[ALL C4] zmiana pakietu black na ORI chrom
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
[ALL C4] zmiana pakietu black na ORI chrom
Witam, jako że ostatnio zaczałem modzić moje autko, zabrałem sie za zmiane listewek z drzwi, tylnych szyb bagażnika i długich listewek przydachowych z bagażnika z czarnych na ORI chromowe, myśle że ktoś skorzysta z manuala i się skusi również na taka podmianke, a wiec zaczynamy:
I. zdejmujemy tapicerke
odkrecamy 2 srubki po bokach tapicerki, widoczne gołym okiem takze niezaznaczam kazdy pewnie wie OCB
1. zdejmujemy obudowe raczki do zamykania drzwi i odkrecamy 2 srubeczki zaznaczone na foto
2. zdejmujemy odkrecona raczke pociagajac ja do siebie
3. nastepnie wyjmujemy zaslepke gorna z raczki wysuwajac ja w bok i lekko ciagniemy do siebie
4. wysuwamy klamke w strone srodka autka
5. zdejmujemy delikatnie zabezpieczenie linki z klamki podwazajac lekko płaskim śrubokrętem i zdejmujemy linke z klamki
6. odkrecamy srubke ukryta pod klamka, nawet niewiedziałem ze tam jest i sie nakombinowałem bo nie mogłem zdjac tapicerki
7. zdejmujemy tapicerke podnoszac ja do gory, u mnie była lekko tak jakby zapieczona wiec ciezko schodziła i mamy taki widok zdejmujemy od razu 3 kołki trzymajace wygłuszenie drzwi:
II. zdejmowanie ramek z szybami z drzwi
1. odpinamy instalacje elektryczna od blachy ramki nie zapomnijmy o odpieciu kostki z lusterka
2. odkrecamy 4 sruby srednica gwintu 8mm klucz '13',
3. wyciagamy ramke podnoszac lekko do gory i pociagajac do siebie, wychodzi dość ciezko ale daje rade, ramka zdjeta
III. zabieramy sie za zmienianie zgarniaczy czarnych na chromowe
1. wyciskamy cieniutkim śrubokretem bolczyki ze spinek (mozna pogubic ale i tak sie juz nam nie przydaja) na całej listwie jest ich 5
2. zdejmujemy listwe wysuwajac ja w tył samochodu
3. zakładamy listwe chromowa, potrzebne: nitownica i nity '3', ja miałem tylko '5' i rozwierciłem dziurki na 5mm,
IV. listewka zmieniona składamy drzwi spowrotem, to samo tylko w odwrotnej kolejnosci. czas pracy około 1,5 godz. jedne drzwi,
DRZWI TYŁ
przechodzimy do drzwi tylnych, w sumie jest to sama operacja co w drzwiach przednich, dlatego opiszę tylko zdejmowanie tapicerki z tylnych drzwi,
1. zdejmujemy zaślepke z raczki od zamykania drzwi, i trojkacik z rogu drzwi podwarzajac go srubokretem, i odkrecamy 2 śrubeczki po bokach tapicerki
2. odkrecamy 2 srubeczki z raczki od zamykania drzwi i ciagniemy do siebie
3. wyciagamy klampke przesuwajac ja do srodka autka i lekko pociagaja c do siebie
4. wyjmujemy przełącznik od elektrycznych szyb podważajac delikatnie śrubokrecikiem jak na załozonym zdjeciu, wychodzi lekko i odpinamy zabezpieczenie linki klamki jak w drzwiach przednich.
5. zdejmujemy tapicerke podnoszac ja do góry jak w drzwiach przednich.
6. zdejmujemy wygłuszenie drzwi zamocowane 3 kołkami, jak drzwi z przodu, nastepnie odczepiamy linke która idzie do rygielka od drzwi, odczepiami linke z klamki, odpinamy instalacje od blachy
7. reszta czynności jest identyczna jak drzwi przód,
zmiana długich listw przydachowych
1. musimy kupić uszczelki tylnych szyb przygotowane pod montaż listewek chromowych, mi udało kupić sie 2 całe szyby tylne z uszczelkami, uszczelki te klejone są do szyb, bynajmniej tak było w tych co kupiłem i wyglądało mi to na ORI montaż tych uszczelek do szyby, jako ze szyby które nabyłem były rocznikowo z 94 roku produkcji, kolory zielonego, no i z alarmem to też wkleiłem całe szyby które nabyłem,
2.zaczynamy od demontażu naszych szyb z autka, wiec zdejmujemy kawałek uszczelki z tylnej wneki drzwi i odwiertujemy 3 nity pokazane na foto i następie przesuwamy osłonke tak jak zaznaczone jest to na foto.
3. po zdjeciu osłonki odwiertujemy 3 nity pokazane na foto, to jest 2 dystanse i 1 nit na listewce, zdejmujemy również uszczelkę szyby na tyle ile sie da
4. rozbieramy troche środeczka, tj, osłony słupków i uszczelke z podsufitki ktora jest przy szybie, nastepnie wycinamy szybę, mi udało sie to zrobić UWAGA: nożem do tapet, i zajęło to może 10 góra 15 minutek <okok>
5. zdejmujemy osłonę słupka środkowego, najpierw pociągamy w dół(podważamy śrubokrętem i ciągniemy w dół) zaślepe pod która znajduja sie 2 śrubeczki na torx i odkrecamy 4 śrubeczki również na torx po bokach zaznaczone na foto
6. wyjmujemy uszczelke z długiej listwy przydachowej podważając srubokrętem, ktora przysłania nam nity do rozwiertania, zaczynamy od tyłu samochodu przesuwając sie ku przodzie autka.
7. rozwiertujemy nity z całej listwy przydachowej jest ich bodajże 26 na jedną stronę autka i zdejmujemy listwę
8. przykładamy naszą nową listwe chromowa do autka i chwytamy ja 2 nitami, jeden z przodu, drugi z tyłu, aby nam nie spadła i nitujemy ja po całej długości
9.Wklejamy szybę, będzie na potrzebne:
benzyna ekstrakcyjna,
klej do szyb,
podkład pod klej (primer),
pałeczka do primera,
szmatka,
nożyk do tapet,
ewentualnie papier ścierny
10. usuwamy klej który pozostał na karoseri po odcięciu szyby za pomocą nożyka do tapet,
11. usuwamy przy okazji wszystkie oznaki korozji papierem ściernym bądź szlifierką,czy też drapiemy śrubokrętem
12. odtłuszczamy miejsce gdzie przyjdzie klej benzyną ektrakcyjną ( rozcienczalnik ekstrakcyjny) i malujemy podkładem pod klej, malujemy nim również miejsca odrapane po korozji choć można użyć tam jakichs swoich preparatów, primer nakładamy tą pałeczką co jest na foto no i warto zrobic obie strony jednocześnie czyli lewa i prawa strona,
13. podgrzewamy sobie klej miedzy czasie usuwajac stary klej z szyby nożykiem i odtłuszamy ją, mozna również szybe malnąć primerem lecz nie jest to wymagane, jest to ku naszej wygodzie, ciepły klej lepiej sie nakłada, lekko idzie z pistoleta, a zimny niestety trzeba sie nameczyc, kto chce nie mui kleja pogrzewać
14. nastepnie po wyschnieciu primera nakładamy klej na karoserie lub jak kto woli na szybe, ja wybrałem na karoserie, robimy to ciagłym ruchem starajac sie robic to rownomiernie i aby nie robić wiele łączeń kleju, czyli nie odrywając pistoleta, lączenia 2 biegów kleja połączyć ze sobą najlepiej za pomocą śrubokręta,
15. wkładamy szybę no i regulujemy ją tak aby pasowała do karoseri, i zarazem aby chromy "leciały" w jednej lini, czyli żeby nie była za bardzo schowana, żeby nie opadała etc, składamy dystanse które wcześniej żeśmy odwiertali, ponownie mocując je na nitach, i od razu montujemy zaślepke,, u mnie szyba po wklejeniu zaczęła zjeźdzać w dół co powodowało ze robiła sie przerwa miedzy chromem a uszczelka szyby dlatego przykleiłem sobie ja na tasmie do karoserii jak na foto.
16. po wklejeniu szyb składamy całą reszte, tj środek, wkładamy zaslepke która wyjelismy z naczej starej listwy przydachowej za pomoca młotka gumowego najlepiej, składamy słupek środkowy i mozemy powoli zacząć sprzątać środek po odwiertach n nitów, a nie jest tego mało, uwierzcie <uoee>
w zależności od kleju, ale myśle że po około 5-6 godzinach można śmiało wsio odklejać i myć autko, ciesząc sie z pakietu chrom <cwaniak>
chciałbym również aby osoby ktore skorzystały z tego tematu poprostu wpisali sie w temacie że korzystały z tego schematu, dzieki za uwage pozdrawiam
I. zdejmujemy tapicerke
odkrecamy 2 srubki po bokach tapicerki, widoczne gołym okiem takze niezaznaczam kazdy pewnie wie OCB
1. zdejmujemy obudowe raczki do zamykania drzwi i odkrecamy 2 srubeczki zaznaczone na foto
2. zdejmujemy odkrecona raczke pociagajac ja do siebie
3. nastepnie wyjmujemy zaslepke gorna z raczki wysuwajac ja w bok i lekko ciagniemy do siebie
4. wysuwamy klamke w strone srodka autka
5. zdejmujemy delikatnie zabezpieczenie linki z klamki podwazajac lekko płaskim śrubokrętem i zdejmujemy linke z klamki
6. odkrecamy srubke ukryta pod klamka, nawet niewiedziałem ze tam jest i sie nakombinowałem bo nie mogłem zdjac tapicerki
7. zdejmujemy tapicerke podnoszac ja do gory, u mnie była lekko tak jakby zapieczona wiec ciezko schodziła i mamy taki widok zdejmujemy od razu 3 kołki trzymajace wygłuszenie drzwi:
II. zdejmowanie ramek z szybami z drzwi
1. odpinamy instalacje elektryczna od blachy ramki nie zapomnijmy o odpieciu kostki z lusterka
2. odkrecamy 4 sruby srednica gwintu 8mm klucz '13',
3. wyciagamy ramke podnoszac lekko do gory i pociagajac do siebie, wychodzi dość ciezko ale daje rade, ramka zdjeta
III. zabieramy sie za zmienianie zgarniaczy czarnych na chromowe
1. wyciskamy cieniutkim śrubokretem bolczyki ze spinek (mozna pogubic ale i tak sie juz nam nie przydaja) na całej listwie jest ich 5
2. zdejmujemy listwe wysuwajac ja w tył samochodu
3. zakładamy listwe chromowa, potrzebne: nitownica i nity '3', ja miałem tylko '5' i rozwierciłem dziurki na 5mm,
IV. listewka zmieniona składamy drzwi spowrotem, to samo tylko w odwrotnej kolejnosci. czas pracy około 1,5 godz. jedne drzwi,
DRZWI TYŁ
przechodzimy do drzwi tylnych, w sumie jest to sama operacja co w drzwiach przednich, dlatego opiszę tylko zdejmowanie tapicerki z tylnych drzwi,
1. zdejmujemy zaślepke z raczki od zamykania drzwi, i trojkacik z rogu drzwi podwarzajac go srubokretem, i odkrecamy 2 śrubeczki po bokach tapicerki
2. odkrecamy 2 srubeczki z raczki od zamykania drzwi i ciagniemy do siebie
3. wyciagamy klampke przesuwajac ja do srodka autka i lekko pociagaja c do siebie
4. wyjmujemy przełącznik od elektrycznych szyb podważajac delikatnie śrubokrecikiem jak na załozonym zdjeciu, wychodzi lekko i odpinamy zabezpieczenie linki klamki jak w drzwiach przednich.
5. zdejmujemy tapicerke podnoszac ja do góry jak w drzwiach przednich.
6. zdejmujemy wygłuszenie drzwi zamocowane 3 kołkami, jak drzwi z przodu, nastepnie odczepiamy linke która idzie do rygielka od drzwi, odczepiami linke z klamki, odpinamy instalacje od blachy
7. reszta czynności jest identyczna jak drzwi przód,
zmiana długich listw przydachowych
1. musimy kupić uszczelki tylnych szyb przygotowane pod montaż listewek chromowych, mi udało kupić sie 2 całe szyby tylne z uszczelkami, uszczelki te klejone są do szyb, bynajmniej tak było w tych co kupiłem i wyglądało mi to na ORI montaż tych uszczelek do szyby, jako ze szyby które nabyłem były rocznikowo z 94 roku produkcji, kolory zielonego, no i z alarmem to też wkleiłem całe szyby które nabyłem,
2.zaczynamy od demontażu naszych szyb z autka, wiec zdejmujemy kawałek uszczelki z tylnej wneki drzwi i odwiertujemy 3 nity pokazane na foto i następie przesuwamy osłonke tak jak zaznaczone jest to na foto.
3. po zdjeciu osłonki odwiertujemy 3 nity pokazane na foto, to jest 2 dystanse i 1 nit na listewce, zdejmujemy również uszczelkę szyby na tyle ile sie da
4. rozbieramy troche środeczka, tj, osłony słupków i uszczelke z podsufitki ktora jest przy szybie, nastepnie wycinamy szybę, mi udało sie to zrobić UWAGA: nożem do tapet, i zajęło to może 10 góra 15 minutek <okok>
5. zdejmujemy osłonę słupka środkowego, najpierw pociągamy w dół(podważamy śrubokrętem i ciągniemy w dół) zaślepe pod która znajduja sie 2 śrubeczki na torx i odkrecamy 4 śrubeczki również na torx po bokach zaznaczone na foto
6. wyjmujemy uszczelke z długiej listwy przydachowej podważając srubokrętem, ktora przysłania nam nity do rozwiertania, zaczynamy od tyłu samochodu przesuwając sie ku przodzie autka.
