Silnik 1.8 swap
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2015-01-07, 17:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Silnik 1.8 swap
Witam otóż ostatnio zakupiłem a6 c4 i się w niej zakochałem ale jednak zbyt mały silnik 1.8 125 KM w automacie a jednak młody człowiek lubi sb czasem depnąć a tu nie ma czym przy 1,5 T budzie i otóż zwracam się do was z zapytaniem autko mechanicznie oraz blacha igiełka to autko będzie moją perełką do końca więc raczej nie chcę jej sprzedawać planuje po prostu zrobić projekt na zloty , i teraz do was pytanie planuję zrobić swapa tylko nwm jaki silnik wybrać 1.8T ponoć te same łapy pod silnik ale czy zrobi szał i rozważam jeszcze jedną opcje 2.6/2.8 )
- Eminencja
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-01, 00:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stalowa Wola
jeżeli ci nie zależy na dźwięku silnika to 1.8t jest dobrą opcja, z miejsca masz 150 lub 180 km, jak Ci było by mało zawsze można zawirusować kompa i parę koni więcej wykrzesać, a po kilku modach i 300 koni to nie problem. Kompletny swap silnika 1.8t idzie kupić dosyć tanio. A jak chcesz auto typowo zlotowe to pakuj 4.2 v8
Jest 2.2, jest zabawa
- lento
- Mechanik
- Posty: 161
- Rejestracja: 2012-02-22, 08:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Potoki/zadupie/
karolkck, nie musisz juz szukac, masz całe auto z 1.8t
http://olx.pl/oferta/sprzedam-uszkodzon ... 343e38cc02
http://olx.pl/oferta/sprzedam-uszkodzon ... 343e38cc02
... wychodząc z siebie nie trzaskaj drzwiami !
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
zadam ci pytani gti....czemu ty takiego silnika vw nie wsadzisz?sam silnik koszt od 5 kola w gore.obawiam sie ze taki swap nie zamkanlby sie w 20 kola..moze cos kolo tego..
kolega mysli realnie 1.8t jakos optymalnie do tego czym dysponuje..
niektorym tutaj fantazja popuszcza cugle..albo zeczywiscie masz dzianych starych..
bylby to mega wypas jak bys zamiast swoich 101 koni mial ich ze 240 wiec gti do dziela..
kolega mysli realnie 1.8t jakos optymalnie do tego czym dysponuje..
niektorym tutaj fantazja popuszcza cugle..albo zeczywiscie masz dzianych starych..
bylby to mega wypas jak bys zamiast swoich 101 koni mial ich ze 240 wiec gti do dziela..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 124
- Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SK
Butterbean, nie wiem jakie kto ma plany odnośnie samochodu, moja propozycje jest całkowicie luźna. Kolega nie napisał ile dokładnie chce wydać, a jak napisał że auto perełka itp a jeśli pisze o projekcie to wiadomo że nie zrobi projektu na zloty i tuningi za 10k.
Co do tego tekstu
Przede wszystkim uważam że bez quattro nie ma sensu celować w moce powyżej 250km, swoje AAE kupiłem tylko na dojazdy do szkoły, nigdy poważnie nie myślałem że na początek kupie C4.
Kupiłem ją SAM za WŁASNE pieniądze, rodzice mi do niej nie dołożyli ani grosza, także z takimi tekstami nie do mnie.
Odpowiedź traktuje luźno, nie spinam się. Każdy ma swoje zdanie i śmiało może je wyrazic
Co do tego tekstu
Butterbean pisze:.
niektorym tutaj fantazja popuszcza cugle..albo zeczywiscie masz dzianych starych..
bylby to mega wypas jak bys zamiast swoich 101 koni mial ich ze 240 wiec gti do dziela..
Przede wszystkim uważam że bez quattro nie ma sensu celować w moce powyżej 250km, swoje AAE kupiłem tylko na dojazdy do szkoły, nigdy poważnie nie myślałem że na początek kupie C4.
