[ALL ] gwint w c4
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Misiek, w zasadzie temat do ogarniecia.
tuleja odpowiednio nagwintowana.
do tego nakretki ze gwintem o przekroju prostokatnym.
tuleja odpowiednio nagwintowana.
do tego nakretki ze gwintem o przekroju prostokatnym.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Misiek
- Mechanik
- Posty: 181
- Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
No to pany, na co czekać trzeba działać co wydać np. te 600zł czy tam troche więcej to nie 2,5 kafla
Ja osobiście wspieram duchowo projekt i jak dojdzie do skutku to od razu odkładam hajs, sam nic nie zdziałam bo nie mam aż takich zdolności ani warunków żeby coś takiego modzić niestety.
Myślicie że gęsty gwint utrzyma spring na prostokątnej nakrętce? Niezłej grubości i twardości musiała by być taka nakrętka. Troche strach moim zdaniem
Ja osobiście wspieram duchowo projekt i jak dojdzie do skutku to od razu odkładam hajs, sam nic nie zdziałam bo nie mam aż takich zdolności ani warunków żeby coś takiego modzić niestety.
Myślicie że gęsty gwint utrzyma spring na prostokątnej nakrętce? Niezłej grubości i twardości musiała by być taka nakrętka. Troche strach moim zdaniem
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 19:36 przez Misiek, łącznie zmieniany 2 razy.
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
No tak tylko koledze chodzi o to że standardowej średnicy sprężyna wymaga dość dużego talerza a ten przy obniżeniu o te 2-4cm i dość dużym kole prawdopodobnie będzie wpierał w oponę... Dlatego ta cała zabawa ze zwężającą się sprężyną i najmniejszym talerzem.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Misiek
- Mechanik
- Posty: 181
- Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
J.A.G rozjaśniłes mi umysł teraz już wiem gdzie leży problem.
Niedziela mi nie służy, za duzo w garażu i nie myśle racjonalnie.
Ok chwilowa burza w umyśle i tak:
Skoro są KIT-y np. -40 i auto idzie niżej to dolna podstawa springa o nic nie obciera.
Wiem wiem, auto schodzi niżej bo sprężyna krótsza jest ale
Tutaj talerzykiem kręcąc aby obniżyć będzie on szedł po gwincie do góry sciskając spring. Jego pozycja wyjściowa będzie na wysokości dolnej podstawy sprężyny, talerzyk idzie do góry, auto w dół i nic nie powinno trzeć.
Auto idzie 4 centy w dół a talerzyk tak samo 4 centy do góry czyli to tak jak by nie ruszając sprezyny podstawa byla ori, nie wiem jak to wytlumaczyć
Niedziela mi nie służy, za duzo w garażu i nie myśle racjonalnie.
Ok chwilowa burza w umyśle i tak:
Skoro są KIT-y np. -40 i auto idzie niżej to dolna podstawa springa o nic nie obciera.
Wiem wiem, auto schodzi niżej bo sprężyna krótsza jest ale
Tutaj talerzykiem kręcąc aby obniżyć będzie on szedł po gwincie do góry sciskając spring. Jego pozycja wyjściowa będzie na wysokości dolnej podstawy sprężyny, talerzyk idzie do góry, auto w dół i nic nie powinno trzeć.
Auto idzie 4 centy w dół a talerzyk tak samo 4 centy do góry czyli to tak jak by nie ruszając sprezyny podstawa byla ori, nie wiem jak to wytlumaczyć
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 19:48 przez Misiek, łącznie zmieniany 3 razy.
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Z tymi niższymi sprężynami niby masz rację, można kupić -60mm i już z tej racji nie trzeba będzie schodzić z talerzykiem poniżej progu wpierania o koło ale błąd jest w opisie, chcąc obniżyć jeszcze opuszczamy talerzyk (po gwincie w dół), chcąc podnieść zawias - podkręcamy talerzyk do góry
Taki talerzyk oczywiście musi być na jakimś łożysku oporowym.
Taki talerzyk oczywiście musi być na jakimś łożysku oporowym.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
1. Talerz idzie w dól a nie w górę
2. sprezyny sportowe sa krótsze ale podstawa jest na takiej samej wysokości
3. jeżeli zastosuje się seryjną sprężynę to środkowe zwoje podczas jazdy mogą ocierać o oponę...nawet jeśli nie będzie już talerza...
