Witam mam pytanie miał ktoś może do czynienia z którymś z tych aut:??
VW Sharan 2.8 VR6
Ford Galaxy 2.8
Ford Galaxy 2.3
Jakie sa opinie na temat tych aut?, jak ze spalaniem?, czy dają rade na LPG?, czy w VW i Fordzie 2.8 to ten sam motor?, który lepszy 2.3 czy 2.8?, jak z awaryjnością? itd.. itp...
VW Sharan 2.8, Ford Galaxy 2.8, 2.3
- trotodyl
- Adept
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-03-10, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ełk
VW Sharan 2.8, Ford Galaxy 2.8, 2.3
obejrzyj, pomyśl i jedź bezpiecznie
Juz nie Audi w posiadaniu ale cały czas w pamięci Teraz japończyk
Juz nie Audi w posiadaniu ale cały czas w pamięci Teraz japończyk
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
O VR6 słyszałem różne opinie ale powtarzało się że mogą się przegrzewać (wąskie kanaliki i cienkie ścianki w bloku "upchanym" cylindrami) Ponoć sam VW nie bardzo che się do nich przyznawać, moim zdaniem niesłusznie, bo sam zamysł konstrukcyjny był genialny. VR6 ma krótszy blok niż R5.
Ostatnio zmieniony 2011-07-08, 17:15 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
sharan
galaxy
zapomniałes jeszczcze o seacie alhambra - to samo
wszystkie te auta sa jednakowe (poza kosmetyką i znaczkami ) (jeden wyjątek współpracy forda z vw) - czesci pasują od jednego do 2 , silniki sa te same - w fordzie np znajdziesz slynne 1.9 tdi volkswadena - wogole wszystkie silniki sa vw (chyba poza jednym w fordzie- jakaś benzyna typowo fordowska - 2.3 16v)
zato 2.3 - vr5 były montowane w vw i seatach- zadko ale widziaelm ( a niewiem czy w vw trafisz na 2.3 16v - wszystko sie może trafić ale reki nie dam uciąć Ale to rodzynek być musi)
2.8 to słynne vr6 - mocne i trwale i dobre pod turbo
jedyne co w nim nalezy uważać to rozrząd -na łancuchu , który sie konczy zwykle po 300kkm i może zniszczyć silnik - gaz bez problemu
Zalezy też w jakie galaxy /sharana/alhambre mierzysz - te stare - I gen czy polifty ?
Co pozatym - auto jest fajne - mega wydaje sie przestronne w srodku (a nie wyglada)
z przodu jest ok ale z tyłu jest pieknie - równa , plaska podłoga i kufer - mega kufer
aha nawet nie zawracaj se dupy 1.9 bo w tym aucie ten silnik dziala jak rezonator (jest strasznie głosno (przez sam silnik) bierz benzyne i to mocną - 2.8 a nie pozałujesz a spalanie z lpg bedzie na rozsadnym poziomie (2.3 jest wg mnie słaby (za słaby do tego ) - bo to auto waży wiecej niż nasze c4 - serio to kloc
Aha jc polecam rozważyc sytuacje porownania sobie z tym autem np Chryslera Voyager'a - 3 lub 4 generacji (polifty) - te auta za te samoą cene są moim zdaniem lepsze od galaxy - są wieksze , wcale nie droższe , czesci taniocha i latwo dostepne (mimo że amerykanskie) i kupisz młodsze auto za podobną kwote jak sharan
a silniki - oczywiscie tylko benzyna - dobre , naprawde udane , przebiegi 500tys to dla nich nic , na lpg chodzą dobrze i mało palą jak na spore pojemności - polecam tylko v6 3.0 3.3 albo nowsze 3.8 - okolice 12/ 14 l lpg - srednio
tak wogóle to jaki masz budzet?
galaxy
zapomniałes jeszczcze o seacie alhambra - to samo
wszystkie te auta sa jednakowe (poza kosmetyką i znaczkami ) (jeden wyjątek współpracy forda z vw) - czesci pasują od jednego do 2 , silniki sa te same - w fordzie np znajdziesz slynne 1.9 tdi volkswadena - wogole wszystkie silniki sa vw (chyba poza jednym w fordzie- jakaś benzyna typowo fordowska - 2.3 16v)
zato 2.3 - vr5 były montowane w vw i seatach- zadko ale widziaelm ( a niewiem czy w vw trafisz na 2.3 16v - wszystko sie może trafić ale reki nie dam uciąć Ale to rodzynek być musi)
2.8 to słynne vr6 - mocne i trwale i dobre pod turbo
jedyne co w nim nalezy uważać to rozrząd -na łancuchu , który sie konczy zwykle po 300kkm i może zniszczyć silnik - gaz bez problemu
Zalezy też w jakie galaxy /sharana/alhambre mierzysz - te stare - I gen czy polifty ?
Co pozatym - auto jest fajne - mega wydaje sie przestronne w srodku (a nie wyglada)
z przodu jest ok ale z tyłu jest pieknie - równa , plaska podłoga i kufer - mega kufer
aha nawet nie zawracaj se dupy 1.9 bo w tym aucie ten silnik dziala jak rezonator (jest strasznie głosno (przez sam silnik) bierz benzyne i to mocną - 2.8 a nie pozałujesz a spalanie z lpg bedzie na rozsadnym poziomie (2.3 jest wg mnie słaby (za słaby do tego ) - bo to auto waży wiecej niż nasze c4 - serio to kloc
Aha jc polecam rozważyc sytuacje porownania sobie z tym autem np Chryslera Voyager'a - 3 lub 4 generacji (polifty) - te auta za te samoą cene są moim zdaniem lepsze od galaxy - są wieksze , wcale nie droższe , czesci taniocha i latwo dostepne (mimo że amerykanskie) i kupisz młodsze auto za podobną kwote jak sharan
a silniki - oczywiscie tylko benzyna - dobre , naprawde udane , przebiegi 500tys to dla nich nic , na lpg chodzą dobrze i mało palą jak na spore pojemności - polecam tylko v6 3.0 3.3 albo nowsze 3.8 - okolice 12/ 14 l lpg - srednio
tak wogóle to jaki masz budzet?
AEL INSIDE
- trotodyl
- Adept
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-03-10, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ełk
Ło kurde szybka odpowiedż
1.9 odpada bo jakoś diesle mnie nie pociągają
z tego co wiem w seacie nie było 2.8
o silniku 2.3 słyszałem że nie jest zły ale to tylko gdzieś zasłyszane opinie, za to tutaj dwie opinie o 2.8 i obie odmienne, myślałem o I generacji bo wszystko ograniczone jest kasą około 10-12 tysięcy PLN
Auto będzie brata nie wiem co on wymyśli jeśli chodzi o silnik, na pewno nie będzie to diesel bo rodzinnie jesteśmy uprzedzeni do "traktorów" , ale 2.0 nie brałem pod uwage bo wydaje mi się za słaby
Jeśli chodzi o Voyagera to znajomy miał 2.4 (jakiś japoński silnik podobno) i sobie chwalił
1.9 odpada bo jakoś diesle mnie nie pociągają
z tego co wiem w seacie nie było 2.8
o silniku 2.3 słyszałem że nie jest zły ale to tylko gdzieś zasłyszane opinie, za to tutaj dwie opinie o 2.8 i obie odmienne, myślałem o I generacji bo wszystko ograniczone jest kasą około 10-12 tysięcy PLN
Auto będzie brata nie wiem co on wymyśli jeśli chodzi o silnik, na pewno nie będzie to diesel bo rodzinnie jesteśmy uprzedzeni do "traktorów" , ale 2.0 nie brałem pod uwage bo wydaje mi się za słaby
Jeśli chodzi o Voyagera to znajomy miał 2.4 (jakiś japoński silnik podobno) i sobie chwalił
obejrzyj, pomyśl i jedź bezpiecznie
Juz nie Audi w posiadaniu ale cały czas w pamięci Teraz japończyk
Juz nie Audi w posiadaniu ale cały czas w pamięci Teraz japończyk
-
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2011-06-25, 19:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
Ja miałem sharan I generacji z 1.9 tdi... Fakt, głośno było w środku jak silnik miał obroty, z tego względu, że diesel jak to diesel, ale nie ma maski takiej normalnej przez co komora silnika nie jest wysunięta poza kabinę. Ale Panowie prowadzi się naprawdę fajnie jest przestronny, to jego zaleta. Na parkingu pod biedroną łamie się jak cienkocienko w porównaniu do audi to jakby miał dwie osie skrętne , cuda wianki w manewrowaniu. Silnik proponuję 2.8 lpg, on jest sam z siebie ciężki + bryła jego to przy słabym silniku o przyspieszaniu zapomnij. Ale ten 180 koni to już sobie radzi ładnie. Ma bolączki to auto. Klima, często i gęsto walnięta, bo rurki są popękane, ze względu właśnie na małą komorę silnika wszystko jest poupychane. Tylna wycieraczka lubi nie działać - kabelki z biegiem czasu się przełamują. Ma parę lat i jakieś mankamenty występują w nim, ale jak poszukasz fajny egzemplarz to nie będziesz narzekał. 2.8 lpg automat i śmigasz i objeżdżasz a6 c4 ;P
- pawellike
- Mechanik
- Posty: 146
- Rejestracja: 2011-07-07, 07:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sobolew
Często gęsto zdarzało mi i bratu szwagra przyprowadzić ze Szwajcarii VW Sharan i Ford Galaxy. W ładnym stanie technicznym, trochę mniej wizualnym, ale wszystko idzie poprawić Ściągnęliśmy Forda z silnikiem 2,3 i znajomy nim śmiga aż miło (automat), no i ze 3 sztuki VR6 VW. Przez Niemcy jak samolotem Jednym takim wracałem VR6 Syncro to nie mial przedniej jednej półosi bo się urwała i dzialal napęd tylko tylny (tylko do przodu, syncro nie działa do tyłu) to poprzez to że na tył jest przekazywane max 40% mocy silnika to w trasie spalił mi 26litrów benzyny Normalnie powinno w trasie do 10-9 zejść ...