[A6 C4] [2,5 TDI AEL]Wrażenia po chipowaniu
-
- C4 Autorytet
- Posty: 272
- Rejestracja: 2011-11-09, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
pierwsze jazdy na programie od michalo i 230 odbyte. Dymu jest znacznie mniej...
ale i tak program od kolegi tomka z BB bedzie już na dniach założony ktoś chetny na program od michalo? bedzie do sprzedania
ale i tak program od kolegi tomka z BB bedzie już na dniach założony ktoś chetny na program od michalo? bedzie do sprzedania
Ostatnio zmieniony 2013-12-10, 20:34 przez icemerc, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL quattro rodzinny czterołap po koksie
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
Dzisiaj zamontowałem kości od Michaelo i wymieniłem filtr powietrza, jestem mega zadowolony, póki co wymiana turbo, wtrysków to trochę grubsza sprawa i większa kasa, więc to narazie dalsze plany.
AEL odżył, od 2200-2800rpm może ciut lepiej idzie, choć jeszcze nie jestem przekonany, muszę jeszcze trochę pojeździć, ale powyżej 3000rpm jest naprawdę spora różnica i autko dostało nowe życie
Dzisiaj zrobiłem ponad 70km dla samego fun-u z jazdy i przypadkowo spotkałem Subaru Imprezę I (nie wiem jaki silnik, ale prawdopodobnie 2.0T 211KM), wyprzedziłem ją przy 60km/h i zobaczyłem w lusterku, że gostek podgania i na początku miał problem, ale dzielnie się trzymał i w końcu wyprzedził mnie przy 180km/h, dalej zaczęły się zakrętasy, a AEL jeszcze na letniakach, więc ciężko dojść awd na zimówkach. Trochę zabawy Subarynka miała, choć wiadomo, że jest kilkaset kg lżejsza i to główna przewaga.
To wszystko jeszcze na niezbyt sprawnym katalizatorze, który niebawem będzie usunięty, a wtedy spodziewam się kolejnej niespodzianki w postaci lepszego dołu i mam nadzieję, że turbo zacznie ładować max ciśnienie już przy 2200rpm, bo narazie prawdopodobnie kat zatyka spaliny i turbo rozkręca się przy 2700rpm.
Także podsumowując jestem naprawdę zadowolony i polecam wszystkim. Dymu u mnie chyba trochę przybyło, ale tym niech martwią się Ci których będę wyprzedzał
Zaczipowany i zdrowy AEL objedzie 2.8 12V, a oglądając filmy na YT stwierdziłem, że jedzie jak 2.8 30V
AEL odżył, od 2200-2800rpm może ciut lepiej idzie, choć jeszcze nie jestem przekonany, muszę jeszcze trochę pojeździć, ale powyżej 3000rpm jest naprawdę spora różnica i autko dostało nowe życie
Dzisiaj zrobiłem ponad 70km dla samego fun-u z jazdy i przypadkowo spotkałem Subaru Imprezę I (nie wiem jaki silnik, ale prawdopodobnie 2.0T 211KM), wyprzedziłem ją przy 60km/h i zobaczyłem w lusterku, że gostek podgania i na początku miał problem, ale dzielnie się trzymał i w końcu wyprzedził mnie przy 180km/h, dalej zaczęły się zakrętasy, a AEL jeszcze na letniakach, więc ciężko dojść awd na zimówkach. Trochę zabawy Subarynka miała, choć wiadomo, że jest kilkaset kg lżejsza i to główna przewaga.
To wszystko jeszcze na niezbyt sprawnym katalizatorze, który niebawem będzie usunięty, a wtedy spodziewam się kolejnej niespodzianki w postaci lepszego dołu i mam nadzieję, że turbo zacznie ładować max ciśnienie już przy 2200rpm, bo narazie prawdopodobnie kat zatyka spaliny i turbo rozkręca się przy 2700rpm.
Także podsumowując jestem naprawdę zadowolony i polecam wszystkim. Dymu u mnie chyba trochę przybyło, ale tym niech martwią się Ci których będę wyprzedzał
Zaczipowany i zdrowy AEL objedzie 2.8 12V, a oglądając filmy na YT stwierdziłem, że jedzie jak 2.8 30V
--> POWER!!!
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
- kiwi
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-09-28, 18:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: bytom
Po czipsie od michaelo:
Fura piknie rwie do przodu od 2k, wcześniej strzał był od ok 2,7:2,9k rpm
mam nawet wrażenie że przed 2k rpm zaczyna się wkręcać.
powyżej 3k zachowuje się jak wcześniej(przynajmniej u mnie:)
Nie mam kata,egr out, passenger out, itd...
Polecam,naprawde super:):):)
miałem na tym zakończyć, ale chyba zaczynam szporować na 0.230, turbo, softt
Fura piknie rwie do przodu od 2k, wcześniej strzał był od ok 2,7:2,9k rpm
mam nawet wrażenie że przed 2k rpm zaczyna się wkręcać.
powyżej 3k zachowuje się jak wcześniej(przynajmniej u mnie:)
Nie mam kata,egr out, passenger out, itd...
