[ALL ] gwint w c4
- f_michal
- Czeladnik
- Posty: 95
- Rejestracja: 2012-07-27, 08:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: PIŁA
a co wy na to, tu mamy przedni gwint od b5 a sprezyna wyglada powiedzmyz e podobnie moze by sprawdzic wymiary itp moze sama sprezyna by podeszła, a reszta to nagwintowana tuleja i heja
http://tablica.pl/oferta/fk-zawieszenie ... bd92b;r:;s:
edit
jednak chyba nie bo zweza sie ku górze czego nie zauwazyłem ;/
[ Dodano: 2013-03-13, 11:37 ]
a wiec poczyniłem dalsze kroki w celu skonstruowania gwintów do naszych autek, znalazłem firmę w polsce to moze zrobic dla na takei sprężyny http://www.śnieżek.pl/index.php dzwoniłem do nich i bardzo miła pani powiedziała mi ze jesli poda następujące dane
ilość zwojów
średnice górna
średnicę dolna
grubo drutu, pręta czy jak to tam
długość sprężyny nieobciążonej i obciążonej ( mysle ze to możemy podać na podstawie np. sprężyny innego producenta na aucie kogoś z forum kto posiada sportowe założone)
oraz masę co za tym idzie nacisk na os co wg specyfikacji ta-technix
maks.nacisk na przód:1240 kg
to mogą nam zrobić takie sprężyny i teraz najlepsza czesc pani powiedziała ze koszt kompletu na jedna os. to ok 140zł :D:D nie dopytałem czy netto czy brutto ale to i tak dobra cena
teraz prośba do was trzeba oszacować lub zmierzyć średnice drutu sprężyny nie wiem porównać ori do sportowej i długość obciążonej sprężyny oraz nieobciążonej
PROSZE O WASZE OPINIE NA TEN TEMAT CZY W OGÓLE KTOŚ BĘDZIE CHĘTNY
http://tablica.pl/oferta/fk-zawieszenie ... bd92b;r:;s:
edit
jednak chyba nie bo zweza sie ku górze czego nie zauwazyłem ;/
[ Dodano: 2013-03-13, 11:37 ]
a wiec poczyniłem dalsze kroki w celu skonstruowania gwintów do naszych autek, znalazłem firmę w polsce to moze zrobic dla na takei sprężyny http://www.śnieżek.pl/index.php dzwoniłem do nich i bardzo miła pani powiedziała mi ze jesli poda następujące dane
ilość zwojów
średnice górna
średnicę dolna
grubo drutu, pręta czy jak to tam
długość sprężyny nieobciążonej i obciążonej ( mysle ze to możemy podać na podstawie np. sprężyny innego producenta na aucie kogoś z forum kto posiada sportowe założone)
oraz masę co za tym idzie nacisk na os co wg specyfikacji ta-technix
maks.nacisk na przód:1240 kg
to mogą nam zrobić takie sprężyny i teraz najlepsza czesc pani powiedziała ze koszt kompletu na jedna os. to ok 140zł :D:D nie dopytałem czy netto czy brutto ale to i tak dobra cena
teraz prośba do was trzeba oszacować lub zmierzyć średnice drutu sprężyny nie wiem porównać ori do sportowej i długość obciążonej sprężyny oraz nieobciążonej
PROSZE O WASZE OPINIE NA TEN TEMAT CZY W OGÓLE KTOŚ BĘDZIE CHĘTNY
Ostatnio zmieniony 2013-03-13, 11:38 przez f_michal, łącznie zmieniany 3 razy.
Moja Czerwona Strzała
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
grubość sprężyny i wymiary biorę z zakupionych sprężyn H&R o obniżeniu -40 mm...dla mnie
wymiary sprężyny do gwintu:
- średnica wew. góra 115mm
- średnica zewn. góra 145mm
- wysokość sprężyny 300 mm
- grubość drutu 15 mm
- ilość zwojów 6,5
- średnica wew. dolna ??????????
Tą wartość będę znał jak skończę kolumnę...niestety tokarz/spawacz nigdy nie ma czasu dla mnie...za jakiś czas pokażę kolumnę
Niestety muszę was zasmucić, że prawdopodobnie trzeba będzie skracać amory...bo będą dobijały poprostu
wymiary sprężyny do gwintu:
- średnica wew. góra 115mm
- średnica zewn. góra 145mm
- wysokość sprężyny 300 mm
- grubość drutu 15 mm
- ilość zwojów 6,5
- średnica wew. dolna ??????????
Tą wartość będę znał jak skończę kolumnę...niestety tokarz/spawacz nigdy nie ma czasu dla mnie...za jakiś czas pokażę kolumnę
Niestety muszę was zasmucić, że prawdopodobnie trzeba będzie skracać amory...bo będą dobijały poprostu
Ostatnio zmieniony 2013-03-20, 10:35 przez ratmasta, łącznie zmieniany 6 razy.
- Parczek
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-02-27, 21:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włodawa / Zamość
Witam
Odświeżę trochę temat jak kolega wyżej.
Mam kilka pytań odnośnie gwintu z Allegro za 2tyś firmy TA-Technix
Obecnie mam obniżone auto na samych sprężynach JAMEXa 55/35, ładnie siadło ale jak dla mnie dalej koza
Teraz moje pytanie do kolegów którzy mieli z jakimkolwiek gwintem do naszych aut do czynienia. Rozumiem że taki gwint jest plug&play, czyli wyciągam stare zawieszenie i montuje gwint. Czy jednak może coś nie pasować?