4. grubość sprężyny ma znaczenie bo jeśli będzie za miękka (miałem taki przypadek) poprostu pęknie...musi być twarda i nie podatna na zbyt duże uginanie się
5. na gwincie jest nakrętka + podstawa sprężyny oba elementy są gwintowane
2. sprezyny sportowe sa krótsze ale podstawa jest na takiej samej wysokości
3. jeżeli zastosuje się seryjną sprężynę to środkowe zwoje podczas jazdy mogą ocierać o oponę...nawet jeśli nie będzie już talerza...
4. grubość sprężyny ma znaczenie bo jeśli będzie za miękka (miałem taki przypadek) poprostu pęknie...musi być twarda i nie podatna na zbyt duże uginanie się
5. na gwincie jest nakrętka + podstawa sprężyny oba elementy są gwintowane
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 20:01 przez ratmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
- Misiek
- Mechanik
- Posty: 181
- Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Albo ja nie znam zasady dzialania gwintu albo nie wiem
Jak chce obniżyć auto, sprężynę musze zcisnąć czyli śrubą kręcić do góry.
Edit: Jednak jestem ciemna masa hahaha
Ok kminie już wsie i rozumiem problem. Fakt wyjściem jedynie będzie zastosowanie stożkowatego springa...
Jak chce obniżyć auto, sprężynę musze zcisnąć czyli śrubą kręcić do góry.
Edit: Jednak jestem ciemna masa hahaha
Ok kminie już wsie i rozumiem problem. Fakt wyjściem jedynie będzie zastosowanie stożkowatego springa...
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 20:07 przez Misiek, łącznie zmieniany 2 razy.
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Misiek, bo do kąta zaraz pójdziesz za nieuwagę
ratmasta, rozważ jeszcze raz to co ja z miśkiem pisaliśmy i przemyśl na co ci wtedy inna sprężyna/zwężająca się? Chyba -60 to i tak już sporo, na co komu jeszcze niżej, poza tym zanim weprze w oponę to ten cm jeszcze też dałby się pewnie opuścić, więc realnie nawet -70mm
ratmasta, rozważ jeszcze raz to co ja z miśkiem pisaliśmy i przemyśl na co ci wtedy inna sprężyna/zwężająca się? Chyba -60 to i tak już sporo, na co komu jeszcze niżej, poza tym zanim weprze w oponę to ten cm jeszcze też dałby się pewnie opuścić, więc realnie nawet -70mm
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
1. waga samochodu jest stała
2. sprężyna jest na stałym ugięciu
3. jeśli podnosisz podstawe sprezyny tym samym podnosisz całe auto/ sprężyna ma te samo ugięcie
4. chłopaki wejdzcie pod auto na postoju i sprawdzcie ile macie oleglosci miedzy opona a talerzem amortyzatora...
2. sprężyna jest na stałym ugięciu
3. jeśli podnosisz podstawe sprezyny tym samym podnosisz całe auto/ sprężyna ma te samo ugięcie
4. chłopaki wejdzcie pod auto na postoju i sprawdzcie ile macie oleglosci miedzy opona a talerzem amortyzatora...
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 20:09 przez ratmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
ratmasta, nie wiem czy prawdziwe dane ale chyba są kity -60, tu masz ofertę z takimi sprężynami
http://www.allegromat.pl/aukcja133088
http://www.allegromat.pl/aukcja133088
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- f_michal
- Czeladnik
- Posty: 95
- Rejestracja: 2012-07-27, 08:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: PIŁA
na ebay sa takie gwinty moze by porozumiec sie z dystrybutorem tej marki i zamowis konkretne czesci do tego gwintu
tu mamy Fk widziłem tez sporo KW
http://www.ebay.de/itm/FK-GEWINDEFAHRWE ... 589d2e8333
EDIT:
skontaktowałem sie z polskim dystrybutorem firmy KW i mówił ze jest możliwość zamówienia poszczególnych elementów zawieszeń,prosił o zapytanie mailowe jutro powinniśmy mieć odpowiedz odnośnie dostępności oraz ceny
foto poglądowe
tu mamy Fk widziłem tez sporo KW
http://www.ebay.de/itm/FK-GEWINDEFAHRWE ... 589d2e8333
EDIT:
skontaktowałem sie z polskim dystrybutorem firmy KW i mówił ze jest możliwość zamówienia poszczególnych elementów zawieszeń,prosił o zapytanie mailowe jutro powinniśmy mieć odpowiedz odnośnie dostępności oraz ceny
foto poglądowe
Ostatnio zmieniony 2013-03-12, 15:43 przez f_michal, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja Czerwona Strzała