Kupiłem ją SAM za WŁASNE pieniądze, rodzice mi do niej nie dołożyli ani grosza, także z takimi tekstami nie do mnie.
Odpowiedź traktuje luźno, nie spinam się. Każdy ma swoje zdanie i śmiało może je wyrazic
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
też bym wkładał 1.8T. A jak brak mocy, to AAN. Chociaż nie wiem jak ze skrzyniami biegów...
gti18, Tak lekki pojazd jak Opel Corsa OPC wrzucają 210 koni, w naszych budach jeszcze większa masa spoczywa na przedniej osi, więc myślę że i ponad 250 koni może dawać frajde
gti18, Tak lekki pojazd jak Opel Corsa OPC wrzucają 210 koni, w naszych budach jeszcze większa masa spoczywa na przedniej osi, więc myślę że i ponad 250 koni może dawać frajde
Ostatnio zmieniony 2015-01-15, 19:21 przez mas0n, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ad1.dlaczego uwazsz ze auto za 10 tysiecy nie moze brac udzialu w zlocie?na gorze nie bylo slowa o tuningach chociaz za 10 kola spokojnei zmiesci sie w swapie 1.8turbo wraz z porzadnym ogarnieciem komory na poziomie dobrym o ile nie bardzo dobrym.nie zapominaj ze sa rozne formy tuningu.gti18 pisze:Butterbean, nie wiem jakie kto ma plany odnośnie samochodu, moja propozycje jest całkowicie luźna. Kolega nie napisał ile dokładnie chce wydać, a jak napisał że auto perełka itp a jeśli pisze o projekcie to wiadomo że nie zrobi projektu na zloty i tuningi za 10k.
Co do tego tekstuButterbean pisze:.
niektorym tutaj fantazja popuszcza cugle..albo zeczywiscie masz dzianych starych..
bylby to mega wypas jak bys zamiast swoich 101 koni mial ich ze 240 wiec gti do dziela..
Przede wszystkim uważam że bez quattro nie ma sensu celować w moce powyżej 250km, swoje AAE kupiłem tylko na dojazdy do szkoły, nigdy poważnie nie myślałem że na początek kupie C4.
Kupiłem ją SAM za WŁASNE pieniądze, rodzice mi do niej nie dołożyli ani grosza, także z takimi tekstami nie do mnie.
Odpowiedź traktuje luźno, nie spinam się. Każdy ma swoje zdanie i śmiało może je wyrazic
jak kolega wyzej napisal budrzet ma jaki ma skoro zbiera kase na swap.i zakup calego auta z tego wzgledu odpada.auta na czesci gdzie iwestujac mozna wiele odzyskac w postaci sprzedazy reszty ktora zostanie po wyjeciu serca i wiazki.
ad2.chwala ci za to ze kupiles autko za swoja kase.sam piszesz ze na dojazdy do szkoly itp..wiec i ty zapewne nie bedziesz swapowal silnika.
moj przypis mial tylko odrobine satyry aby powrocic jednak do realiow i normalnosci.póki co c4 nie jest na tyle klasycznym autem zeby samo w sobie bylo wyjatkowe a do tego ze swapem silnika z nowego vw bylo juz kwintesencja tuningu.
uwazam ze kolega powinien pojsc w turbo z powodu bazy ktora posiada-te same lapy,wiazka zapwne bardzo podobna a przynajmniej w tych samych miejscach laczona z reszta instalacji,licznik przelozenia skrzyni itp te same wiec przemawia to za zmiana na taki sam silnik ale uturbiony.weze wody.czujniki.wsztsko pewnie zostalo by to samo ktore ma.
mocna oska mowisz ze zly pomysl?kilka-kilkanascie lat temu mocna oska-renault megane łoilo wszystko co pojawilo sie na rajdowych trasachw polsce.
oczywiscie ze zima trzeba uwazac..
ale latem przy starcie duza frajde daje wlasnie jak to autko myszkuje,szuka sobie trakcji...ja osobiscie mimo tylko 140 koni w secie mam czesto duza frajde z takich startow spod swiatel...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
też myślę o swapie na 1.8T, jak kupisz całe auto i jeszcze da się sprzedać trochę gratów to drogo nie wyjdzie praktycznie, jak ma być 150-180Km to pewnie starczy nawet seryjny IC od 2.2T, z rzeczy które będzie trzeba dorabiać/przerabiać to na pewno wydech, przynajmniej początkowa część, przewody wspomagania i klimy pewnie mogą zostać z 1.8 ADR, chłodzenie da rade jak masz dwa wentylatory, przewody paliwowe to samo, sprzęgło przydałoby się mocniejsze i trochę dłuższa skrzynia od 1.8T albo V6
Ostatnio zmieniony 2015-01-15, 19:31 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Mechanik
- Posty: 124
- Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SK
Butterbean, jak bym miał zdrową bude bez szapchli (nie oczekiwałem zbyt wiele od c4 za 3,5k) to już siedzi tam conajmniej 1,8T. Moj były golfik mk2 miało 160km w ośce i naprawdę dawało rady.
Każdy postrzega tuning trochę inaczej, ja w sumie muszę się przyznać że za głęboko w to wbrnołem i czasami kalkuluje za dużo.
Co do 1.8T, chyba najlepsza jednostka jeśli chodzi o osiągi, i cene swapu. bez problemu można z niej wyciągnąć +220km wkładając w zdrowy silnik około 1500zł.
Każdy postrzega tuning trochę inaczej, ja w sumie muszę się przyznać że za głęboko w to wbrnołem i czasami kalkuluje za dużo.
Co do 1.8T, chyba najlepsza jednostka jeśli chodzi o osiągi, i cene swapu. bez problemu można z niej wyciągnąć +220km wkładając w zdrowy silnik około 1500zł.
- ŁośQ
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-01-12, 23:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Boksze Stare
Co do 1.8T znajomy ma a4 b5 w Quattro i wirus non stop na 200km i silnik daje rade a jaka frajda że ohoho Miał na więcej ale powiedział że szkoda silnika i wgl całej reszty więc silnik jest wytrzymały Szukaj rozbitka i części posprzedajesz a jak nie wszsytko to złom przyjmie i też zawsze to grosz.. Powodzenia życze !
Granatowa Strzała
========
-Seat Ibiza 6l - 03r 1.2 B
-Audi 100 c4 - 92r 2.8 B+G
========
-Seat Ibiza 6l - 03r 1.2 B
-Audi 100 c4 - 92r 2.8 B+G
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2015-01-07, 17:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Ale się rozpisaliście ułaaa jeśli można to dodam coś od siebie ja chcę zrobić auto niepozorne ma wyglądać jak seria ale pod maską troszkę mocy czyli padło na 1.8 T 150 KM w turbo mi na początek styknie po jakimś czasie i odłożeniu paru pieniążków bd myślał by celować w 250 KM z tych silników 1.8 T można wyciągnąć do około 350-400 KM ale to już grube pieniądze, nie raz się spotkałem na światłach z Tico albo Corsą i się zdziwiłem autko niepozorne ale pod maską duża moc gdyż było słychać gwizd turbinki a na tylnej klapie napisz 1.1 co mam na myśli o tuningu raczej chcę autko lekko obniżyć założyć dobrą felgę żeby to wszystko przyzwoicie wyglądało , jednak to co niektórzy piszą oczywiście nikogo nie chcę obrazić ale 4.2 , 3.2 i inne tego typu silniki są nie dla mnie gdyż nie utrzymam tego silnika ja chcę by to auto było na codzień oraz na zloty dziękuję wszystkim za wypowiedzi w tym temacie i wybór padł na 1.8T