[100 C4] Zderzaki A6 C4 USA w 100 C4

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy.
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Kolejny ponton na forum będzie :ok:
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
swieca91
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: swieca91 »

chłopaki a powiedzcie mi czy z montażem tych ślizgów do błotników będzie problem? trzeba cos przerabiac? czy przykreca sie i gotowe? :D
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

przykręca się i gotowe :)
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
swieca91
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: swieca91 »

a no to swietnie :P martwilem sie bo patrzac na te slizgi z usa i te normalne to te usa maja 3 miejsca na śrubki a te zwykle 4 :P
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Można wywiercić dodatkowe otwory, choć ja sobie odpuściłem.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
swieca91
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: swieca91 »

też tak myślę żeby sobie odpuścić :D
swieca91
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: swieca91 »

kornikbp a powiedz mi czy te listwy tez bez problemu sie przykreca i jest gdzie czy trzeba cos wymyslec :D sorki za milion pytan ale nie mam duzo czasu dla siebie i musze maksymalnie oszacowac ile zajmie mi caly montaz i czego mam sie spodziewac ;) pozdrawiam :D
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Do przednich listw masz otwory w karoserii - ja je przykręcałem na śruby z podkładkami. Środkowa listwa jest wsunięta w te boczne i "leży" na zderzaku, łapnąłem ją także na opaski trytytki za coś tam ;)

Tył - konieczne jest wiercenie otworów i nitownica pójdzie w ruch(nic strasznego) :) mowa o bocznych listwach - tylna środkowa tak jak przednia sobie leży na zderzaku i juz :ok:

Montaż to jakas godzinka tył i ze 2 przód(zależnie co u Ciebie wyjdzie z tym uchem do holowania, może lekki tunning kątówką i wejdzie bez problemu :-) )
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
swieca91
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: swieca91 »

a te przednie listwy jeśli tylko tak o sobie leża to nie latają luźno, nie tłuką się?

co do ucha do holowania to do zderzaka przekładam z mojego poprzedniego kratki i halogeny.. razem z tą kratką pod ucho do holowania i jeśli to co Ci nie pasowało związane było właśnie z kratkami to powinno się wszystko udać :D

zastanawia mnie tylko po co przy prawym odboju jest taki odstający kawełek blachy jesli wiesz o co mi chodzi :P
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

swieca91 pisze:
zastanawia mnie tylko po co przy prawym odboju jest taki odstający kawełek blachy jesli wiesz o co mi chodzi :P
nie wiem ja to upierniczyłem bo do niczego nijak nie pasowało :mrgreen:
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”