[ALL ] Montaż spryskiwaczy lamp - fotostory

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

elmi_k, jasli do mnie pijesz to pragne cie poinformowac ze roznice miedzy listwami wyszly dopiero tutaj na tym forum i to stosunkowo niedawno.sam nie wiedzialem bardzo dlugo ze sa roznice w listwach.
ty chyba rowniez nie wiedziales skoro nei spytales od czego to jest.
akurat spryski sa takim towarem ze mozesz mi je zwrocic jesli ci nie pasuja...jest kolejka chetnych.tymbradziej nie mialbym powodu ukrywac tej wiedzy gdybym ja mial.
tymbradziej listwy od 100 sa bardziej poszukiwane jak mysle bo bylo tego zdecydowanie mniej.
to tak na wypadek gdybys listwy mial odemnie.zakupione jakies 2 lata temu.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
elmi_k
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2012-03-18, 21:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: elmi_k »

Butterbean pisze:elmi_k, jasli do mnie pijesz to pragne cie poinformowac ze roznice miedzy listwami wyszly dopiero tutaj na tym forum i to stosunkowo niedawno.sam nie wiedzialem bardzo dlugo ze sa roznice w listwach.
Skoro nie wiedziałeś to ok. Ja niestety przed malowaniem też nie przyłożyłem do starych.
Butterbean pisze:akurat spryski sa takim towarem ze mozesz mi je zwrocic jesli ci nie pasuja...jest kolejka chetnych.
Nie będę Ci ich sprzedawał. Jak będę się pozbywał auta to może wtedy jakieś rarytasy będę wyprzedawał.

Nie chcę już rozmawiać o tych spryskach - pisałem Ci nawet ostatnio o zbiorniczku ale już koniec.

Przerobię swoje i już.
Sprzedany :(
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

polecam podjechac gdzies gdzie tna laserem lub frezarka.naprawde dobrze to zrobia.co do zbiorniczka to wiesz.bylo to najmniej 2 lata temu.ale jesli tego nie zalozyles to wysle ci kolejny zbiorniczek a ty odeslesz tamten.to wyjatkowa sytuacja i wiecej reklamacji po 2 latach nie bede wuzglednial.pozdro.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
elmi_k
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2012-03-18, 21:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: elmi_k »

Butterbean pisze:bylo to najmniej 2 lata temu.ale jesli tego nie zalozyles to wysle ci kolejny zbiorniczek a ty odeslesz tamten.to wyjatkowa sytuacja i wiecej reklamacji po 2 latach nie bede wuzglednial.pozdro.

Zbiorniczek założony. Zbiorniczek nie ma jednego ucha do przykręcenia i w tym miejscu zaklejony był jakąś gumą. Nie widziałem żeby przeciekał.

Moja wina, że towar zakupiony mogłem obejrzeć dopiero po jakimś czasie.
Sprzedany :(
Awatar użytkownika
gitmar
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 295
Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
Imię: Mariusz
Moje Audi: S6+ C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 4.2 326KM (AHK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: gitmar »

Mam pytanko... Zamontowałem niedawno spryski. Prawy spryskiwacz nie zawsze (a właściwie rzadko kiedy) się otwiera. Na początku nie otwierał się tylko na włączonym zapłonie. Ale na uruchomionym silniku już tak - tak jakby pompka potrzebowała większego prądu. Pompka - zamiennik, oryginalna zakupiona z zestawem była spalona. Spryskiwacz reaguje ale nie dostaje takiego ciśnienia by w pełni się otworzyć. Jak przyblokuję ręką lewy, prawy spryskuje. Gdzie szukać przyczyny - w pompce, trójniku czy samym sprysku ? Przewody drożne - zmienione na nowe. Zbiornik 6.6l....
Drugie pytanie - jak rozwiązujecie działanie sprysków przy wyłączonych światłach ? Nie chcę się bawić w dodatkowe przełączniki, płynu jej żałował nie będę ;) Kiedyś w byłym A6 C4 gdzie spryski były fabryczne, działały tylko przy włączonych lampach. W obecnym otwierają się niezależnie od świateł, jedynie trzeba przytrzymać manetkę dłużej by się w pełni wysunęły...
Ostatnio zmieniony 2013-11-12, 21:57 przez gitmar, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

plus do przekazika wez z właczika swiatel...
zepsuta klawiatura dwie literki ie dzialają... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

A masz takiej samej długości węże? To ma znaczenie
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

gitmar, miałem też tak, że się wysuwał jeden. Pies pogrzebany był w trójniku.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM


II V-ce Mister zlotu `12
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

trooky pisze:A masz takiej samej długości węże? To ma znaczenie
Było już to poruszane.. długość przewodów nie ma znaczenia.. Poniewaz płyn i tak jest w przewodzie.. czyli metoda naczyń połączonych.. jak dobrze kojarze z hydrodynamiki..
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

W układzie zamknietym tak, ale w momencie gdy jeden juz psika całośc teori sie sypie.
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Na moje nie ma opcji żeby spryskiwacze miały węże o tej samej długości bo przy lewej lampie musiałbyś mieć zwinięte metr węża. U mnie jest jeden bardzo krótki i jeden bardzo długi. Jak pompka daje dobre ciśnienie to wysuwają się oba jednocześnie... Wystarczy że ciśnienie spada i otwiera się tylko lewy. Wniosek dla mnie ?? Gitmar najszybciej będzie jak sprawdzisz podmieniając sprawną ori pompke ;)
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

spróbuj pozmieniać jeszcze węże na trójniku, lewy na prawy, u mnie też węże są różnej długości i pisukają równiuteńko, jeśli nie pomoże musiałbyś poszukac kogoś co ma spryski i sprawdzić jak ma podłączony trójnik, jak nie zapomnę to walnę foto dzisiaj trójnika
Awatar użytkownika
lento
Mechanik
Mechanik
Posty: 161
Rejestracja: 2012-02-22, 08:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Potoki/zadupie/

Post autor: lento »

prosze bardzo Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
gitmar
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 295
Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
Imię: Mariusz
Moje Audi: S6+ C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 4.2 326KM (AHK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: gitmar »

Kupiłem całą ori instalację, wężę były stare, twarde więc wymieniłem na nowe. Trójnik taki jak na fotach post wyżej. Węże założyłem tak samo jak były. Co z trójnikiem może być nie tak :?: Jakby co mam drugi (z kulką) ale pęknięty niestety...

Taki zestaw
Obrazek
Awatar użytkownika
Glac
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 98
Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Glac »

Cześć.

Super materiał i fotostory - zamontowałem spryskiwacze u siebie według instrukcji. Jeszcze została część elekryki według schematu, ale chciałem zapytać o siłę sprysku.

Załączyłem pompę, spryski się wysuneły - psikają ładnie aż mgiełka na maskę idzie, ale nie wiem czy nie za słabo ponieważ trochę brudu na lampie zostało.

Teraz pytanie jak to jest u Was? Czyści jak kercherem? Czy to takie połowiczne mycie?

Dodam, że mam nieoryginalną pompkę, którą kupiłem razem ze spryskami, ale według sprzedającego jest równie wydajna.
Ostatnio zmieniony 2014-01-13, 21:04 przez Glac, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”