Strona 7 z 8

: 2016-10-31, 18:34
autor: mioso150
daj znać jak coś się dowiesz, nie będę już spamował z tym samym pytaniem do niego

: 2016-11-02, 07:35
autor: Parczek
Pytałem, niestety nie robi nic do C4 :-/

: 2017-04-25, 10:51
autor: Parczek
Witam

Odgrzeje trochę temat...

Ktoś z kolegów ogarnął sobie coś z gwintem?

Chyba spróbuję ten ta-technix bo nic innego niestety nie ma :/

: 2017-04-25, 20:19
autor: drmort
Parczek,

z ta-technix nic nie zrobisz bez spawania, nie ma sensu

: 2017-04-26, 10:09
autor: Parczek
No to podziekuje za ten gwint :/

: 2017-05-05, 23:18
autor: bobeck
TA-technix to paskudny pingpong, miałem okazję bujnąć się kilkoma samochodami z takim gwintem i niestety stwierdzam, że szkoda pieniędzy. Zorientowałem się trochę w temacie i w cenie KW można dostać customowe zawieszenie typu airride.

: 2018-12-03, 22:39
autor: polok777
Odgrzeje troche kotleta jezdzi ktos z forum na gwincie KW :
https://www.enzmannmotorsport.de/Gewind ... S6-quattro ?

: 2018-12-06, 08:52
autor: drmort
polok

ja jeździłem na gwincie KW w moim AELq

miałem go ustawionego najwyżej jak się da - co jest jakieś -50mm od
ustawienia 1BA

komfort ku mojemu zaskoczeniu był na akceptowalnym poziomie, było twardziej
ale dało się jeździć bez większego bólu kręgosłupa

Niestety taki poziom obniżenia skutkuje ryzykiem uszkodzeń podwozia. Ja
u siebie połamałem zderzak, osłonę pod silnikiem a i wzmocnienia podłogi parę razy przytarłem na wyższych garbach.

Finalnie urodziło mi się dziecko i wróciłem do oryginału a gwint czeka na regenerację i lepsze czasy.

: 2018-12-06, 13:46
autor: polok777
drmort, dzieki za odpowiedz w temacie :ok:
zastanawiam sie nad upchnięciem gwintu ale chyba odpuszcze tamat...

: 2018-12-06, 13:48
autor: kornikbp
ja też myślałem o tym, ale to raczej dobre jeśli często jeździ się na zloty/spoty i inne imprezki motoryzacyjne, dodatkowo jeżeli nie jeździ się po garbach, podziemnych parkingach, Polskich drogach :)

: 2018-12-15, 20:00
autor: DOMIELSON
Ja szukam gwintu. Tylko duża gleba. Auto jeździ 1 w miesiącu. A co z tym ta tech. Lipa straszna? Może ktoś chce sprzedać? Pozdrawiam

: 2018-12-23, 15:55
autor: DOMIELSON
Rozmawiałem z Ruskim, z wysłannikami gwintu. Zostaje tylko KW. Ludzie którzy robili custom nie mają już chęci, lub możliwości.

: 2018-12-23, 22:12
autor: kornikbp
A czy jest możliwość (jakakolwiek) przerobić tył KW ośka(bo mam cały komplet ze zwykłej c4), żeby zaadoptować to do s6c4 quattro?

: 2019-03-14, 20:42
autor: DOMIELSON
Pany gwint w trakcie spawania. Na dniach ma przyjść do przymiarki + skrócone ucho co przeszkadza z upchaniem felgi. Wyjściowo ma być -60 + regulacja na maksa. Powiedźcie mi tylko proszę jak z tyłem w ośce. Są jakieś granice że względu na przesunięcie budy ? Pozdrawiam

: 2019-03-25, 18:08
autor: DOMIELSON
Parę fotek
Obrazek



Obrazek



Obrazek