[ALL ] Grubość uszczelki pod głowicę.

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii forum a powinno być w dziale "Techniczne"
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Lechu pisze: przed sprzedażą raczej silnika nikt nie robił, bo to chyba by się nie opłacało.
:-? , ja tak zrobiłem z A80... Praktycznie pół roku przed zrobiłem kapitalkę :-|
Jedno jest pewne, opłacać to się na pewno nie opłacało. Tyle tylko że poszło w dobrze znane ręce.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

No dobra ale to że uszczelka jest z 3 otworami świadczy że silnik jest po remoncie?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Ciężko powiedzieć. Raczej nie.
Prawdopodobnie ustala się wystawanie tłoków i grubość uszczelki na linii produkcyjnej, bo po złożeniu ukł tłokowo-korbowego są odchyłki a normy nie były aż tak zajebiste, by w każdym silniku tłoki wystawały dokładnie tak samo i dawało się te same uszczelki np z 1 karbem.

Ewentualnie nie remontowany a robiona płaszczyzna głowicy, choć to też nie do końca dobra praktyka dawania grubszej po zrobieniu płaszczyzny ale u nas tak się właśnie robi, więc jednoznacznie nie da się określić czy i co miałeś robione.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Rafał_93
Mechanik
Mechanik
Posty: 196
Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: Rafał_93 »

Odkopuję.

Dziś zastałem budyń w zbiorniczku wyrównawczym. Mam kilka pytań co do operacji wymiany uszczelki:
1. Jaką grubość zakupić?
2. Czy trzeba wymieniać szpilki po demontażu głowicy?
3. Czy trzeba zwracać jakaś szczególną uwagę na jakieś elementy, czy robi się to jak w każdym innym dieslu czy benzynie?
4. Jakie mogą być przewidywane koszty?
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”