[ALL ] Czy stożek może pogorszyć spalanie auta?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Racingfactory proponowal wkladki w kwocie ok 100zl.firma z tego co pamietam tez nie byla ostatnia wiec może pójść w tę strone?? :ok: :ok:
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

Dziękuję wszystkim za wypowiedzi. Fakt jest faktem, że im dłużej śmigam znowu na standardowym filtrze tym jest lepiej, nawet autko żwawiej odpala po kilku godzinach stania. Temat wkładki przemyślę, ale już się tak na pewno nie pospieszę jak w przypadku stożka.
Dawid100c42.8v6
Adept
Adept
Posty: 18
Rejestracja: 2012-05-18, 18:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: małopolska

Post autor: Dawid100c42.8v6 »

miałem stożek przez pewien czas osiągi praktycznie nie zauważalne (w moim przypadku) a spalanie bez różnicy . lepiej zakupić sportowy wkład filtra k&N
Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

Dawid100c42.8v6 pisze:lepiej zakupić sportowy wkład filtra k&N
co raz bardziej o tym myślę :ok:
Dawid100c42.8v6
Adept
Adept
Posty: 18
Rejestracja: 2012-05-18, 18:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: małopolska

Post autor: Dawid100c42.8v6 »

Po zamontowaniu stożka przepływomierz padł po paru miesiącach
Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

Dawid100c42.8v6, u mnie stożek był stosunkowo krótko więc na szczęście nic się nie stało.
Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

Dobrze mieć ABC bez przepływki :evil:
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
Awatar użytkownika
RacingFactory
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: RacingFactory »

Przepływka padła, bo niskiej jakości stożek puszcza sporo syfu, tym bardziej, że większość tanich filtrów jest filtrami mokrymi i przed założeniem do auta powinny być zaimpregnowane.
Zakupy wkładek K&Na itp. to raczej słabo wydana kasa, nie zaglądając w katalog strzelam, że okolice 300 zeta trzeba wyłożyć, przyrosty na granicy błędu pomiarowego hamowni czyli zerowe, jeżeli ktoś napisze, że czuje różnicę po założeniu takowej wkładki to chyba do dziś dnia wierzy również w Św. Mikołaja :lol:
Akurat silniki Audi w N/A nie są podatne na żadne podstawowe mody, to nie Honda, że w 20 letnim silniku po dolocie z kibel rury i podstawowym przelotowym wydechu pokazuje +10%.
Ostatnio zmieniony 2012-06-02, 22:34 przez RacingFactory, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

RacingFactory, czyli najkorzystniej pozostać przy standardowym filtrze powietrza :?:
Awatar użytkownika
RacingFactory
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: RacingFactory »

Ja mam normalną nową serię założoną bodajże z Hengsta, wkładka K&N/Simoty/Pipercrossa może mieć plusy z dodatkowym doprowadzeniem powietrza, kompletnym wydechem+późniejszym strojeniem, bo wiadomo, że przy modach N/A każdy koń jest na wagę złota ;-) w innym wypadku po prostu szkoda kasy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”