[ALL ] seryjny a sportowy układ wydechowy
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Wg mnie powinna byc zwykla rura w obudowie kata. Z tego wzgledu ze dziurawa rura w puszcze (jak u kolegow wyzej) bedzie dzwonic tak jak pusta pucha po wydlubanym kacie (np u mnie w V6), natomiast z sama rura bez puchy moga byc problemy przy przegladzie...Butterbean pisze:rura nie może byc nienawiercana bo nie spelnialaby swojej roli.byla by poprostu przelotem zawinietym w obudowe z balchy nierdzewki...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
misiek.na cale szczescie sa ludzie ktorzy znaja sie na produkcji tlumikow oraz znaja zasady jakie rzadza wlasciwym wyciszeniem takiego zestawu..
jesli kazda wiercona rura bedzie ci dzwonic to jak wg ciebie zbudowane sa wszystkie inne tlumiki?
albo na zasadzie pczeciwsobnych grodzi z otworami albo wlasnie rura nawiercona itp.
to co powoduje wygluszenie to wklad czyli qwygluszenie.
jesli kazda wiercona rura bedzie ci dzwonic to jak wg ciebie zbudowane sa wszystkie inne tlumiki?
albo na zasadzie pczeciwsobnych grodzi z otworami albo wlasnie rura nawiercona itp.
to co powoduje wygluszenie to wklad czyli qwygluszenie.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- gumisv6
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
też miałem zakładać u siebie te tłumiki od RM Motors, ale wyszło na tym że miałem przedmuchy na łączniku katalizatora poprawiłem to i do tej pory jeszcze siedzi katalizator...
[ Dodano: 2013-03-07, 07:59 ]
jakby dało radę się tak z nimi tak dogadać...
w takim razie może by zrobić większe zamówienie jakby było parę osób, tylko aby to zrobili ten tłumik zgodnie ze sztuką i spełniał on swoje zastosowanie, mi się jak na razie nie spieszy jakby coś to bym był tym zainteresowanyadriang92 pisze:"Miało być cicho a tak nie jest, brzęczą jak każde inne"
[ Dodano: 2013-03-07, 07:59 ]
jakby dało radę się tak z nimi tak dogadać...
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Ja nie napisalem o kazdej wierconej rurze w tlumiku, tylko o tym konkretnym przypadku pustej puszki po kacie. Zwykla rura zamiast kata NIE DZWONI, i niewiercona rura wspawana w puszke po kacie, rowniez nie dzwoni, a wygladem nie zwraca na siebie uwagi na przegladzie. Tyle od mnieButterbean pisze:misiek.na cale szczescie sa ludzie ktorzy znaja sie na produkcji tlumikow oraz znaja zasady jakie rzadza wlasciwym wyciszeniem takiego zestawu..
jesli kazda wiercona rura bedzie ci dzwonic to jak wg ciebie zbudowane sa wszystkie inne tlumiki?
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
A kto tu wspominał o pustej puszcze po kacie? Wydawało mi się że pytanie było o strumiennice lub tłumik.misiek_lbn pisze:Ja nie napisalem o kazdej wierconej rurze w tlumiku, tylko o tym konkretnym przypadku pustej puszki po kacie
Jak sobie taką rurę nawiercisz i zaspawasz w puszkę po konserwie to na pewno będzie "dzwonić" bo dobry tłumik z "nawierconą rurą" nie powinien. Te z AWG nieco głośniejsze są przy ok 3tyś obr i dawaniu w palnik, normalnie jeżdżąc prawie tego się nie odczuwa i nic nie dzwoni ale jednak czegoś im brakuje, wspomnianego wygłuszenia zapewne.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
dokladnie ktos to ujął.określcie czy ma to byc tlumik czy imitacja kata.jesli imitacja to poprostu wrzuccie odpowiednia rure w srodek na przelot starego kata.wspawajcie i tyle.
jesli ma to tlumic halas to konieczny jest jakis materiał tlumiacy badz budowa tlumika ma to czynić.
przerabialem i kata przerabialem i gole rury,przerabialem strumienice przerabialem w koncu jako jeden z ostatnich tlumiki rozprezne,i na nich jest zdecydowanie najciszej z tego wszystkiego.tlumiki byly jeszcze produkcji rmmotorsow.nie ladne polerowane ale ze zwyklej blachy.spelniaja swoje zadanie..
jesli ma to tlumic halas to konieczny jest jakis materiał tlumiacy badz budowa tlumika ma to czynić.
przerabialem i kata przerabialem i gole rury,przerabialem strumienice przerabialem w koncu jako jeden z ostatnich tlumiki rozprezne,i na nich jest zdecydowanie najciszej z tego wszystkiego.tlumiki byly jeszcze produkcji rmmotorsow.nie ladne polerowane ale ze zwyklej blachy.spelniaja swoje zadanie..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...