Wykryto AdBlocker: Nasza witryna działa dzięki wyświetlaniu reklam. Prosimy o wsparcie nas wyłączając blokowanie reklam na naszej witrynie.
Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
jlukas123
Adept
Posty: 1 Rejestracja: 2012-01-29, 21:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kozienice
Post
autor: jlukas123 » 2013-04-22, 23:09
Tak na gorąco po założeniu dzisiaj kości od Michaelo-
Tak jak by została odczepiona przyczepa z 1toną od samochodu, quattro zaczęło jeździć normalnie. Dzięki za pomoc i parę przydatnych wskazówek.
icemerc
C4 Autorytet
Posty: 272 Rejestracja: 2011-11-09, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź
Post
autor: icemerc » 2013-05-02, 21:13
W końcu sprawdziłem na nanometrze jak ładuje turbo na kostkach od Michaelo. 1.4 Bar i zbija do 1,2 bara i trzyma
marcinlubuskie
Adept
Posty: 7 Rejestracja: 2013-06-10, 00:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lubuskie
Post
autor: marcinlubuskie » 2013-06-12, 23:42
Witam wszystkich bardzo serdecznie, czytam te wasze posty i sam juz niewiem co robic. Posiadam AELa w quattro i jeszcze dziewice - katalizatory( dwa katy - bo quattro?) na miejscu i wszystko tak jak powinno byc egr itp.
Chcialbym ozywic troche ten samochod, na pierwszy rzut chce wyciac katy i zaslepic EGR czy warto ? pozniej przy sprzedazy problem.Sam juz niewiem doradzcie cos.
Hincó
C4 Autorytet
Posty: 331 Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia
Post
autor: Hincó » 2013-06-13, 07:19
Wycinaj(jak zatkane) zaslepiaj czipuj
160+PS
Kazikboy
Pan konserwator
Posty: 904 Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin
Post
autor: Kazikboy » 2013-06-13, 08:50
marcinlubuskie , i przedewszystkim nie sprzedawaj
Obecnie:
S4 V8 LPG
finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
marcinlubuskie
Adept
Posty: 7 Rejestracja: 2013-06-10, 00:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lubuskie
Post
autor: marcinlubuskie » 2013-06-13, 23:40
Sprzedac napewno nie sprzedam, quattro to rzadkosc w c4 ktory zawsze chodzil mi po glowie. Moj avant to jakas dziwna wersja poniewaz niema relingow dachowych dlaczego?
Kto tu robi i jakie koszta chip-tuningu ?
ile warte dwa katalizatory z AELa ?
dariodario
Mechanik
Posty: 208 Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło
Post
autor: dariodario » 2013-07-17, 13:00
panowie a jak tam dwumas znosi chipa od michaelo?
nie ma duzych drgań?
POWER MADE IN SPANKY
f_michal
Czeladnik
Posty: 95 Rejestracja: 2012-07-27, 08:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: PIŁA
Post
autor: f_michal » 2013-07-17, 15:16
Podobno dwumasa zaczyna stękać przy 175-180 konia.
Nie pisz dużymi literami, tym razem poprawiłem, następnym będzie warn/GTR34
sorry w robocie murze tak pisać na kompie i jakoś tak nie zauważyłem
Ostatnio zmieniony 2013-07-18, 11:18 przez
f_michal , łącznie zmieniany 2 razy.
Moja Czerwona Strzała
GTR34
Adam Horch
Posty: 1507 Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm
Post
autor: GTR34 » 2013-07-17, 17:56
dariodario , Nie ma żadnych drgań, przynajmniej u mnie w ośce.
afro89
Administrator
Posty: 1028 Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice
Post
autor: afro89 » 2013-07-17, 18:40
f_michal , Tu nie chodzi o KM lecz o źle poprowadzony Nm, to one powodują drgania.
Nieju231
Mechanik
Posty: 233 Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój
Post
autor: Nieju231 » 2013-07-29, 11:03
Witam. Czy znacie jakiegoś fachmana z okolicy kielc co zajmuje się podkręcaniem. Czy lepiej od razu gnać do bielska? Na soft TO JA ?
Hincó
C4 Autorytet
Posty: 331 Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia
Post
autor: Hincó » 2013-07-29, 22:17
Z to_ja możesz to załatwić wysylkowo
160+PS
czarny
Mechanik
Posty: 147 Rejestracja: 2011-08-06, 19:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sint-truiden
Post
autor: czarny » 2013-07-29, 22:30
skoro mowa o chipowaniu to może ktoś próbował podkręcać 2.8? bo na necie są rożne boxy, to działa w ogolę bo osobiście w to wątpię?
wolfik0
Audi Mastah
Posty: 711 Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze
Post
autor: wolfik0 » 2013-07-29, 23:25
w wolnossącym za bardzo nie ma co zdziałać
pewnie coś to tam da ale cudów nie będzie
jedyne co ma sens to wydech zrobić odpowiedni i dopiero po tym wystroić motor
Misiek
Mechanik
Posty: 181 Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok
Post
autor: Misiek » 2013-07-30, 01:17
w wolnossaku mozesz jedynie zrobić oddech i pierdziawe czyli dolot i wydech, poprawisz troche moment ale nie oczekuj gwiazdki z nieba, te boxy to shit...
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC