[ALL ] gwint w c4
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gliwice
Najtańszy..
widziałem na aledrogo.pl sprężyny -5.5/-4 za 380 zł,
coś lepszego to ewentualnie Eibach'y za 850 chyba..
a wracając do tematu gwintu to nie wiem jak długo to mają ale wcześniej nie widziałem gwintu do naszych C4 z bilstein'a.. a dokladnie B12 SportKit.. cena jaką ja odkryłem to 2600 zł i wydaje mi się że jeśli chodzi o gwint to jest to dużo lepsza opcja od tego gównianego TA Technixa..
w sumie jakby ktoś chciał to mogę pochytać ten gwin w cenie 2580 zl a spręzyny Eibachy tak jak pisalem za 850
widziałem na aledrogo.pl sprężyny -5.5/-4 za 380 zł,
coś lepszego to ewentualnie Eibach'y za 850 chyba..
a wracając do tematu gwintu to nie wiem jak długo to mają ale wcześniej nie widziałem gwintu do naszych C4 z bilstein'a.. a dokladnie B12 SportKit.. cena jaką ja odkryłem to 2600 zł i wydaje mi się że jeśli chodzi o gwint to jest to dużo lepsza opcja od tego gównianego TA Technixa..
w sumie jakby ktoś chciał to mogę pochytać ten gwin w cenie 2580 zl a spręzyny Eibachy tak jak pisalem za 850
Ostatnio zmieniony 2013-02-28, 21:35 przez swieca91, łącznie zmieniany 1 raz.
- RacingFactory
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Szanowni koledzy
Jestem posiadaczem Setki od 4 lat i ciągle borykam sie z problemem gwintu w naszych autach
Sprawa wygląda tak, że nie da się kupić gwinta w normalnych cenach...
Żeby to zrobić potrzebne są:
- 2 mcpersony gołe przód
- 2 sprężyny przód
Z tyłem nie ma problemu gdyż zwykła sportowa sprężyna wystarcza do zamontowania w gwincie....
Z przodem jest problem o którym chyba nie wiecie, że talerz pod sprężyną jest tak duży że nie można go ohniżyć gdyż zawadzi o oponę dlatego trzeba wąską sprężynę....
Za parę dni pokaże foty gotowego gwintu...
Ktoś z was byłby zainteresowany?
Jestem posiadaczem Setki od 4 lat i ciągle borykam sie z problemem gwintu w naszych autach
Sprawa wygląda tak, że nie da się kupić gwinta w normalnych cenach...
Żeby to zrobić potrzebne są:
- 2 mcpersony gołe przód
- 2 sprężyny przód
Z tyłem nie ma problemu gdyż zwykła sportowa sprężyna wystarcza do zamontowania w gwincie....
Z przodem jest problem o którym chyba nie wiecie, że talerz pod sprężyną jest tak duży że nie można go ohniżyć gdyż zawadzi o oponę dlatego trzeba wąską sprężynę....
Za parę dni pokaże foty gotowego gwintu...
Ktoś z was byłby zainteresowany?
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 13:27 przez ratmasta, łącznie zmieniany 2 razy.
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
ratmasta, cena za komplet na przód proszę
mc persony mam swoje, tylko sprężyny, i te talerzyki
mc persony mam swoje, tylko sprężyny, i te talerzyki
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 13:22 przez Dawid2542, łącznie zmieniany 1 raz.
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Dawid2542, w swoim czasie stworze temat w odpowiednim dziale żeby nie robić bałaganu...
Robocizna jest tania najtrudniej dobrać sprężynę na przód i od tego zależna będzie cena tj od tej włąśnie sprężyny...
Koszt przód ok 200-400 zł
Robocizna jest tania najtrudniej dobrać sprężynę na przód i od tego zależna będzie cena tj od tej włąśnie sprężyny...
Koszt przód ok 200-400 zł
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 13:25 przez ratmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
ratmasta, tylko że u nas u góry jest jeszcze przykręcany amortyzator, ja bym to widział trochę inaczej, tzn. odciąć u nas mocowanie sprężyny dolne, zmierzyć mniejwięcej wysokość i po prostu zrobić rurę nierdzewną z gwintem i nasadzić na goleń, z dołu obspawać, było by to stabilniejsze, jakoś nie widzi mi się obcinanie golenia i spawanie części górnej,
a propo sprężyn widziałem kiedyś takowe w BMW e36 czyli u dołu wąskie a górą szersze
a propo sprężyn widziałem kiedyś takowe w BMW e36 czyli u dołu wąskie a górą szersze
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Dawid2542, nagwintowaną rurę poprostu wsadzić na goleń twojego amora i przyspawać z dołu i góry tak by była możliwość przykręcenia nakrętki na amortyzator....
W praniu wyjdzie czy lepiej sprzedawać same
- nagwintowane rury
- nakrętki podtrzymujace/regulujące
- sprężyny dostosowane do wagi auta
czy gotowy MCperson ale wtedy ważne jest:
- co ze zwrotnicą? jest kilka rodzajów
- co ze średnicą gniazda sworznia?
Opcja wysłania do mnie swojego mc persona bez amortyzatora jest chyba najbardziej optymalna...
W praniu wyjdzie czy lepiej sprzedawać same
- nagwintowane rury
- nakrętki podtrzymujace/regulujące
- sprężyny dostosowane do wagi auta
czy gotowy MCperson ale wtedy ważne jest:
- co ze zwrotnicą? jest kilka rodzajów
- co ze średnicą gniazda sworznia?
Opcja wysłania do mnie swojego mc persona bez amortyzatora jest chyba najbardziej optymalna...
regulamin
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ratmasta, popraw profil.
zrob gwint i go zaprezentuj.o sprzedazy na razie tutaj nie rozmawiamy.
zrob gwint i go zaprezentuj.o sprzedazy na razie tutaj nie rozmawiamy.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ratmasta, npo to jest wlasnie problem w tym wszystkim.bo reszta to pikus...pan pikus.dowiedz sie czy ktos nie skreci takiej sprezyny na zamowienie.
[ Dodano: 2013-03-10, 18:23 ]
http://www.vanel.com/compression-conica ... 5703570433
[ Dodano: 2013-03-10, 18:23 ]
http://www.vanel.com/compression-conica ... 5703570433
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Butterbean,
Nie pamiętam wymiarów...zaraz zobaczę co da się zrobić
Prawdopodobnie pasuje od
AUDI A3 (8P1)
AUDI A3 Sportback (8PA)
SEAT ALTEA (5P1)
SEAT LEON (1P1)
SEAT TOLEDO III (5P2)
SKODA OCTAVIA
GOLF PLUS
VW TOURAN (1T1, 1T2, 1T3)
VW PASSAT Variant (3C5)
VW PASSAT (3C2)
VW JETTA III (1K2)
VW CADDY III kombi (2KB, 2KJ)
Niestety nikt nie podpowie jaką założyć...
Nie pamiętam wymiarów...zaraz zobaczę co da się zrobić
Prawdopodobnie pasuje od
AUDI A3 (8P1)
AUDI A3 Sportback (8PA)
SEAT ALTEA (5P1)
SEAT LEON (1P1)
SEAT TOLEDO III (5P2)
SKODA OCTAVIA
GOLF PLUS
VW TOURAN (1T1, 1T2, 1T3)
VW PASSAT Variant (3C5)
VW PASSAT (3C2)
VW JETTA III (1K2)
VW CADDY III kombi (2KB, 2KJ)
Niestety nikt nie podpowie jaką założyć...
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 18:35 przez ratmasta, łącznie zmieniany 2 razy.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ja sie zastanawiam czemu ten spring musi byc skosny???
przeciez regulacja na poziomie 3-4 cm w dol nei spowoduje ze cos sie bedzie obcierac...
przeciez regulacja na poziomie 3-4 cm w dol nei spowoduje ze cos sie bedzie obcierac...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Butterbean,
Nie chodzi tu w zasadzie o sprężynę a o talerz...
W zasadzie można bylo by sprobowac przerobic samo mocowanie sprezyny...
Jutro pokaze postepy prac...
Licze na to, że każdy będzie wspólnie pomagał stworzyć w końcu jakieś wzór wykonania tego nieszczęsnego gwinta
Nie chodzi tu w zasadzie o sprężynę a o talerz...
W zasadzie można bylo by sprobowac przerobic samo mocowanie sprezyny...
Jutro pokaze postepy prac...
Licze na to, że każdy będzie wspólnie pomagał stworzyć w końcu jakieś wzór wykonania tego nieszczęsnego gwinta
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 19:12 przez ratmasta, łącznie zmieniany 2 razy.
- Misiek
- Mechanik
- Posty: 181
- Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Szacun za chęć próby ugwincenia C4 za rozsądne pieniądze
A gdyby tak dać wlasnie rure na goleń i ją nagwintować? mialo to by sens i wtedy tylko śróba do regulacji wysokości dać z większą średnicą co by łapałą ori spring? wtedy nie trzeba węższej sprężyny u dołu?
Rozumiem że przy węższej sprężynie u dołu talerzyk dolny poszedł by w ogóle won?
A gdyby tak dać wlasnie rure na goleń i ją nagwintować? mialo to by sens i wtedy tylko śróba do regulacji wysokości dać z większą średnicą co by łapałą ori spring? wtedy nie trzeba węższej sprężyny u dołu?
Rozumiem że przy węższej sprężynie u dołu talerzyk dolny poszedł by w ogóle won?
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 19:28 przez Misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC