[A6 C4] Zawias Avant

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Arturo997
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2012-11-14, 10:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ostrzeszów /wlkp.

Post autor: Arturo997 »

Kazikboy, dzieki ;-) Czytałem gdzieś tez że tył podejdzie od A6 C5 ale nie wiem czy nie byłem pijany :-P może ktoś się wypowie?
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Z C5 to co najwyżej lusterka pasują.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

o proszę robione na szybko więc proszę nie zwracać uwagi na otoczenie ;)
Obrazek
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Arturo997
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2012-11-14, 10:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ostrzeszów /wlkp.

Post autor: Arturo997 »

Kazikboy, ten od gory do B4 a na dole C4? Oba to seria?
Awatar użytkownika
misiek_lbn
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 254
Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: misiek_lbn »

J.A.G pisze:Z C5 to co najwyżej lusterka pasują.
Pisales to powaznie czy zart?
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Same obudowy pasują, i to tylko w C5 przed liftem. Trójkąty są inne i całe lustra nie podejdą.. To tak dla wyjaśnienia.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

Arturo997,
nie ten dłuzszy to sahcs advence pod 1be a drugi po numerach wychodzi że ford ale nie mam pojecia ktory ford ma wkłady....
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Ruski
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-07-11, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kalisz

Post autor: Ruski »

J.A.G, niestety ale różnica sporta a zwykłego w skoku jest zupełnie inna przewinęło już się przez te moje ręce troche tego świństwa i np ja zmieniając w swojej A6 jakieś tam zwykłe na Bilsteina miałem 45mm krótszy uskok w VW między normalnym a np najtańszym MTS jest różnica też coś około 30 40mm natomiast w H&R różnice miałem prawie 50mm więc sportowy amor zgadza się jest twardszy ma inny olej grubsze tłoczysko ale jest też i krótszy bo gdy założysz sprężynę -60 do zwykłego amora to po wysunięciu go na maxa sprężyna lata luźno i to dosyć sporo i to tylko przy -60 ;)
Audi V8 D11 4.2 6gang manual
Audi S8 D2 lift
Audi A6 C4 2.5 AEL
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Ja mówię o seryjnych sportowych, skokiem się nie różnią na pewno.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Ruski
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-07-11, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kalisz

Post autor: Ruski »

seryjna ma swój wymiar i np sportowy Bilstein sport B6 czy np Lowtec sport jest już krótszy i w tym temacie sie naoglądałem tego więc niedam se przegadać a jeżeli chodzi o gwinty to już różnica jest wogole inna ja o ile pamiętam z tyłu miałem założone Monroe chyba a zakładając Bilstein już był krótszy skok bo wkładając sprężynę na zwykłym latała luźno w ch... a na bilsteinie już była ostro upięta a mialem już Ta Technixy, Vogtlandy, H&R, KW, w Jettcie miałem z 4 komplety zawieszeń i sport od serii różnił się i to znacznie w audi tył miałem owiele krótszy jak i przód od seryjnych jakiś czarnych od 45mm
Audi V8 D11 4.2 6gang manual
Audi S8 D2 lift
Audi A6 C4 2.5 AEL
Arturo997
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2012-11-14, 10:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ostrzeszów /wlkp.

Post autor: Arturo997 »

Ruski, co do sportowych amorów to podobno olej jest ten sam różnią się w środku tylko jakimiś blaszkami (olej wolniej przepływa i dlatego amory sportowe są twardsze) rozmawiałem z gościem który pracuje w fabryce amorów i tak mi to objaśnił ;-) Co do amorów jeśli ma ktoś możliwość to prosiłbym od sprawdzenie jaką średnice mają amory i jakie są długie (może dopasuje od jakiegoś auta do którego sportowe zawieszenie jest bardziej dostępne). Co do połączenia seryjny amor i sportowa sprężyna (powiedzmy -60) to fakt sprężyna jest luźna ale zakładając że koła nie oderwą się od jezdni (wtedy amor się wysunie sprężyna przez moment jest luźna i może spaść pod kątem i pęknąć) to da się jeździć :mrgreen:
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Ruski, ja cię nie chcę przegadać, twierdze tylko że seryjne amory pakowane w fabryce do S4/S6 nie różnią się długością/skokiem tłoczyska od zwykłych.
Bilstein, KW czy co tam jeszcze innego typowo sportowego zapewne maja różne skoki, tu się nie sprzeczam, miałeś tego sporo to wiesz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Cyzio
Mechanik
Mechanik
Posty: 177
Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SE/Nowy Sącz

Post autor: Cyzio »

J.A.G pisze:seryjne amory pakowane w fabryce do S4/S6
BOGE pakowali w fabryce do esek ?

U mnie z przodu siedziały właśnie szare BOGE, (zapewne od nowości, miały znaczki vw audi) chyba mam je jeszcze, mogę coś pomierzyć :-)
II V-ce Mister zlotu `13
Arturo997
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2012-11-14, 10:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ostrzeszów /wlkp.

Post autor: Arturo997 »

Cyzio, BOGE z fabryki? :-P jakoś nie mam dobrych skojarzeń z ta firmą :-P moze ta firma robiła amory ale "serwisowe" - mam na myśli to że gdy auto przyjeżdżało do serwisu na wymianę amorów to pakowali właśnie BOGE. Jakbyś mógł to sprawdź wymiary bo dostać jakieś sportowe z A6 C4 to masakra jakaś..
Awatar użytkownika
Cyzio
Mechanik
Mechanik
Posty: 177
Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SE/Nowy Sącz

Post autor: Cyzio »

Arturo997,

A no BOGE heh :ok: Zmieniałem tydzień temu ;-)

A czy z fabryki to nie wiem.

Jutro pomierzę i zapisze numery hehe.

Może jest tak jak piszesz, że serwisówka bo głupie ofiltrowanie, olej czy kabina była z logiem audi.

A sportowe amory to Bilsteiny B8, czy nawet regulowane KONI - dostępne są.
II V-ce Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”