Kolejne pytanie do bardziej doświadczonych kolegów, czy mocno rozjedzie się zbieżność jak gwint pójdzie na maxa w dół? Obecnie na sprężynach 55/35 nic się nie rozjechało. Koło jakie posiadam to 18" 8J i chce na to naciągnąć opone 205/40 albo 215/40.
Dziękuje za pomoc i Pozdrawiam
Odświeżę trochę temat jak kolega wyżej.
Mam kilka pytań odnośnie gwintu z Allegro za 2tyś firmy TA-Technix
Obecnie mam obniżone auto na samych sprężynach JAMEXa 55/35, ładnie siadło ale jak dla mnie dalej koza
Teraz moje pytanie do kolegów którzy mieli z jakimkolwiek gwintem do naszych aut do czynienia. Rozumiem że taki gwint jest plug&play, czyli wyciągam stare zawieszenie i montuje gwint. Czy jednak może coś nie pasować?
Kolejne pytanie do bardziej doświadczonych kolegów, czy mocno rozjedzie się zbieżność jak gwint pójdzie na maxa w dół? Obecnie na sprężynach 55/35 nic się nie rozjechało. Koło jakie posiadam to 18" 8J i chce na to naciągnąć opone 205/40 albo 215/40.
Dziękuje za pomoc i Pozdrawiam
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Parczek, ten gwint jest o kand d..y. osobiście bym szukał używki z KW co graniczy z cudem lub supersporta który wisiał nie dawno na olx za dobre pieniądze.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 113
- Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Gwint jest p&p więc zakładasz bez problemu Nie wiem jak ty zamierzasz jezdzić tym autem z takim obniżeniem. Ja mam na gwincie -50 i muszę uważać na każdym progu i nie wyobrażam sobie jak można mieć jeszcze niżej. I tak już mam wgniecioną michę od skrzyni. Oprócz wyglądu autem trzeba jeszcze w miarę normalnie jezdzić.
- Parczek
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-02-27, 21:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włodawa / Zamość
afro89, zdaję sobie sprawę że ten gwint szału nie robi, ale tak jak zauważyłeś dostać coś firmowego używanego do C4 graniczy z cudem, więc chyba na wiosnę zaryzykuję z tym Ta-Technixem.
Słowik, kiedy będzie można to będę kręcił na maxa w dół (np będąc miesiąc na urlopie, jeżdżąc tylko po bułki do sklepu) a tak na co dzień w granicach rozsądku
Tylko wydech będę musiał przerobić bo jest jakoś nisko i teraz na sprężynach 55/35 zdarza się zachaczyć na progu zwalniających, tutaj zaraz przy silniku.
Dzięki za wszystkie odpowiedzi i sugestie. Pozdrawiam
Słowik, kiedy będzie można to będę kręcił na maxa w dół (np będąc miesiąc na urlopie, jeżdżąc tylko po bułki do sklepu) a tak na co dzień w granicach rozsądku
Tylko wydech będę musiał przerobić bo jest jakoś nisko i teraz na sprężynach 55/35 zdarza się zachaczyć na progu zwalniających, tutaj zaraz przy silniku.
Dzięki za wszystkie odpowiedzi i sugestie. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2016-10-17, 12:55 przez Parczek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maszto
- C4 Autorytet
- Posty: 270
- Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SCI
Cześć Ja kupiłem kiedyś gwint TA-technix do C4. I zwróciłem po 1 dniu, montaż wymaga cięcia i skracania kolumn, także tracisz homologację. Widzialem tez autko co na tym gwincie stało i w najnizszym połozeniu przod byl wyzej niz na weitecu.
Odpuść szkody kasy
Odpuść szkody kasy
- Parczek
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-02-27, 21:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włodawa / Zamość
mioso150, na jednej z aukcji z allegro znalazłem taki opis: "Wersje 4/5/6 cyl., sedan i avant, do wersji quattro po zastosowaniu tylnych górnych mocowań z 2WD, nie pasuje do wersji z nivo i oryginalnym zawieszeniem sport."
I na innej stronie taki opis: "w modelu 4x4 wymagana zamiana poduszki górnej z fwd, nie pasuje do wersji z gwintem M12"
Pisałem do jednego sprzedawcy i zarzeka się że w ośce nie trzeba nic przerabiać żeby to założyć.
Ja to chyba zaryzykuje i na wiosnę zakupie ten gwint, z racji tego że choruje na glebę a raczej innej alternatywy niż ten TA-Technix nie ma, no jest w sumie KW, ale kosztuje 5500zł
I na innej stronie taki opis: "w modelu 4x4 wymagana zamiana poduszki górnej z fwd, nie pasuje do wersji z gwintem M12"
Pisałem do jednego sprzedawcy i zarzeka się że w ośce nie trzeba nic przerabiać żeby to założyć.
Ja to chyba zaryzykuje i na wiosnę zakupie ten gwint, z racji tego że choruje na glebę a raczej innej alternatywy niż ten TA-Technix nie ma, no jest w sumie KW, ale kosztuje 5500zł
- Danon
- Adept
- Posty: 38
- Rejestracja: 2014-12-14, 20:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jaworzno
Wyslij zapytanie do Adama o gwint custom https://m.facebook.com/profile.php?id=385328718192002
Na fb sa jego realizacje
Na fb sa jego realizacje
Ostatnio zmieniony 2016-10-30, 20:40 przez Danon, łącznie zmieniany 1 raz.