Strona 3 z 3
: 2017-01-20, 21:43
autor: grembol7
Chce w te lato zrobić coś takiego. Jakieś rady?
Czy lepiej z avanta czy z limuzyny?
Silnik AEL lub AAT.
Quattro czy ośka? Które zawieszenie lepiej zniesie obciążenie? (max 700-900kg)
Koniecznie mocniejsze/twardsze sprężyny - jakie? Są wogóle jakieś do tego modelu?
teraz w quattro avant czasami wożę ok 500kg i daje radę ale widać że siedzi
jakieś wzmocnienia techniczne budy?
jak obniżyć podłogę w regionie tylnych oparć?
wszelkie przemyślenia i rady mile widziane
czekam na odpowiedzi
: 2017-01-20, 23:09
autor: burdzio89
Na Twoim miejscu poszukalbym coś takiego
[ Dodano: |20 Sty 2017|, o 23:15 ]
Będziesz miał mniej kombinowania z podłogą
i spawaniem tylnych drzwi
Zazwyczaj są te modele w świetnym stanie technicznym i wizualnym
: 2017-01-21, 08:59
autor: grembol7
Widziałem ostatnio jeden ale cena z kosmosu... 19tyś zł
ja bardziej liczę na zakup auta 5-7tyś + modyfikacje we własnym zakresie 3-5tyś zł
: 2017-01-21, 09:08
autor: Butterbean
Twoje górne progi 7 i 5 daje 12 tysia .do tego dopiero zaczynasz rozmowy z wydziałem komunikacji i rzeczoznawcami na wpisanie zmian konstrukcyjnych w dowodzie.mniejsza liczba miejsc i zmiana konstrukcji nadwozia.wyjdzie ci kolejne 3 tysięcy o ile nie zakrzyczą sobie osobnej indywidualnej homologacji
: 2017-01-21, 09:47
autor: void
grembol7, wrzuć najwyższe amory od setki i tuleje pod kielichy amorów. Marcin łuków
http://audi-c4.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=3285 zastosował taki patent.
: 2017-01-21, 11:52
autor: burdzio89
Dasz raz więcej i nie będziesz miał kłopotów z urzędami.
Zgadzam sie z Butterem.
: 2017-01-21, 13:32
autor: grembol7
Tylko jest taki problem że aukcje A6 C4 2.5 tdi oglądam od roku prawie codziennie i na razie widziałem tylko jednego karawana
EDIT:
Jak będę miał chwile to podjadę do znajomego diagnosty i się wypytam jak to wygląda.
: 2017-01-22, 13:52
autor: Kazikboy
grembol7, aby obniżyć wzniesienie za siedzeniami musisz zdemontować bak i wymyśleć inny albo inne miejsce na paliwko
w osi jeszcze by to jakos ogarnął ale w Q masz go nad dyfrem na styk wiec nie ma szans na przespawanie tego, chyba że w zapasie zbiornik z butli LPG aczkolwiek bedzie problem z takzwaną komorą zakrętową aby nie było że w ostrym łuku będzie ssac powietrze
napewno avant bedzie lepszy i szybciej Q znajdziesz aczkolwiek z R5tdi nie bedzie łatwo
: 2017-01-22, 22:00
autor: Butterbean
Kazikboy, nas to czeka przy projekcie przyczepki..wywalenie zbiornika i wyrownanie podlogi..
: 2017-02-06, 21:41
autor: grembol7
Proszę o informacje jeśli ktoś wie ile kosztuje i jak wygląda procedura zmiany przeznaczenia pojazdu.
Tzn... od diagnosty dowiedziałem się tylko że w Polsce zmianą przeznaczenia pojazdu zajmuje się tylko 17 stacji diagnostycznych i że jest to drogie. Chciałem konkretnie wiedzieć jeśli ktoś ma kontakt albo wie gdzie szukać danych w tej sprawie. Ile to kosztuje jak to wygląda, czy modyfikację można przeprowadzać samemu czy przez warsztat itd. Jakie są wymagania by z kombi/avant 5 osobowego zrobić pickup 2 osobowego.