownego a jakbym wsadzil w tego z 8 to pewnie bym odszykował. co radzicie zrobić?:>
*wymiana rozrządu i kolo pasowe
*4 tuleje pod mostem tylnym
*łozysko w tylnym kole
*przewody hamulcowe tył przód
*akumulator
*zregenerowane zaciski przód
*pompa vacum
*wachacze górne tylne
*amortyzatory tył
*uszczelka od dekla górnego
więcej nie pamiętam ale może cos jeszcze było. do zrobienia mam jeszcze trochę :
* niedługo 4 tarcze i klocki
*podpora wału
*4 x mocowania amortyzatorow
*regeneracja tylnych zacoskow kupno linki i zrobienie ręcznego
*wymiana zderzaka bo rozwalony
*wymiana tylnej klapy ( juz rdza ostro wychodzi)
* zrobienie rdzy na drzwiach pod listwami bo wychodzi troche
*wymiana listew
*czujnik temp (silnik ma 90 na kompie a na zegarach 60)
sporo zrobione i wiecej do zrobienia. Nie wiem co mam robić. Czy pchać pieniądze w ten samochód czy sprzedać i kupić cos typu ford opel z mniejszym silnikiem czy nie ma sensu? Silnik chodzi idealnie, buda od dołu zdrowa , mój mechanik mówi ze rzadko widuje silniki takie czyste i w tak dobrej kondycji . Środek zadbany wyposażenie dobre grzane dupy itd Do 15 tys nie kupie pewnie nic sensownego a jakbym wsadzil w tego z 8 to pewnie bym odszykował. co radzicie zrobić?:>
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Sam sobie musisz zadac pytanie na co Cie stać? Kupisz nowe auto na początek musisz miec na pakiet startowy czyli podobnie to co zrobiłeś w Audi. Po drugie nie wiem jaką masz stawkę OC ale u mnie zwiekszyła się o 150 zł więc wielkiej tragedii nie ma.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pomorskie
Rzeczy typowo eksploatacyjne, a niezajeżdżonych AEL Q coraz mniej. Do 15 tysięcy znajdziesz dobre C4 np. http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=12909 , ale nie AEL. Jezeli chcesz mieć AELa Q to warto ratować, bo wiesz co masz.
-
- Adept
- Posty: 12
- Rejestracja: 2013-08-04, 11:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sławatycze
Rób C4 !!! Ja kupiłem Passata B6 COMFORTLINE 2.0 TDi 2007, niby piękny, niby przebieg oryginalny, niby tylko 3 elementy malowane, w stanie bardzo dobrym ale to nie C4 które zostawiłem jako drugi samochód Czuję że długo z nim moja przygoda nie potrwa. Moim zdaniem Warto sie zastanowić nad reanimacją Twojej C4 i wiesz co masz lub zakupem od gitmara ACK jeżeli lubisz benzyniaki. Ostateczna decyzja należy do ciebie.
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
ApeR pisze:Siemanko. Wchodzą wysokie składki oc. Audica wymaga napraw ,silnik 2.5 wysokie oc. nie wiem co robić.. Rok temu kupiłem ten samochód za 5 tys. Było w miarę ok ale się posypał. Wsadziłem sporo kasy zrobiłem w nim
*wymiana rozrządu i kolo pasowe
*4 tuleje pod mostem tylnym
*łozysko w tylnym kole
*przewody hamulcowe tył przód
*akumulator
*zregenerowane zaciski przód
*pompa vacum
*wachacze górne tylne
*amortyzatory tył
*uszczelka od dekla górnego
więcej nie pamiętam ale może cos jeszcze było. do zrobienia mam jeszcze trochę :
* niedługo 4 tarcze i klocki
*podpora wału
*4 x mocowania amortyzatorow
*regeneracja tylnych zacoskow kupno linki i zrobienie ręcznego
*wymiana zderzaka bo rozwalony
*wymiana tylnej klapy ( juz rdza ostro wychodzi)
* zrobienie rdzy na drzwiach pod listwami bo wychodzi troche
*wymiana listew
*czujnik temp (silnik ma 90 na kompie a na zegarach 60)
sporo zrobione i wiecej do zrobienia. Nie wiem co mam robić. Czy pchać pieniądze w ten samochód czy sprzedać i kupić cos typu ford opel z mniejszym silnikiem czy nie ma sensu? Silnik chodzi idealnie, buda od dołu zdrowa , mój mechanik mówi ze rzadko widuje silniki takie czyste i w tak dobrej kondycji . Środek zadbany wyposażenie dobre grzane dupy itd Do 15 tys nie kupie pewnie nic sensownego a jakbym wsadzil w tego z 8 to pewnie bym odszykował. co radzicie zrobić?:>
Hahahaha kupiłeś AEL quattro za 5 k i myślisz ze perfekt auto hahaha....normalne ceny to koło 10k i to też coś jest do zrobienia. Perfekt to od 15k w górę. Teraz masz dwa wyjścia sprzedać ze stratą, lub iść dalej, odszykować,dbać i za kilka lat sprzedać z kilkukrotnym zyskiem. Mało tego jest i będzie coraz mniej, myślę że nie osiągnie cen jak np audi S2 ale na pewno będzie kilkakrotnie wyższa niż teraz.