7. rozwiertujemy nity z całej listwy przydachowej jest ich bodajże 26 na jedną stronę autka i zdejmujemy listwę
8. przykładamy naszą nową listwe chromowa do autka i chwytamy ja 2 nitami, jeden z przodu, drugi z tyłu, aby nam nie spadła i nitujemy ja po całej długości
9.Wklejamy szybę, będzie na potrzebne:
benzyna ekstrakcyjna,
klej do szyb,
podkład pod klej (primer),
pałeczka do primera,
szmatka,
nożyk do tapet,
ewentualnie papier ścierny
10. usuwamy klej który pozostał na karoseri po odcięciu szyby za pomocą nożyka do tapet,
11. usuwamy przy okazji wszystkie oznaki korozji papierem ściernym bądź szlifierką,czy też drapiemy śrubokrętem
12. odtłuszczamy miejsce gdzie przyjdzie klej benzyną ektrakcyjną ( rozcienczalnik ekstrakcyjny) i malujemy podkładem pod klej, malujemy nim również miejsca odrapane po korozji choć można użyć tam jakichs swoich preparatów, primer nakładamy tą pałeczką co jest na foto no i warto zrobic obie strony jednocześnie czyli lewa i prawa strona,
13. podgrzewamy sobie klej miedzy czasie usuwajac stary klej z szyby nożykiem i odtłuszamy ją, mozna również szybe malnąć primerem lecz nie jest to wymagane, jest to ku naszej wygodzie, ciepły klej lepiej sie nakłada, lekko idzie z pistoleta, a zimny niestety trzeba sie nameczyc, kto chce nie mui kleja pogrzewać
14. nastepnie po wyschnieciu primera nakładamy klej na karoserie lub jak kto woli na szybe, ja wybrałem na karoserie, robimy to ciagłym ruchem starajac sie robic to rownomiernie i aby nie robić wiele łączeń kleju, czyli nie odrywając pistoleta, lączenia 2 biegów kleja połączyć ze sobą najlepiej za pomocą śrubokręta,
15. wkładamy szybę no i regulujemy ją tak aby pasowała do karoseri, i zarazem aby chromy "leciały" w jednej lini, czyli żeby nie była za bardzo schowana, żeby nie opadała etc, składamy dystanse które wcześniej żeśmy odwiertali, ponownie mocując je na nitach, i od razu montujemy zaślepke,, u mnie szyba po wklejeniu zaczęła zjeźdzać w dół co powodowało ze robiła sie przerwa miedzy chromem a uszczelka szyby dlatego przykleiłem sobie ja na tasmie do karoserii jak na foto.
16. po wklejeniu szyb składamy całą reszte, tj środek, wkładamy zaslepke która wyjelismy z naczej starej listwy przydachowej za pomoca młotka gumowego najlepiej, składamy słupek środkowy i mozemy powoli zacząć sprzątać środek po odwiertach n nitów, a nie jest tego mało, uwierzcie <uoee>
w zależności od kleju, ale myśle że po około 5-6 godzinach można śmiało wsio odklejać i myć autko, ciesząc sie z pakietu chrom <cwaniak>
chciałbym również aby osoby ktore skorzystały z tego tematu poprostu wpisali sie w temacie że korzystały z tego schematu, dzieki za uwage pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2011-06-21, 15:23 przez Dawid2542, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Tylne. Nie dygaj i rozbieraj nic nie popsujesz poza delikatnym plastikowym mocowaniem linki do klamki która jest pod nr I.5 w instrukcji Dawida, trzeba z tym uważać a przy zakładaniu tapicerki celować się w pipeć/króciec od zamykania.
Ostatnio zmieniony 2011-07-01, 14:40 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nie powinno sie rozerwac...
Dawid jeszcze raz gratki za podjecie wyzwania i wszelkie wskazowki..
u mnie chrom tez juz lezy ale jak juz wiesz rozmawialismy...przy okazji ciecia szyb rownież malowanie boków...
Dawid jeszcze raz gratki za podjecie wyzwania i wszelkie wskazowki..
u mnie chrom tez juz lezy ale jak juz wiesz rozmawialismy...przy okazji ciecia szyb rownież malowanie boków...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
Hejka,
Zadam trochę pewnie głupie pytanie ale co tam
Po co jest ten primer pod klej ?
I czy klej jakiego użyłeś do szyb to jeden z lepszych i czy wypadałoby taki akurat używać czy można każdy inny obojętne jaki ?
I co ta pałeczka ma w sobie specjalnego, że koniecznie trzeba jej używać do nakładania tego podkładu ? nie można pędzlem małym np. ?
Ile czasu zajęła Ci montaż jednej strony pomijając zakładanie listw na drzwi ?
Dzięki.
Zadam trochę pewnie głupie pytanie ale co tam
Po co jest ten primer pod klej ?
I czy klej jakiego użyłeś do szyb to jeden z lepszych i czy wypadałoby taki akurat używać czy można każdy inny obojętne jaki ?
I co ta pałeczka ma w sobie specjalnego, że koniecznie trzeba jej używać do nakładania tego podkładu ? nie można pędzlem małym np. ?
Ile czasu zajęła Ci montaż jednej strony pomijając zakładanie listw na drzwi ?
Dzięki.
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
silnor3ki, więc:
1. primer jest to podkład zabezpieczający przed korozją, i dobrze wiąże klej z karoserią, wiadomo że przy wycinaniu szyby porysuje się powłokę karoserii gdzie nakłada się klej i warto zabezpieczyć to właśnie tym primerem,
2. klej kupiłem pierwszy lepszy w sklepie motoryzacyjnym, może być inny, nie musi być taki sam, ważne aby był przeznaczony do szyb samochodowych,
3. nie pałeczka nie ma nic specjalnego w sobie, możesz pędzlem malować, ja osobiście wybrałem pałeczkę bo mieli w sklepie i kosztowała 20gr. także pewnie taniej niż pędzel, poza tym primer prędko zasycha i możesz nie zdążyć umyć pędzla,
4. czas, hmm szczerze to nie pamiętam, myślę że bez drzwi uwinąłbym się z tym w 1,5 h na stronę,
1. primer jest to podkład zabezpieczający przed korozją, i dobrze wiąże klej z karoserią, wiadomo że przy wycinaniu szyby porysuje się powłokę karoserii gdzie nakłada się klej i warto zabezpieczyć to właśnie tym primerem,
2. klej kupiłem pierwszy lepszy w sklepie motoryzacyjnym, może być inny, nie musi być taki sam, ważne aby był przeznaczony do szyb samochodowych,
3. nie pałeczka nie ma nic specjalnego w sobie, możesz pędzlem malować, ja osobiście wybrałem pałeczkę bo mieli w sklepie i kosztowała 20gr. także pewnie taniej niż pędzel, poza tym primer prędko zasycha i możesz nie zdążyć umyć pędzla,
4. czas, hmm szczerze to nie pamiętam, myślę że bez drzwi uwinąłbym się z tym w 1,5 h na stronę,
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
Dzieki za odpowiedź.
Ja nadal szukam kompletu. Ciężko dostać chromy wraz z drzwiam i szybami tył, trzeba szukać kogoś kto ma całe auto na części i sobie to wykręcić, na dodatek musi to być blisko bo trzeba osobiście odebrać, wysłać nikt nie chce bo nie za bardzo jest jak.
Znalazłem jednego gościa ale jak sprzedawali ćwiartkę tył to wycięli z listwą hehe
Mam jedną opcję ale daleko ode mnie i nie bardzo chce mi się jechać po to.
Ja nadal szukam kompletu. Ciężko dostać chromy wraz z drzwiam i szybami tył, trzeba szukać kogoś kto ma całe auto na części i sobie to wykręcić, na dodatek musi to być blisko bo trzeba osobiście odebrać, wysłać nikt nie chce bo nie za bardzo jest jak.
Znalazłem jednego gościa ale jak sprzedawali ćwiartkę tył to wycięli z listwą hehe
Mam jedną opcję ale daleko ode mnie i nie bardzo chce mi się jechać po to.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Niestety kolego, to nie pompa wtryskowa czy lusterko żeby sprzedawać w kpl do montażu, trzeba szukać, kombinować i pojechać daleko jak się chce mieć. To nie Frugo, samo nie przyjdziesilnor3ki pisze:Mam jedną opcję ale daleko ode mnie i nie bardzo chce mi się jechać po to.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
jak jest dobry dostawca a jeszcze lepszy klient to zawsze mozna dostarczyc co Dejwid?
Melduje wykonanie zadania.
Chrom zalozony..w zasadzie najwiecej walki jest zwycieciem szyby...
wkleje tutaj efekt..za kilka minet.
Melduje wykonanie zadania.
Chrom zalozony..w zasadzie najwiecej walki jest zwycieciem szyby...
wkleje tutaj efekt..za kilka minet.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...