[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5
Witam szanowne grono. Zakładam chyba dosyć nie typowe pytanie ale może jednak ktoś coś będzie wiedział. Chodzi mi tak jak pisze w temacie o swap hamulców, i proszę mi powiedzieć czy jarzma, zaciski i tarcze hamulcowe będą pasowały od S6 4,2 lub 2,2T. Czy może kombinować w innym kierunku typu z nowszego modelu A6 C5 lub passata założyć tarcze 312, oraz jarzma pod 312. Wyczytałem że jest wielka możliwość że będzie pasować. Jedno wiem na pewno zaciski i klocki są te same co w 288.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez afro89, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nic podobnego. To zupełnie inne zaciski, S6 są dwu-tłoczkowe.afro89 pisze:Jedno wiem na pewno zaciski i klocki są te same co w 288.
Nie pasują , chyba że przerzucisz to razem z całymi kolumnami i piastami. Mowa o przodzie.
Lepiej kombinuj z C5 312mm bo wiem że jest łatwiej, chyba pasują nawet jarzma na otwory.
Ostatnio zmieniony 2011-11-01, 18:42 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nie bawili, bo to właśnie jarzma są montowane na otwory w kolumnie a te są inne w A6C4 a inne w S6C4. Rozstaw otworów większy po prostu.
Poza tym standardowe zaciski nie pasują do jarzm z S6
Poza tym standardowe zaciski nie pasują do jarzm z S6
Ostatnio zmieniony 2011-11-03, 18:02 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
O kurcze ale fajnie że jest ktoś co ma to obcykane. A nie umiał byś tego załątwić tych jarzm, witam kolejnego kolege ze śląska.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gliwice
z załatwieniem tego ponoć trzeba się trochę namęczyć szukając albo będziesz miał szczęście i uda Ci się je w miarę szybko załatwić jak np. mi. Pan od którego to kupiłem miał oba i w dodatku nie wiedział że są poszukiwane i dostałem je w normalnej cenie
Proponuję Ci poszukać wśród ludzi którzy maja A6 C5 i takie rozbierają.
Jeśli dobrze pamiętam to tarcze 312 mm miały większość wersji Quattro z silnikiem przynajmniej 2.5. Przynajmniej ja tak szukałem i się udało.
Co do tarcz to mam tarcze Zimmermann'a która były tańsze niż ATE a z tej samej półki.
Pytaj zawsze o numer jarzm. Nie da się go nie zobaczyć. Chyba zawsze jest 3 cyfrowy i tylko 451.
Proponuję Ci poszukać wśród ludzi którzy maja A6 C5 i takie rozbierają.
Jeśli dobrze pamiętam to tarcze 312 mm miały większość wersji Quattro z silnikiem przynajmniej 2.5. Przynajmniej ja tak szukałem i się udało.
Co do tarcz to mam tarcze Zimmermann'a która były tańsze niż ATE a z tej samej półki.
Pytaj zawsze o numer jarzm. Nie da się go nie zobaczyć. Chyba zawsze jest 3 cyfrowy i tylko 451.
Ostatnio zmieniony 2011-12-28, 19:15 przez swieca91, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
A myślisz że będziesz miał te same kolumny co i u mnie bo ty masz benzynkę a ja mam klekocika. Kurcze fajnie by było jak bym dorwał te jarzma i by spasiło.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gliwice
Wydaje mi się że skoro bierzemy jarzma z A6 C5 i pasują do C4 to miedzy C4 już nie powinno być róznicy. raczej jest to wszystko to samo.
Generalnie obstawiam na bank takie same kolumny ale mozesz sie jeszcze popytać.
Generalnie obstawiam na bank takie same kolumny ale mozesz sie jeszcze popytać.
Ostatnio zmieniony 2011-12-29, 18:22 przez swieca91, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
wiem ze syper z a6klubu ma zalozone te jarzma.prosze ustalcie jakie to numery i tez sobie poszukam...a moze ktos ma patent na te placki z tylu???bo jak je widze to mnie zalosc bierze...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...