- burdzio89
- Mechanik
- Posty: 194
- Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Płeć:
audiki ma racje... w 100% się zgadzam
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
-
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-04-14, 13:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kazimierza Wielka
Ej ja tez za swoje dalem 5k i dolozylem 3 zl na uszczelnienie pompy i co w tym smiesznego? Najlepiej zbesztac wysmiac.... Bez komentarza... Moim skromnym zdaniem zostaw i rob. Nalezy pamietac ze audi zbudowalo renome na takich autach jak c4 badz audi 80. Mowie tu tylko o latach 90-tych. Takze zostaw i dokladaj bo napewno nie bedziesz zalowac. A jak chcesz sprzedac to wal do mnie pierwszego na priw.
- burdzio89
- Mechanik
- Posty: 194
- Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Płeć:
Będę bronił audiki.
Napewno źle interpretujecie.
Chodzi o to że do każdego 20 letniego auta trzeba wsadzić troche grosza, napewno po doprowadzeniu do ładu będzie się lepiej sprawował niż Punto czy Fiesta. A i na wartości nie będzie tracił a może zyskac...
Napewno źle interpretujecie.
Chodzi o to że do każdego 20 letniego auta trzeba wsadzić troche grosza, napewno po doprowadzeniu do ładu będzie się lepiej sprawował niż Punto czy Fiesta. A i na wartości nie będzie tracił a może zyskac...
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pomorskie
Przerabiałem wątek kupna AEL Q i 8 tysięcy to dolna granica za rokujący egzemplarz. audki ma rację co do cen, jeżeli ktoś nie wierzy, to niech spróbuje kupić AEL Q ( wymaga to czasu i środków ). Problem tkwi w tym, że trwałość napędu quattro, samej konstrukcji C4 i R5 TDI powodowało, że auto było często wołem roboczym .
Diesel będzie niedogrzany jeżeli jeździsz na krótkich odcinkach co oznacza szybsze zużycie części ( tarcie zmniejsza się wraz ze wzrostem temperatury) i więcej spalał. 2,8 również swoje wypije w mieście ( 16-17 l gazu to minimum bez stania w korkach).
Najłatwiej kupić ABC/ AAH z quattro. ACK zwłaszcza w manualu jest trudny do znalezienia tak jak AEL, rzecz jasna mowa o dobrym stanie .
ApeR pisze:jeżdżę większość po mieście to słyszałem ze niby benzyniak lepszy na taki tryb jazdy. nie twierdzę ze tak jest tylko pytam;] to prawda? czy to bez znaczenia? Niedługo mam zamiar iść sprawdzić jak będzie z OC.
Diesel będzie niedogrzany jeżeli jeździsz na krótkich odcinkach co oznacza szybsze zużycie części ( tarcie zmniejsza się wraz ze wzrostem temperatury) i więcej spalał. 2,8 również swoje wypije w mieście ( 16-17 l gazu to minimum bez stania w korkach).
Najłatwiej kupić ABC/ AAH z quattro. ACK zwłaszcza w manualu jest trudny do znalezienia tak jak AEL, rzecz jasna mowa o dobrym stanie .
Ostatnio zmieniony 2017-01-05, 05:40 przez void, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
To trzeba było kupić PB bez quattro było by taniej. Kupując AEL Quattro za 5k musiałeś się liczyć z tym że drugie tyle będziesz musiał wsadzić. Nikt normalny nie sprzeda takiego auta w miarę dobrym stanie w takiej cenie. Ale jeśli chodzi o OC ja w grudniu płaciłem 800zł, wydaje mi się że za 2,6 V6 lub 2,8V6 wyszło by trochę drożej. Musisz sprawdzić w kilku ubezpieczalniach bo rozrzut cenowy jest ogromny i różnice mogą być nawet 500zl.ApeR pisze:audiki nie musisz wyśmiewać;] nigdzie nie napisałem ze myślałem że to perła;p jeżdżę większość po mieście to słyszałem ze niby benzyniak lepszy na taki tryb jazdy. nie twierdzę ze tak jest tylko pytam;] to prawda? czy to bez znaczenia? Niedługo mam zamiar iść sprawdzić jak będzie z OC.
