[A6 C4] [2,5 TDI AEL]Wrażenia po chipowaniu
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Tlokorozdzielacz tloczy, dawkuje i rozdziela na poszczegolne garczki paliwo
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
dla sprostowania powróciłem do tłokorozdzielacza 11mm, a tak dokładniej mam rozwierconą minimalnie głowiczkę i do tego zrobiony tłokorozdzielacz. Co do fali, to gościu co modernizował mi pompę wtryskową powiedział że nie ma większej fali niż to co jest w naszych autach. Osobiście mam porównanie do fali z 150KM i z naszej seryjnej z AEL-a bo takie posiadam i nie zauważyłem jakiejś znaczącej różnicy w wysokości, jedynie co to przebieg może być inny.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
afro89, a nie chcesz sie pozbyc tej fali ze 150-tki?
Co do rozwiercania glowiczki to jakos sceptycznie do tego jestem nastawiony, w momencie podmiany na ten tlokorozdzelacz jesli jest wydajniejszy powinno byc wiecej poweru i dymu
Co do rozwiercania glowiczki to jakos sceptycznie do tego jestem nastawiony, w momencie podmiany na ten tlokorozdzelacz jesli jest wydajniejszy powinno byc wiecej poweru i dymu
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
- Nuras
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kamień Pomorski
Hehe okazało się, ze moje Quattro było chipowane w Niemczech (już wiem dla czego tak zapierdziela a moje kombi ma przy nim muła jak emeryt) Po włożeniu kości od Daniello był odczuwalny spadek mocy wolniej przyspieszał i później łapał ciąg). Wsadziłem z powrotem moje kości i jest bajka. Szkoda, ze wcześniej nie zajrzałem do kompa ale to nic mam jeszcze kombiaka w AELu to jemu się zapoda . Dodaje zdjęcie moich niemieckich kości.
Są już dwa A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro
- trooky
- Administrator
- Posty: 1074
- Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
- Imię: Andrzej
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Szczecin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Nie wiem czy to możliwe, jestem mega pozytywnie zaskoczony spalaniem po zmienie samych wtrysków.
Aktualnie czekam na wolną chwile i kase aby podjechać do kolegi na program, wiec smigam na samych zmienionych wtryskach.
W sobote odebrałem od Kazia pojazd, uszczelniona pompa + nowy filtr paliwa... W niedziele jechałem do nowej soli od godziny 16, 4 osoby na pace. Wpadam na S3, zapinam tempomat na 120 + i nie robię nic poza kręceniem kierownicą. Żadnego wciskania hamulca ani dodatkowo gazu. Srednia predkość na kompie 111 spalanie średnie na kompie 4,0 przez pierwsz 100, po drugiej 4,1...
Pytanie co się zepsuło bo tak dobrze to być nie może??
Aktualnie czekam na wolną chwile i kase aby podjechać do kolegi na program, wiec smigam na samych zmienionych wtryskach.
W sobote odebrałem od Kazia pojazd, uszczelniona pompa + nowy filtr paliwa... W niedziele jechałem do nowej soli od godziny 16, 4 osoby na pace. Wpadam na S3, zapinam tempomat na 120 + i nie robię nic poza kręceniem kierownicą. Żadnego wciskania hamulca ani dodatkowo gazu. Srednia predkość na kompie 111 spalanie średnie na kompie 4,0 przez pierwsz 100, po drugiej 4,1...
Pytanie co się zepsuło bo tak dobrze to być nie może??
- Nuras
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kamień Pomorski
Trooky a jakie końcówki zapodałeś? Michaelo szczerze to nie chce mi się tak kombinować z tymi przekładkami może by całe kompy podmienić Pewnie w Niemczech było to robione na hamowni pod to auto więc myślę, ze na razie nic nie będę ruszał. Muszę tylko logi dynamiczne zrobić i w razie czego powymieniać kilka drobiazgów. Nee mam na razie kasy bo też bym sprawdził wtryski
Są już dwa A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro
- Nuras
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kamień Pomorski
W papierach nie sprawdzałem, dziś wsadziłem kości te z allegro do kombiaka ale banan wyskoczył na twarzy jak dziób od 2 000 obr poszedł w górę jest dobrze! Różnica kolosalna z serią jeszcze dawkę muszę zmienić bo mam ustawioną na oszczędną 7 mgr/h jak będzie na ok 4.5 to myślę, że jeszcze może fikołka zrobić he he
Są już dwa A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro