[ALL ] seryjny a sportowy układ wydechowy

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
swieca91
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: swieca91 »

dobrze że mówisz Butterbean bo ja właśnie przymierzam się do tłumika przelotowego z RM Motors wstępny koszt jaki mi podali to 225 zl.. mówię o tłumiku który będzie w miejsce środkowego ;) jak tylko uzbieram kasę to na pewnie się do Ciebie odezwę ;)
Awatar użytkownika
misiek_lbn
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 254
Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: misiek_lbn »

Butterbean pisze:rura nie może byc nienawiercana bo nie spelnialaby swojej roli.byla by poprostu przelotem zawinietym w obudowe z balchy nierdzewki...
Wg mnie powinna byc zwykla rura w obudowie kata. Z tego wzgledu ze dziurawa rura w puszcze (jak u kolegow wyzej) bedzie dzwonic tak jak pusta pucha po wydlubanym kacie (np u mnie w V6), natomiast z sama rura bez puchy moga byc problemy przy przegladzie... :roll:
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

misiek.na cale szczescie sa ludzie ktorzy znaja sie na produkcji tlumikow oraz znaja zasady jakie rzadza wlasciwym wyciszeniem takiego zestawu..
jesli kazda wiercona rura bedzie ci dzwonic to jak wg ciebie zbudowane sa wszystkie inne tlumiki?
albo na zasadzie pczeciwsobnych grodzi z otworami albo wlasnie rura nawiercona itp.
to co powoduje wygluszenie to wklad czyli qwygluszenie.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
gumisv6
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: gumisv6 »

też miałem zakładać u siebie te tłumiki od RM Motors, ale wyszło na tym że miałem przedmuchy na łączniku katalizatora poprawiłem to i do tej pory jeszcze siedzi katalizator...
adriang92 pisze:"Miało być cicho a tak nie jest, brzęczą jak każde inne"
w takim razie może by zrobić większe zamówienie jakby było parę osób, tylko aby to zrobili ten tłumik zgodnie ze sztuką i spełniał on swoje zastosowanie, mi się jak na razie nie spieszy jakby coś to bym był tym zainteresowany

[ Dodano: 2013-03-07, 07:59 ]
jakby dało radę się tak z nimi tak dogadać...
Awatar użytkownika
misiek_lbn
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 254
Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: misiek_lbn »

Butterbean pisze:misiek.na cale szczescie sa ludzie ktorzy znaja sie na produkcji tlumikow oraz znaja zasady jakie rzadza wlasciwym wyciszeniem takiego zestawu..
jesli kazda wiercona rura bedzie ci dzwonic to jak wg ciebie zbudowane sa wszystkie inne tlumiki?
Ja nie napisalem o kazdej wierconej rurze w tlumiku, tylko o tym konkretnym przypadku pustej puszki po kacie. Zwykla rura zamiast kata NIE DZWONI, i niewiercona rura wspawana w puszke po kacie, rowniez nie dzwoni, a wygladem nie zwraca na siebie uwagi na przegladzie. Tyle od mnie
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

misiek_lbn pisze:Ja nie napisalem o kazdej wierconej rurze w tlumiku, tylko o tym konkretnym przypadku pustej puszki po kacie
A kto tu wspominał o pustej puszcze po kacie? Wydawało mi się że pytanie było o strumiennice lub tłumik.
Jak sobie taką rurę nawiercisz i zaspawasz w puszkę po konserwie to na pewno będzie "dzwonić" bo dobry tłumik z "nawierconą rurą" nie powinien. Te z AWG nieco głośniejsze są przy ok 3tyś obr i dawaniu w palnik, normalnie jeżdżąc prawie tego się nie odczuwa i nic nie dzwoni ale jednak czegoś im brakuje, wspomnianego wygłuszenia zapewne.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
misiek_lbn
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 254
Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: misiek_lbn »

J.A.G, wlasciwie nie wiem skad wzielo mi sie wrazenie ze te puszki z rm-m czy agw sa poza rura puste, lub prawie puste :)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Coś tam wewnątrz jest ale na pewno nie za wiele tego zaprojektowali.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

dokladnie ktos to ujął.określcie czy ma to byc tlumik czy imitacja kata.jesli imitacja to poprostu wrzuccie odpowiednia rure w srodek na przelot starego kata.wspawajcie i tyle.
jesli ma to tlumic halas to konieczny jest jakis materiał tlumiacy badz budowa tlumika ma to czynić.
przerabialem i kata przerabialem i gole rury,przerabialem strumienice przerabialem w koncu jako jeden z ostatnich tlumiki rozprezne,i na nich jest zdecydowanie najciszej z tego wszystkiego.tlumiki byly jeszcze produkcji rmmotorsow.nie ladne polerowane ale ze zwyklej blachy.spelniaja swoje zadanie..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”