Jeśli chodzi o eksploatację V6 trochę droższa. Także źle nie wybrałeś, bo ON nawet w quattro nie jest aż taki drogi w eksploatacji, trzeba tylko naprawić to co popsute
[ Dodano: |5 Sty 2017|, o 09:30 ]
Za quattro ?? czy ośkę??tymek90 pisze:Ej ja tez za swoje dalem 5k i dolozylem 3 zl na uszczelnienie pompy i co w tym smiesznego? Najlepiej zbesztac wysmiac.... Bez komentarza... Moim skromnym zdaniem zostaw i rob. Nalezy pamietac ze audi zbudowalo renome na takich autach jak c4 badz audi 80. Mowie tu tylko o latach 90-tych. Takze zostaw i dokladaj bo napewno nie bedziesz zalowac. A jak chcesz sprzedac to wal do mnie pierwszego na priw.
-
- Adept
- Posty: 15
- Rejestracja: 2016-12-11, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
burdzio - zgadzam sie z Toba i audki ze to takiego auta trzeba dokładać bo ma już 21 lat;] i przy zakupie byłem tego świadomy ( może nie na taka sumę ale częściowo byłem;])
void - rano jak odpalam czy to po pracy zawsze czekam minimum 5 minut. Dzis pod praca to i 10 bo był caly zalodzony . Wcześniej nie myślałem nad benzyną jakoś zawsze bardziej wolałem ON i ta praca silnika:D
Audki- właśnie wcześniej jezdziłem więcej w trasie w mieście dużo mniej dlatego wybrałem AEL'a. Ale to się jednak zmieniło i teraz pracuje i mieszkam w tym samym mieście i żona tak samo . To sie pozmieniało i tryb jazdy się zmienił. No ale grzejąc silnik przed jazda i nie ,,szarżowaniem" na zimnym to chyba silnik powinien mimo jazdy po mieście posłużyc co?;]
void - rano jak odpalam czy to po pracy zawsze czekam minimum 5 minut. Dzis pod praca to i 10 bo był caly zalodzony . Wcześniej nie myślałem nad benzyną jakoś zawsze bardziej wolałem ON i ta praca silnika:D
Audki- właśnie wcześniej jezdziłem więcej w trasie w mieście dużo mniej dlatego wybrałem AEL'a. Ale to się jednak zmieniło i teraz pracuje i mieszkam w tym samym mieście i żona tak samo . To sie pozmieniało i tryb jazdy się zmienił. No ale grzejąc silnik przed jazda i nie ,,szarżowaniem" na zimnym to chyba silnik powinien mimo jazdy po mieście posłużyc co?;]
Ostatnio zmieniony 2017-01-05, 18:25 przez ApeR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
ApeR i tu się mylisz. Auta najszybciej się nagrzewają w trybie jazdy, to pokutujący mit że warto odczekać 5-10 min aż się motor zagrzeje. Przy dużych mrozach lepiej jest aby auto odpalić załączyć światła i ruszyć w drogę, oczywiście poruszamy sie na początek na niższych obrotach lecz również nie za niskich bo silnik też dostaje wtedy.ApeR pisze:burdzio - zgadzam sie z Toba i audki ze to takiego auta trzeba dokładać bo ma już 21 lat;] i przy zakupie byłem tego świadomy ( może nie na taka sumę ale częściowo byłem;])
void - rano jak odpalam czy to po pracy zawsze czekam minimum 5 minut. Dzis pod praca to i 10 bo był caly zalodzony . Wcześniej nie myślałem nad benzyną jakoś zawsze bardziej wolałem ON i ta praca silnika:D
Audki- właśnie wcześniej jezdziłem więcej w trasie w mieście dużo mniej dlatego wybrałem AEL'a. Ale to się jednak zmieniło i teraz pracuje i mieszkam w tym samym mieście i żona tak samo . To sie pozmieniało i tryb jazdy się zmienił. No ale grzejąc silnik przed jazda i nie ,,szarżowaniem" na zimnym to chyba silnik powinien mimo jazdy po mieście posłużyc co?;]
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018