[ALL ] REZANIE RADIA 2 DIN
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- C4 Autorytet
- Posty: 262
- Rejestracja: 2014-03-15, 17:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
Jestem już prawie na finiszu
Sterownik poduszek musiałem odkręcić i przenieść bliżej grodzi, tak samo z wtyczkami w plastikowej ramce. Z kosza 2 din niewiele zostało. Muszę jeszcze dopieścić boczne zaślepki, a w szczególności lewą, a później odmalować ramkę klimy i zaślepki oraz dodać podświetlenie z popielniczki pod klimatronik, aby coś tam świeciło. Ogólnie ciasno, ale udało się. Wiązka lusterek przedłużona i sterowanie poszło w tunel. Czas pracy jakieś 10 godzin.
Sterownik poduszek musiałem odkręcić i przenieść bliżej grodzi, tak samo z wtyczkami w plastikowej ramce. Z kosza 2 din niewiele zostało. Muszę jeszcze dopieścić boczne zaślepki, a w szczególności lewą, a później odmalować ramkę klimy i zaślepki oraz dodać podświetlenie z popielniczki pod klimatronik, aby coś tam świeciło. Ogólnie ciasno, ale udało się. Wiązka lusterek przedłużona i sterowanie poszło w tunel. Czas pracy jakieś 10 godzin.
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
-
- C4 Autorytet
- Posty: 262
- Rejestracja: 2014-03-15, 17:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
Dokładnie jak poprzednicy, przełącznik z C4 tylko wąsy wyrównałem pilnikiem i jest na wcisk
To już jest kwestia indywidualna. Z jednej strony przeróbka dosyć zbędna, gdyż są radia o wiele lepiej wyposażone typu android , które mają prawie wszystko. Natomiast miałem plan już od dawna, aby to wyglądało schludnie i całkiem oryginalnie. Mając obecne radio bose o wiele lepiej gra niż na delcie, więc pewnie i to samo będzie na zwykłych nokiach. Nie wiem jak sytuacja wygląda z innymi 2 din (pewnie podobnie). Cenowo nie aż tak strasznie, bo rns d można już znaleźć za 200zł, ale wiele to z niego się nie wyciśnie. Jedynie dobra opcja do dołożenia to zmieniarka na sd/jack/pena(akurat mam na jack) kamera cofania i tv, nic więcej.
Zaślepki wyrównałem, dołożyłem z popielniczki światłowód pod klimatronik. Na początku myślałem, że będzie zbyt jasno, ale w nocy jednak jest ok. Na dole widać wycięcia pod klimatronikiem. Trochę za dużo wyciąłem za 1 razem i musiałem to jakoś wyrównać, a że nie miałem drugiego tunelu to dokleiłem wycięte elementy i tak już zostało.
dziękiszybki-ens pisze:Bardzo ładnie
Jest gumowa. Wersja bieda, ale mi to nie przeszkadza.Dodek pisze:Co ci wyjadło skórę z gałki zmiany biegów ?
kEru, jak oceniasz tę przeróbkę - ma to sens czy nie kosztowo np w erze kiedy w telefonach jest wszystko nawet telewizja.
To już jest kwestia indywidualna. Z jednej strony przeróbka dosyć zbędna, gdyż są radia o wiele lepiej wyposażone typu android , które mają prawie wszystko. Natomiast miałem plan już od dawna, aby to wyglądało schludnie i całkiem oryginalnie. Mając obecne radio bose o wiele lepiej gra niż na delcie, więc pewnie i to samo będzie na zwykłych nokiach. Nie wiem jak sytuacja wygląda z innymi 2 din (pewnie podobnie). Cenowo nie aż tak strasznie, bo rns d można już znaleźć za 200zł, ale wiele to z niego się nie wyciśnie. Jedynie dobra opcja do dołożenia to zmieniarka na sd/jack/pena(akurat mam na jack) kamera cofania i tv, nic więcej.
Zaślepki wyrównałem, dołożyłem z popielniczki światłowód pod klimatronik. Na początku myślałem, że będzie zbyt jasno, ale w nocy jednak jest ok. Na dole widać wycięcia pod klimatronikiem. Trochę za dużo wyciąłem za 1 razem i musiałem to jakoś wyrównać, a że nie miałem drugiego tunelu to dokleiłem wycięte elementy i tak już zostało.
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
-
- C4 Autorytet
- Posty: 262
- Rejestracja: 2014-03-15, 17:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
Dołożyłem uniwersalny gps i zaczęła działać pozycja na mapie
Był problem z diagnostyką, bo w C4 linia k nie jest pociągnięta do wiązki radia, ale szybka edukacja pinów i można robić adaptacje
Skorzystałem z pomocy audi a4 forum i pomyślnie zakodowałem i zrobiłem adaptacje w radiu.
https://a4-klub.pl/topic/389794-kodowan ... cja-rns-d/
Dodatkowo każdorazowo uruchamiał się błąd TMC 2-3 razy po zapłonie, ale i to się udało wyłączyć.
https://a4-klub.pl/topic/283316-b%C5%82 ... avi-rns-d/
Był problem z diagnostyką, bo w C4 linia k nie jest pociągnięta do wiązki radia, ale szybka edukacja pinów i można robić adaptacje
Skorzystałem z pomocy audi a4 forum i pomyślnie zakodowałem i zrobiłem adaptacje w radiu.
https://a4-klub.pl/topic/389794-kodowan ... cja-rns-d/
Dodatkowo każdorazowo uruchamiał się błąd TMC 2-3 razy po zapłonie, ale i to się udało wyłączyć.
https://a4-klub.pl/topic/283316-b%C5%82 ... avi-rns-d/