Witam, po sprzedaży 2.2 t nabyłem ostatnio bardzo fajną 100 pod względem blacharskim (jak i mechanicznym ) i chce zrobic z niej ekonomiczny dupowóz , nabyłem wczoraj motor z passata b4 1.9 110hp po dachowaniu
Mam pytanko , moze ktos taki wynalazek robił i wie :
-czy skrzynia z 2.3 podejdzie do bloku 1.9 ?
- co z misą olejową?
-czy do bloku przykręce normalnie łapy od a6c4 1.9 ?
Mam fajny cooler ze sprintera , 2.3 wisi na tablicy wiec jeszcze tydzien posmigam benzyniakiem i zaczynam przygode ze swapem pozdrawiam
swap z 2.3 na 1.9 tdi afn z passata b4
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Nie wiem czy dobrze myślę, jeżeli nie to niech ktoś mnie poprawi. Passat ma chyba inne mocowania silnika do budy i nie wiem jak to będzie w naszych autach. Ale ogólnie to może być dobry pomysł-np. na zmienną geometrię bo u siebie w 1Z próbowałem wstawić turbo z PD i się nie udało przez sprężarkę z klimy. Jeżeli tylko by się udało wstawić łapę prawą i zamontować motor to super. Inna sprawa jeżeli bym nie miał klimy to już bym śmigał pewnie prawie pompowtryskiem:)
A6 C4 1.9 ON:):)
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
lukasz s4, zmartwię cię.
Passat B4 ma inny blok silnika, gdybyś kupił z passata B5 to by było ok.
albo będziesz musiał łapy do silnika dorobić,
przydałaby się fotka gołego silnika z C4 to powiem wam na pewno, w każdym bądź razie ja kiedyś przy swapie do B3 coupe która wcześniej miała R5 omal nie poległem.
dobrze że to tosamo co audi 80 i tam się posiłkowałem sankami przedniego zawieszenia z A80 B3 bo tam są takie same silniki jak w poprzecznym ustawieniu i mocowanie do sanek a nie podłużnic jak w C4 i w osiemdziesiątkach z sinlikami R5
Passat B4 ma inny blok silnika, gdybyś kupił z passata B5 to by było ok.
albo będziesz musiał łapy do silnika dorobić,
przydałaby się fotka gołego silnika z C4 to powiem wam na pewno, w każdym bądź razie ja kiedyś przy swapie do B3 coupe która wcześniej miała R5 omal nie poległem.
dobrze że to tosamo co audi 80 i tam się posiłkowałem sankami przedniego zawieszenia z A80 B3 bo tam są takie same silniki jak w poprzecznym ustawieniu i mocowanie do sanek a nie podłużnic jak w C4 i w osiemdziesiątkach z sinlikami R5
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,