Adam, na początku byłem sceptyczny ale zwracam honor -bo auto zdłubane.
napisz dokładnie co zmieniałeś w tym remoncie silnika - tłoki stoczone a korby ruszyłeś ? - to chyba najsłabsza czesc każdego turbo silnika- słabe a potem pokrzywione korbowody.
Sprzegło wzmacniałeś ew od czegoś innego zapodałeś ? Radzikowski ma fajne urządzenie do mierzenia siły spreżyn w docisku - wysyłaś docisk gdy np przekuwasz okładziny na tarczy - może cu łatwo sprawdzić przy okazji własnie też to.
Ps jak zrobisz całość wklej zestawienie kosztów - ciekawe o ile sie pomyliłem.
[100 C4] Plan 2018 audi c4 2.3 turbo efi
-
- Czeladnik
- Posty: 79
- Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka
Sprzęgło ori nowy sachs. Jeszcze znosi, w silniku co poddałem modyfikacji to obróbka tłoków. Korby ori z 2.3 gdyż są te same co w 2.2t aan. Panewki zmienione na King Racing. Co do kosztów poniesionych to ciężko szczegółowo wyliczyć. Ile co wytrzyma też ciężko powiedzieć. Jak na razie jeździ i wszystko dziala. Co do wykresu to za bardzo nie ma na co patrzeć. Góry i doliny. A przez problemy z wolnossącym zaplonem silnik kręcony do 5 tys. Jak wszystko ogarnę jak należy, poprawie wynik to wtedy będzie na co patrzeć.
-
- Czeladnik
- Posty: 79
- Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka
dawno się nic nie działo,
czas na zmiany, trzeba się dozbroić do ecumaster emu a więc wpada lekkie koło zamachowe z nacinanym triggerem 60-2, tarcza 240mm kevlar oraz docisk z 2.5 tdi
w między czasie została przerobiona głowica, założone zostały podkładki pod sprężynki zaworowe +0.8mm hydropopychacze zmieniłem na wzmacniane z 1.9 tdi PD, uszczelka głowicy zmieniona na stal z 2.2 aan (ori uszczelka nie wytrzymała 28grudnia 2018 roku poddała się i przepaliła między cylindrami) zmieniłem również uszczelki kolektora wydechowego ma stalowe, 2szt uszczelek z 1.4tdi 3cyl vag pasowały idealnie. Do tej pory c4 nigdy nie zawiodło
czas na zmiany, trzeba się dozbroić do ecumaster emu a więc wpada lekkie koło zamachowe z nacinanym triggerem 60-2, tarcza 240mm kevlar oraz docisk z 2.5 tdi
w między czasie została przerobiona głowica, założone zostały podkładki pod sprężynki zaworowe +0.8mm hydropopychacze zmieniłem na wzmacniane z 1.9 tdi PD, uszczelka głowicy zmieniona na stal z 2.2 aan (ori uszczelka nie wytrzymała 28grudnia 2018 roku poddała się i przepaliła między cylindrami) zmieniłem również uszczelki kolektora wydechowego ma stalowe, 2szt uszczelek z 1.4tdi 3cyl vag pasowały idealnie. Do tej pory c4 nigdy nie zawiodło
Ostatnio zmieniony 2019-01-15, 18:21 przez Adam, łącznie zmieniany 1 raz.
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć: