[A6 C4] Dobrze brzmiący wydech w v6 ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
LukasV8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 57
Rejestracja: 2012-10-27, 23:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

[A6 C4] Dobrze brzmiący wydech w v6 ?

Post autor: LukasV8 »

Wydech końcowy się troche skorodował i trzeba wymienić. Co byście polecili ,by podkreślić brzmienie v6 tki ? jak dobrać dobry sportowy wydech.. ?:)
"...The power is nothing without QUATTRO..."
czarny
Mechanik
Mechanik
Posty: 147
Rejestracja: 2011-08-06, 19:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sint-truiden

Post autor: czarny »

Awatar użytkownika
mateusz3im
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2012-10-29, 19:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bujaków/BB

Post autor: mateusz3im »

Najlepiej brzmi seria :ok:
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
LukasV8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 57
Rejestracja: 2012-10-27, 23:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: LukasV8 »

Chodzi ładnie.. ale czy jazda nie jest męcząca na dłuższa mete ? Jakie jest wrażenie w środku przy niskich I wysokich obrotach?;Bardzo glośno ->
"...The power is nothing without QUATTRO..."
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

nie męczy nawet na trasie 500km, co nie znaczy że go nie słychać wewnątrz. dla mnie jest w sam raz :)
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
broniu97
Mechanik
Mechanik
Posty: 118
Rejestracja: 2012-12-15, 21:41
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstchowa

Post autor: broniu97 »

W mojej 2.0 jest ulter to w V6 powinno być jeszcze lepiej:D
Awatar użytkownika
Ruski
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-07-11, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kalisz

Post autor: Ruski »



mój wydech home made :)
Audi V8 D11 4.2 6gang manual
Audi S8 D2 lift
Audi A6 C4 2.5 AEL
dany89
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2013-06-02, 15:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Słodków

Post autor: dany89 »

witam moja niunia na serii bardzo ładnie pracuje silnik 2.8 30v wiec wydaje mi sie ze niema co kombinować :-D
danielS2
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2012-11-20, 22:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z garażu

Post autor: danielS2 »

chłopaki a co zrobić z takim głuchym brzmieniem ,bo mam prawdopodobnie wyciętego kata??silnik 2.8 cały wydeh ori i końcowy też którego niechce zmieniać na jakieś badziewne kominy..Macie jakies pomysły co zrobić by to bardziej rasowo brzmiało??
Ostatnio zmieniony 2013-09-18, 21:27 przez danielS2, łącznie zmieniany 1 raz.
audi bogiem gleba nałogiem
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

danielS2, jeśli chcesz pozbyć się metalicznego "chrupania" z puszek po katach to ratują Cię tylko małe tłumiki w ich miejsce (RM motors chyba robiło takie które pasowały plug&play)

Jeśli chcesz nadać rasowe brzmienie V6 to ratuje Cię wymiana końcowego wydechu na przelot. ewentualnie odkręć wydechy przy kolektorze (joke :-D )
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
Qpa
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2012-05-09, 22:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: DOA

Post autor: Qpa »

DanielS2 mowi o takim samym problemie jaki też mam, powyzej 3tys obrotów "wali w puszke" okrutnie. Napewno brak katalizatorów bo tak kupiłem - chodził strasznie, pozbyłem sie osobiscie jednego srodkowego tłumika bo i tak był dziurawy to dzwiek, choć sie polepszył to dalej słychac puszkę więc co wstawić ? czy tam gdzie były katy wsadzić jakies tlumiki (przelotowe?) jak tak to jakie i czy robić cos z końcowym? nie chce zeby darła ryja ale musi fajnie pomrukiwac, moze ciut głośniej jak sie kreci powyzej 4 dziekuje dobranoc
2.8v6 daily car
sierra dohc driftolot ,
był szatan 2.2t ... :)
Awatar użytkownika
Brutus
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 54
Rejestracja: 2013-12-04, 22:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Brutus »

Jak kupiłem auto nie miałem katów tylko wspawane rury. W maju wspawałem dwa tłumiki wyciszające u swojego tłumikarza 70zł sztuka, pracuje poezja, pozbyłem się archaicznego wycia jak w polonezie... Jak dzwoniłem do RM to mi powiedzieli 200zł sztuka
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”