[100 C4] zmiana wtrysków 2.5 TDI AAT (0.216)

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

Koledzy muszę zakupić końcówke do mojego AAT, jaka firma zapewni sprawność na około 1rok, chcę coś taniego kupić bo będę zakładał za rok BOSCHA 0.216.
Ma ktoś namiary na jakiś sklep internetowy?
Hincó, i jak postępy z korektą mapy? ja duchowo się przygotowuje do wymiany na 0.216 ale przeraża mnie jak pomyśle o tym długim kręceniu na ciepłym i czarnym wyziewie :shock:
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

Witam na dniach chce zakupić 0.216stki możecie mi coś doradzić co do tej aukcji bo jakoś podejrzanie tanio :-| kupował ktoś może od tego kolesia?

http://allegro.pl/koncowka-wtryskiwacza ... 07832.html
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Odgrzebie troszkę temat.

Czy na allegro znikły 0,216 czy poprostu ja jestem jakiś ciemny i nie moge nic znaleźć poza aukcją regeneracji wtrysków?
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

są tez i same końcówki ale total china ja czekam aż cowboy znów będzie działał z wtryskami
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Czyli musze czekać? Ehhhh.....
Ostatnio zmieniony 2014-02-21, 14:40 przez trooky, łącznie zmieniany 1 raz.
bol3kkkk
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2013-04-09, 21:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: bol3kkkk »

gdyby ktos potrzebowal dalej wtryskow,to cowboy wlasnie zbiera zamowienia na nastepna ture. Link do tematu : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=541565
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

szkoda kasy na 216'tki po za wyrobami Bosio cała reszta wtrysków z T4 AXG i AHY to wtryski z dyszami 0,210mm
jeśli już to bym proponował 230tki.
według mnie różnica pomiędzy nawet 216'tką z bosio a 210-tką z AEL'a nie jest warta takiej różnicy w cenie, jedynie silnik zacznie ciszej pracować, natomiast różnicy w mocy nie zauważysz, chyba że kopniesz dawkę dość mocno.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

racja
ja zapodalem do mojego ael-a 216 7diesel
porazka
no chyba ze sprzedawca allegrowy mnie wydymal.
wyczyscilem swoje oryginaly i o niebo lepiej gadają niż te niby na nowych koncowkach 7diesel.
program od kolegi z podpisu i do 3000 rpm Prawie dymu nie ma
POWER MADE IN SPANKY
scalibur greg
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2015-07-22, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ostrów Wlkp

Post autor: scalibur greg »

Odświeżam.

Co byście polecali na podmiankę do AAT: 216-tki czy ori AELowe 210??

Będzie jakaś różnica zauważalna przy 216 w porównaniu do 210 czy tylko więcej dymu? Mi nie zależy na wyciskaniu każdego dodatkowego konia, tylko na zwiększeniu mocy bez niepożądanych objawów - dymu, i zwiększonego spalania.

Pytanie 2, co i w jaki sposób trzeba w wagu sprawdzić i ewentualnie pozmieniać już po podmianie wtryskiwaczy?
Ostatnio zmieniony 2016-01-27, 18:36 przez scalibur greg, łącznie zmieniany 1 raz.
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

Zaloz ori ael, potencjal ten sam, a sporo tansze, minus nie wielki to deczko twardsza praca na ael niz na 216.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
scalibur greg
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2015-07-22, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ostrów Wlkp

Post autor: scalibur greg »

Instrukcję wymiany wtryskiwaczy mam, a jak sprawdzić i przestawić vagiem konieczne parametry żeby miał właściwą dawkę, kąt wyprzedzenia i inne..?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”