[100-2.5TDI AAT] Tuning mechaniczny: Wtryski, Turbo
-
- Czeladnik
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-12-10, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z Nienacka
[100-2.5TDI AAT] Tuning mechaniczny: Wtryski, Turbo
A 230tki jakie mają oznaczenie?
WojtekC4, 0.230 są z fratelli bossio. Bosch takich nie produkuje. afro89
Troszkę namieszałem upsss. Przenoszę do działu Tuning afro89
WojtekC4, 0.230 są z fratelli bossio. Bosch takich nie produkuje. afro89
Troszkę namieszałem upsss. Przenoszę do działu Tuning afro89
Ostatnio zmieniony 2012-12-12, 21:53 przez WojtekC4, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Czeladnik
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-12-10, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z Nienacka
afro89, Ok Dzięki wielkie,tak mi się wydawało bo nie mogłem znaleśc właśnie z boscha,aktualnie mam 216,ale jak bede zmieniał tłoko rozdzielacz to chciałbym wpakować 230+nowy soft
Ostatnio zmieniony 2012-12-12, 14:52 przez WojtekC4, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Jeśli masz K16 to i tak nie wyciągniesz na niej więcej niż 18x KM. Także 216 wystarczą Ci na te moce bezproblemowo. Szkoda Kasy moim zdaniem zmieniać to jak są dobre bo to nic po prostu nie da.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-12-10, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z Nienacka
afro89, Tak,tylko przy pompie 11stce i k24+nowy program 216tki mogą byc za mało wydajne. Teraz przy K16 mam doładowanie 1,8bar-a po czym spada na 1.6 i trzyma tak do konca. Za niedługo jade na korekte programu na nowych wtryskach,zobaczymy ile da sie wycisnąć z 216tek.
Ostatnio zmieniony 2012-12-12, 21:10 przez WojtekC4, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Adept
- Posty: 12
- Rejestracja: 2012-03-06, 21:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ostrów Maz.
I nie wpada ci w tryb awaryjny na seryjnym map sensorze?
1.8 bar dla K16 to zabójstwo, długo nie nachodzi. 1.4 bar dla 216 to moim zdaniem wszystko, wzrost ciśnienia w tym przypadku mocy nie daje bo za mało paliwa.
1.8 bar dla K16 to zabójstwo, długo nie nachodzi. 1.4 bar dla 216 to moim zdaniem wszystko, wzrost ciśnienia w tym przypadku mocy nie daje bo za mało paliwa.
Jest:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL K24 7000, 0.230, MAP 3 bar, EGR OUT, KAT OUT, 2xx KM
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL K24 7000, 0.230, MAP 3 bar, EGR OUT, KAT OUT, 2xx KM
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
WojtekC4, Jakoś dziwne masz te ciśnienie doładowania?? Chyba podajesz je z atmosferycznym tak?? Turbina K24 z czego ????
Proponuję kontynuować dyskusję w innym temacie .
Proponuję kontynuować dyskusję w innym temacie .
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-12-10, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z Nienacka
afro89, Zegar mi takie cisnienie pokazuje.
malcik441, Nie wpada bo są posciagane limitery i wszystko co z tym zwiazane.
Turbina K16 jak narazie,myślałem o tej turbine z merola k24,w sumie mam jedną k24 tylko że ona jest chyba z jakiegoś starego dostawczaka chyba Peugeot J5 2,5 Jutro dodam fotki jak ona wyglada.
malcik441, Nie wpada bo są posciagane limitery i wszystko co z tym zwiazane.
Turbina K16 jak narazie,myślałem o tej turbine z merola k24,w sumie mam jedną k24 tylko że ona jest chyba z jakiegoś starego dostawczaka chyba Peugeot J5 2,5 Jutro dodam fotki jak ona wyglada.
Ostatnio zmieniony 2012-12-12, 21:44 przez WojtekC4, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
K24 z merola to nie jest dobra opcja, nie wiele więcej Ci da niż K16 a w dodatku moment obrotowy baaardzo wysoko będzie
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Ja bym na Twoim miejscu pozostałbym przy k16+216stki- do tego dobry soft i masz ok 180km, tak jak napisał Afro, więcej z tej dmuchawy nie wyciśniesz. Ewentualnie tłokorozdzielacz na 11mm zmienić. 230stek nie ma sensu wsadzać. Chyba, że chcesz celować w większe moce i zmieniać turbo na większe, więc wtedy tłokorozdzielacz 11mm i 230 stki mają sens.
Ostatnio zmieniony 2012-12-12, 23:17 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Tą K24 7000 ma malcik.
Aby założyć tą turbinkę to jest trochę roboty, ponieważ turbina ta posiada zewnętrzny zawór upustowy, który przykręcany jest do kolektora wydechowego. Taki kolektor podchodzi od 2,2 t 10V 170 KM. Jak znajdziesz taki kolektor gdzieś to jesteś gość. Turbinka pasuje na kolektor P&P ale trzeba potem spawać wydech za turbinką.
Aby założyć tą turbinkę to jest trochę roboty, ponieważ turbina ta posiada zewnętrzny zawór upustowy, który przykręcany jest do kolektora wydechowego. Taki kolektor podchodzi od 2,2 t 10V 170 KM. Jak znajdziesz taki kolektor gdzieś to jesteś gość. Turbinka pasuje na kolektor P&P ale trzeba potem spawać wydech za turbinką.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13