[A6 C4] Obniżanie

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy.
Bartek85
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2014-03-08, 22:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: J-w

[A6 C4] Obniżanie

Post autor: Bartek85 »

Witam,
Moj sprzęt to AEL, kombi,AVUS 17" na 225x45 lub 215x50.
mam pytanko, możecie mi doradzić jakie zastosować springi ? zastanawiam się nad -40 do -60, ale niechce żeby mi chaczył na śpiących policjantach albo obcierał nadkola. Dawać takie samo przód i tył czy np -60/-40 czy dać -40/-40. Wydaje mi się że -60/-60 to może być za dużo. Bo jak czytałęm to np może mi siąść na -60 nawet o 80 więc zastanawiam się czy nie będzie bezpieczniej wcisnąć -40. Pomóżcie
Awatar użytkownika
LukQQu
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-03-19, 17:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: LukQQu »

Bartek85, bierz Eibachy -35 dużo osób na forum je ma i sobie chwali. Moje Waitecki to juz lekka przesada jeśli sie chce zachować jakas funkcjonalność ale za to efekt mega :mrgreen:


A no i pamiętaj że bedzie trzeba zrobić regulowany drążek panharda z tylu bo przy glebie.
Bartek85
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2014-03-08, 22:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: J-w

Post autor: Bartek85 »

Dobra a gdzie dostac ten drazek, czytalem i podejrzewam ze z Butterbeanen trzeba gadac?
A chodzi o to? Bo taki znalazlem http://allegro.pl/audi-a6-c4-2-5-tdi-95 ... 75352.html
Ostatnio zmieniony 2014-11-06, 10:36 przez Bartek85, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
LukQQu
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-03-19, 17:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: LukQQu »

Bartek85, pisz do Buttera on Ci go zmajstruje ale nic się nie stanie jak na początku po założeniu gleby będziesz jeździł ze zwykłym drążkiem.

To jest coś takiego. (foto zapożyczone z forum od Afro :mrgreen: )

Obrazek
Bartek85
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2014-03-08, 22:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: J-w

Post autor: Bartek85 »

Ok, dzieki kolego

a potrzeba jeden mam nadzieje ;)
Ostatnio zmieniony 2014-11-08, 00:07 przez Bartek85, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Piter008
Adept
Adept
Posty: 40
Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CB / Bydgoszcz

Post autor: Piter008 »

Pytanie kolego czy masz kata, jak masz kata to trzeba będzie go szybko wyciąć na -35/-35 bo się ładnie wytrze. A co do obniżenia, śmigałem sedanem na -35/-35, teraz do avanta upycham -35/-35 i myślę, że będę po raz kolejny zadowolony, bo rzadko się haczy, a i prowadzenie się poprawia.
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
Bartek85
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2014-03-08, 22:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: J-w

Post autor: Bartek85 »

Kata mam, to trochę lipa by była jak trzeba wycinać. Jakoś się przywiązałem do niego :lol:
Póki co wszystko jest w fazie planowania i gromadzenia niezbednych części w sumie to musze jeszcze sprężyny kupić i zlożyć, a przede wszystkim wrócić do kraju :)
Ostatnio zmieniony 2014-11-08, 00:12 przez Bartek85, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kesah
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 53
Rejestracja: 2014-06-21, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: kesah »

Obrazek
Tak się świecą katy przy glebie ;-)
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-16
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Pedro669
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2012-12-19, 22:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pruszków

Post autor: Pedro669 »

ja mam chyba eibachy(LukQQu tak stwierdził), -30 i kata i da się żyć ,nie drę po śpiących katem,chyba że te -5 robi różnicę
Awatar użytkownika
kesah
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 53
Rejestracja: 2014-06-21, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: kesah »

Teraz mam nowe eibach -35/-30 i przód jest sporo wyżej niż na tym samym setupie, który miał już kilka lat. Przed zmiwną opona delikatnie chowała się w nadkole, a teraz od rantu błotnika do opony jest kilka cm luzu i wygląda jak koza ;-) Zapomniałem zrobić fotkę dla porównania, ale po iluś tam latach springi przednie siadły o kilka cm. Jakby ktoś mógł zmierzyć nowy przód eibach -35 do ael to mogę porównać bo stare jeszcze mam.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-16
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Bartek85
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2014-03-08, 22:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: J-w

Post autor: Bartek85 »

zakupiłem einbachy, używane bo używane ale za wydaje mi się dobre pieniądze. Dzięki wszystkim za pomoc :)
Awatar użytkownika
Piter008
Adept
Adept
Posty: 40
Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CB / Bydgoszcz

Post autor: Piter008 »

Ile dałeś? Co do sprężyn osobiście nie wierzę w używki, sam ostatnio kupiłem vogltandy do mojego avanta, ale jeszcze wsadzić nie zdążyłem, myślę, że do końca tygodnia będzie gleba już :)
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
Bartek85
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2014-03-08, 22:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: J-w

Post autor: Bartek85 »

360 z przesylka, na zdjeciach wygladaja ładnie nie skorodowane także zobaczymy co to bedzie. Tez myslalem o votlandach zeby kupić, ale czytałem że einbachy to w sumie najmieksze z sportowych sprężyn i te sie trafiły akuratnie to wziąłem.
Awatar użytkownika
Piter008
Adept
Adept
Posty: 40
Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CB / Bydgoszcz

Post autor: Piter008 »

Zawieszenie jak ktoś napisał kiedyś - ma działać. Jak dla mnie może być twardo, aż takich kiepskich dróg w okolicy nie mam. Ważne, żeby springi nie siadały z czasem.
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
Awatar użytkownika
Olaf007
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2013-07-22, 08:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: Olaf007 »

360zł to faktycznie całkiem niezła cena jak za einbachy, daj znać jak je założysz i się przejedziesz, sam zastanawiam się własnie nad tym producentem, ale ja lubię sztywne zawieszenie a dużo ludzi mówi, że Einbach jest miękki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”