[100 C4] Regeneracja felg i nie tylko

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy.
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

Na oponie o bieżniku 245 i szerszym w koleinach niestety wozi i wozić będzie. Natomiast na prostej, równej drodze powinna być harmonia i spokój obojętnie czy jedziesz 100 czy 200. Poza luzami w zawieszeniu tak jak pisali koledzy wcześniej, może być to jeszcze po części wina słabych pierścieni centrujących lub np zastosowania śrub stożkowych tam gdzie powinna być sfera/kula.
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

gavotte, No dokładnie miałem tak samo przy padniętych wahaczach. Nie jeden któremu pokazywałem ten efekt celem zlokalizowania źródła wymiękł :mrgreen:
Co do jazdy na większych kołach i niskim profilu to Ci nie powiem bo nie mam z tym żadnych doświadczeń ale nie trudno się zorientować, że będzie wszystko bardziej odczuwalne.
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

mati_A6, dzięki za podpowiedz. Wezmę to pod uwagę i jak najszybciej chcę wyremontować zawias. :ok:
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

No spoko, a jak ktoś ma nowe wahacze?:P U mnie wymieniłem wahacze przednie, oczka tylne, była robiona pełna geometria i nie było żadnych luzów bo ani szarpaki ani gość z brechą nie znalazł żadnych innych luzów, a mimo to czuje tak jak by mi sie koła rozjerzdzały w swoje strony, taka totalna guma w koleinach i często musze kiere w lewo trzymać żeby jechał prosto a przodem wozi jak głupi :-P I to tylko na 16 205 et35, zima 195 et45 idzie jak po sznurku :-P
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

adriang92, Przemień koła tył na przód i będzie wszystko jasne. U mnie problemem była zjechana opona, płótno puściło od środka.

[ Dodano: 2013-05-08, 21:35 ]
I miałem takie same objawy jak u ciebie, po zmianie kół idzie jak po torach 8-)
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

GTR34, To nic nie da, opony są po sezonie kupione nowe, i są teraz wszystkie takie same :-P Poza tym w tamtym sezonie było tak samo a kół nie opisałem to sie wymieszały :lol:
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

A felgi proste i wyważone dobrze ? Bo jeśli tak, to ja wymiękam :-?
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Proste i idealnie wyważone :P Ciśnienie we wszystkich takie samo, sprawdzane regularnie :-P Jak posypane wahacze były to nawet mniej to sie odczuwało, teraz to potrafi kiere wyrywać :-P Jedyne co mi przychodzi do bani to gumy na saniach bo to ruszane nie było, albo coś z tyłu siadło, ale to nie waliło by przodem raczej, a efekt jest taki że tył leci w linii a przodem wali na boki :-P Jak upuściłem wiatru do 2,2 sie trochę poprawiło :-P Najgorsze jest to że potrafi jechać prosto a za chwile coś złapie i wali gdzie chce :-P Założe kiedyś taty 235 tylko z większym et żeby sie leko schowały i sie zobaczy, jak to to to wina et bo z tego co widze kto ma takie fele to wozi :-P
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

adriang92 pisze: Założe kiedyś taty 235 tylko z większym
To będzie jeszcze gorzej :-P Na takim kapciu w koleinach to zobaczysz jak będzie go nosić, jeszcze bardziej i to dużo. Ale żeby na 205 takie jaja się działy to nie wiem, może masz w ławie coś nie tak. Bo to też ma duży wpływ na pływanie.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

ja miałem wybite wahacze i 225 40 18 i tylko lekko czasem coś chciało prowadzić ale komfortowe zawieszenie i amortyzator skrętu obecny :)
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

To będzie jeszcze gorzej Na takim kapciu w koleinach to zobaczysz jak będzie go nosić, jeszcze bardziej i to dużo. Ale żeby na 205 takie jaja się działy to nie wiem, może masz w ławie coś nie tak. Bo to też ma duży wpływ na pływanie.
U niego na takim kapciu jedzie sie lepiej czasem niż na moim 205 :lol: Z tym że sztywne toto dobrze servotronic to trzyma sie drogi :-P Ale kiedyś zakupiliśmy 100 quattro na 225 17 i z wrocka katorga była jechać, całe ranty czorne sie zrobiły :-P ławkie tzn sankach? Tego właśnie nie ruszałem, reszta zmieniona i bez najmniejszego luzu :-P Co dziwne jeżdziłem już na 205 tylko na tych felgach zimowych co są schowane bo et35 i było dobrze :-P Wpadnie troche kasy to chyba to cały tył wyleci bo jeszcze seria i poduchy pod saniami :-P A do tego amor skrętu może :P Bo taki dziwny jakiś jest giętki, nie jest taki zwarty jak kiedyś :-x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”