Polecam,naprawde super:):):)
miałem na tym zakończyć, ale chyba zaczynam szporować na 0.230, turbo, softt
szlugi,wóda,baby
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
-
- C4 Autorytet
- Posty: 272
- Rejestracja: 2011-11-09, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
Zgadza sie - z ciekaowości pokazałem wykres osobie siedzacej w temacie dosyc konkretnie i powiedział, że tuner co pisał program albo bał sie drgań albo dymu i silnik nie wykorzystuje całego potencjału po 3.2-3.5 tys obr. Ale z dołu jest podlane i idzie lepiej.kiwi pisze:powyżej 3k zachowuje się jak wcześniej(przynajmniej u mnie:)
Mam i dupy nie urywa, w sumie powyzej 3,5 tyś jak by minimalnie dłuzej potrzymuje doładowanie, ale tak samo zapycha sie spalinami jak K14. Jak jeszcze bedzie auto w moich rekach to K24 jest rozsądnym rozwiązaniem...wolfik0 pisze:Ma ktoś oprócz GTR oprócz czipsa k16 turbinkę ? bo zastanawiam się jeszcze nad taką opcją
AEL quattro rodzinny czterołap po koksie
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
- kiwi
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-09-28, 18:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: bytom
Ale powiem Ci, że dzisiaj miałem troche czasu na pobawienie się na drodze i powyżej 3krpm idzie jednak lepiej niż wcześniej.Na trójce czy czwórce osiągnięcie 4-4,5 krpm nie trwa już tak długo . Najbardzej jednak czuć kopa powyżej 2krpm, względem tego co było przed zmianą kostek.icemerc pisze:kiwi napisał/a:
powyżej 3k zachowuje się jak wcześniej(przynajmniej u mnie:)
Zgadza sie - z ciekaowości pokazałem wykres osobie siedzacej w temacie dosyc konkretnie i powiedział, że tuner co pisał program albo bał sie drgań albo dymu i silnik nie wykorzystuje całego potencjału po 3.2-3.5 tys obr. Ale z dołu jest podlane i idzie lepiej.
Na hamownie raczej nie pojadę, bo mam jeszcze pilniejsze inne wydatki. Z resztą nie mam potrzeby, czuje różnicę:):):) I takie było założenie tej operacji: w przystępnej cenie i z głową jeżeli chodzi o soft
Ps. Nie wiem czy z moim złomem jest coś nie tak, ale ani przed, ani po kostkach nie puszcza czarnych chmur. Jedynie jak nienagrzany, wali na siwo,jak się rozgrzeje, to jest spokój:)
szlugi,wóda,baby
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-12-06, 11:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Międzyrzecz
Dzisiaj zakończyłem rezanko mojej włoszki, po za wymianą zegarów na AC/BC oraz dołożenia tempomatu zamontowałem kostki od Michaelo i powiem szczerze że opłacało się wydać tą skromną sumkę Auto lepiej ciągnie od dołu, szybciej reaguje na wciśnięcie gazu, dymu trochę jest, ale przed modyfikacją również walił czarne bąki podczas przyspieszania, tak więc różnicy zbytnio nie zauważyłem. Tak więc śmiało mogę polecić kostki od kolegi Michaelo
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
- Lechu
- C4 Autorytet
- Posty: 317
- Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
Obawiam się, że po wywaleniu kata będziesz musiał wstąpić na wizytę u programera.quattrdomasz pisze:Dzisiaj zamontowałem kości od Michaelo i wymieniłem filtr powietrza, jestem mega zadowolony, póki co wymiana turbo, wtrysków to trochę grubsza sprawa i większa kasa, więc to narazie dalsze plany.
AEL odżył, od 2200-2800rpm może ciut lepiej idzie, choć jeszcze nie jestem przekonany, muszę jeszcze trochę pojeździć, ale powyżej 3000rpm jest naprawdę spora różnica i autko dostało nowe życie
Dzisiaj zrobiłem ponad 70km dla samego fun-u z jazdy i przypadkowo spotkałem Subaru Imprezę I (nie wiem jaki silnik, ale prawdopodobnie 2.0T 211KM), wyprzedziłem ją przy 60km/h i zobaczyłem w lusterku, że gostek podgania i na początku miał problem, ale dzielnie się trzymał i w końcu wyprzedził mnie przy 180km/h, dalej zaczęły się zakrętasy, a AEL jeszcze na letniakach, więc ciężko dojść awd na zimówkach. Trochę zabawy Subarynka miała, choć wiadomo, że jest kilkaset kg lżejsza i to główna przewaga.
To wszystko jeszcze na niezbyt sprawnym katalizatorze, który niebawem będzie usunięty, a wtedy spodziewam się kolejnej niespodzianki w postaci lepszego dołu i mam nadzieję, że turbo zacznie ładować max ciśnienie już przy 2200rpm, bo narazie prawdopodobnie kat zatyka spaliny i turbo rozkręca się przy 2700rpm.
Także podsumowując jestem naprawdę zadowolony i polecam wszystkim. Dymu u mnie chyba trochę przybyło, ale tym niech martwią się Ci których będę wyprzedzał
Zaczipowany i zdrowy AEL objedzie 2.8 12V, a oglądając filmy na YT stwierdziłem, że jedzie jak 2.8 30V