[A6 C4] Dobrze brzmiący wydech w v6 ?
-
- Czeladnik
- Posty: 57
- Rejestracja: 2012-10-27, 23:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
[A6 C4] Dobrze brzmiący wydech w v6 ?
Wydech końcowy się troche skorodował i trzeba wymienić. Co byście polecili ,by podkreślić brzmienie v6 tki ? jak dobrać dobry sportowy wydech.. ?:)
"...The power is nothing without QUATTRO..."
- mateusz3im
- Adept
- Posty: 33
- Rejestracja: 2012-10-29, 19:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bujaków/BB
-
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2012-11-20, 22:42
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z garażu
chłopaki a co zrobić z takim głuchym brzmieniem ,bo mam prawdopodobnie wyciętego kata??silnik 2.8 cały wydeh ori i końcowy też którego niechce zmieniać na jakieś badziewne kominy..Macie jakies pomysły co zrobić by to bardziej rasowo brzmiało??
Ostatnio zmieniony 2013-09-18, 21:27 przez danielS2, łącznie zmieniany 1 raz.
audi bogiem gleba nałogiem
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
danielS2, jeśli chcesz pozbyć się metalicznego "chrupania" z puszek po katach to ratują Cię tylko małe tłumiki w ich miejsce (RM motors chyba robiło takie które pasowały plug&play)
Jeśli chcesz nadać rasowe brzmienie V6 to ratuje Cię wymiana końcowego wydechu na przelot. ewentualnie odkręć wydechy przy kolektorze (joke )
Jeśli chcesz nadać rasowe brzmienie V6 to ratuje Cię wymiana końcowego wydechu na przelot. ewentualnie odkręć wydechy przy kolektorze (joke )
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- Qpa
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-05-09, 22:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
DanielS2 mowi o takim samym problemie jaki też mam, powyzej 3tys obrotów "wali w puszke" okrutnie. Napewno brak katalizatorów bo tak kupiłem - chodził strasznie, pozbyłem sie osobiscie jednego srodkowego tłumika bo i tak był dziurawy to dzwiek, choć sie polepszył to dalej słychac puszkę więc co wstawić ? czy tam gdzie były katy wsadzić jakies tlumiki (przelotowe?) jak tak to jakie i czy robić cos z końcowym? nie chce zeby darła ryja ale musi fajnie pomrukiwac, moze ciut głośniej jak sie kreci powyzej 4 dziekuje dobranoc
2.8v6 daily car
sierra dohc driftolot ,
był szatan 2.2t ...
sierra dohc driftolot ,
był szatan 2.2t ...