[100 C4] Większe turbo zamiast K16
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Pewnie turbina ta przypadła Ci do gustu bo jest przykręcana do kolektora wydechowego na 4 śruby jak u nas ori tylko ciekawe jak z rozstawem szpilek tam wygląda. Jestem też ciekawy jak jest z wydajnością tej turbiny, seryjnie te silniki mają 180KM czyli szału ni ma.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Panowie, sterowanie ani mocowanie mnie nie interesuje tylko potencjał:) i tak dorabiam kolektor wydechowy, a sterownik siedzi 16.
Potrzebuje wsadzić coś rozsądnego cenowo i wartego uwagi co polecicie?
[ Dodano: |19 Paź 2015|, o 10:26 ]
Potrzebuje wsadzić coś rozsądnego cenowo i wartego uwagi co polecicie?
[ Dodano: |19 Paź 2015|, o 10:26 ]
Jednak to V6 także 6 cylindrów musi napełnić, mimo ze to tylko 170kucyków.afro89 pisze:Pewnie turbina ta przypadła Ci do gustu bo jest przykręcana do kolektora wydechowego na 4 śruby jak u nas ori tylko ciekawe jak z rozstawem szpilek tam wygląda. Jestem też ciekawy jak jest z wydajnością tej turbiny, seryjnie te silniki mają 180KM czyli szału ni ma.
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Dokładnie kolego zapraszam do tematuNieju231 pisze:Przekładałeś na 16 bit czy co?
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2843
Ja mam sterownik z VW LT 2,5 TDI - AHD
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
audki, jakoś niechce mi się wierzyć że na WG miał aż 150koni mamy z bratem 2 iveca pod opieką fakt że stasze bo model od 2000-2007r ale tam takie turbo siedzi w silniku 126km a 143km ma zmienna geometrie już, szału może nie być pojemność i paliwo tam nadrabia ale zakresu pracy ich nie znam pozdro
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Z tego co wyczytałęm to 126 ps szły w 2,3.Kazikboy pisze:audki, jakoś niechce mi się wierzyć że na WG miał aż 150koni mamy z bratem 2 iveca pod opieką fakt że stasze bo model od 2000-2007r ale tam takie turbo siedzi w silniku 126km a 143km ma zmienna geometrie już, szału może nie być pojemność i paliwo tam nadrabia ale zakresu pracy ich nie znam pozdro
Ten na WG i mocy 146ps dokładnie to 3,0 jego max moment to 350NM przy 3000rpm
O tej mocy 146ps były dwa silnika jeden właśnie z VNT ale jego moment to 370nm.
Ostatnio zmieniony 2015-11-01, 12:37 przez audki, łącznie zmieniany 2 razy.
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Może być problem bo masz dwa wloty do muszli od strony ciepłej, jak już to szukaj gtb2260vk no i oczywiście trzeba przerobić sterowanie turbiną i wiele innych dupereli
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Wytlumaczy ktoś jak łopatologicznie- tj jak dla debila- czy jest możliwość aby samemu w warunchach garażowych podnieść wartośc doładowania na seryjnej turbawce? Coś mi się obiło ze jest takie magiczne urządzenie które emulguje czujnik cisnienia doładowania. Jest taka opcja? czy jakoś inaczej sie to robi - jakoś mechnicznie ????
Z gory dzieki
Z gory dzieki
AEL INSIDE