[A6 C4] Zawias Avant
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Arturo997,
nie ten dłuzszy to sahcs advence pod 1be a drugi po numerach wychodzi że ford ale nie mam pojecia ktory ford ma wkłady....
nie ten dłuzszy to sahcs advence pod 1be a drugi po numerach wychodzi że ford ale nie mam pojecia ktory ford ma wkłady....
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Ruski
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-07-11, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kalisz
J.A.G, niestety ale różnica sporta a zwykłego w skoku jest zupełnie inna przewinęło już się przez te moje ręce troche tego świństwa i np ja zmieniając w swojej A6 jakieś tam zwykłe na Bilsteina miałem 45mm krótszy uskok w VW między normalnym a np najtańszym MTS jest różnica też coś około 30 40mm natomiast w H&R różnice miałem prawie 50mm więc sportowy amor zgadza się jest twardszy ma inny olej grubsze tłoczysko ale jest też i krótszy bo gdy założysz sprężynę -60 do zwykłego amora to po wysunięciu go na maxa sprężyna lata luźno i to dosyć sporo i to tylko przy -60
Audi V8 D11 4.2 6gang manual
Audi S8 D2 lift
Audi A6 C4 2.5 AEL
Audi S8 D2 lift
Audi A6 C4 2.5 AEL
- Ruski
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-07-11, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kalisz
seryjna ma swój wymiar i np sportowy Bilstein sport B6 czy np Lowtec sport jest już krótszy i w tym temacie sie naoglądałem tego więc niedam se przegadać a jeżeli chodzi o gwinty to już różnica jest wogole inna ja o ile pamiętam z tyłu miałem założone Monroe chyba a zakładając Bilstein już był krótszy skok bo wkładając sprężynę na zwykłym latała luźno w ch... a na bilsteinie już była ostro upięta a mialem już Ta Technixy, Vogtlandy, H&R, KW, w Jettcie miałem z 4 komplety zawieszeń i sport od serii różnił się i to znacznie w audi tył miałem owiele krótszy jak i przód od seryjnych jakiś czarnych od 45mm
Audi V8 D11 4.2 6gang manual
Audi S8 D2 lift
Audi A6 C4 2.5 AEL
Audi S8 D2 lift
Audi A6 C4 2.5 AEL
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2012-11-14, 10:11
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ostrzeszów /wlkp.
Ruski, co do sportowych amorów to podobno olej jest ten sam różnią się w środku tylko jakimiś blaszkami (olej wolniej przepływa i dlatego amory sportowe są twardsze) rozmawiałem z gościem który pracuje w fabryce amorów i tak mi to objaśnił Co do amorów jeśli ma ktoś możliwość to prosiłbym od sprawdzenie jaką średnice mają amory i jakie są długie (może dopasuje od jakiegoś auta do którego sportowe zawieszenie jest bardziej dostępne). Co do połączenia seryjny amor i sportowa sprężyna (powiedzmy -60) to fakt sprężyna jest luźna ale zakładając że koła nie oderwą się od jezdni (wtedy amor się wysunie sprężyna przez moment jest luźna i może spaść pod kątem i pęknąć) to da się jeździć
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Ruski, ja cię nie chcę przegadać, twierdze tylko że seryjne amory pakowane w fabryce do S4/S6 nie różnią się długością/skokiem tłoczyska od zwykłych.
Bilstein, KW czy co tam jeszcze innego typowo sportowego zapewne maja różne skoki, tu się nie sprzeczam, miałeś tego sporo to wiesz.
Bilstein, KW czy co tam jeszcze innego typowo sportowego zapewne maja różne skoki, tu się nie sprzeczam, miałeś tego sporo to wiesz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Cyzio
- Mechanik
- Posty: 177
- Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SE/Nowy Sącz
Arturo997,
A no BOGE heh Zmieniałem tydzień temu
A czy z fabryki to nie wiem.
Jutro pomierzę i zapisze numery hehe.
Może jest tak jak piszesz, że serwisówka bo głupie ofiltrowanie, olej czy kabina była z logiem audi.
A sportowe amory to Bilsteiny B8, czy nawet regulowane KONI - dostępne są.
A no BOGE heh Zmieniałem tydzień temu
A czy z fabryki to nie wiem.
Jutro pomierzę i zapisze numery hehe.
Może jest tak jak piszesz, że serwisówka bo głupie ofiltrowanie, olej czy kabina była z logiem audi.
A sportowe amory to Bilsteiny B8, czy nawet regulowane KONI - dostępne są.
II V-ce Mister zlotu `13