[ALL ] Montaż spryskiwaczy lamp - fotostory
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
Ma ktoś może gdzieś rozrysowaną instalację ori sprysków (elektryka + wężyki od płynu)? Albo wie gdzie jakie wiązki, przekaźniki i bezpieczniki idą? I jak to jest sterowane w oryginale?
Bo demontując to z dawcy, który jest cały nie chcę o czymś zapomnieć i wyciągnąć wszystko ori (z każdą kostką, kabelkiem i opaską)
dodam, że to z C4 100, bo może to mieć znaczenie.
Bo demontując to z dawcy, który jest cały nie chcę o czymś zapomnieć i wyciągnąć wszystko ori (z każdą kostką, kabelkiem i opaską)
dodam, że to z C4 100, bo może to mieć znaczenie.
Ostatnio zmieniony 2013-01-18, 11:41 przez msk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
dlatego najlepiej listwy rezac swoje.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
to co, nikt nawet nie wie jak w ori spryski były sterowane/zasilane?
---edt
@gjom dzięki, ja to sobie poradzę z połączeniem, ale się zastanawiam jak to ori szło bo sam to będę wyrywał...
---edt
@gjom dzięki, ja to sobie poradzę z połączeniem, ale się zastanawiam jak to ori szło bo sam to będę wyrywał...
Ostatnio zmieniony 2013-01-27, 00:31 przez msk, łącznie zmieniany 2 razy.
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
msk, ktoś tu ma w ogóle ori instalację? Mi pomógł Michaelo. Dostałem zestaw sprysków bez jakichkolwiek kabli, przekaźników czy bezpieczników. Dokupiłem tylko manetkę z funkcją "intensive", zwykły przekaźnik i uniwersalne gniazdo do bezpiecznika z kablami. Skorzystałem ze schematu Michaelo:
A przewód do płynu do spryskiwacza z prawej strony poprowadziłem między chłodnicą klimatyzacji a zderzakiem.
A przewód do płynu do spryskiwacza z prawej strony poprowadziłem między chłodnicą klimatyzacji a zderzakiem.
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
gjom, Ja mam, znalazłem w przepastnych schematach, ale jej działanie dla mnie jest bezsensowne. Psika jak masz światła zapalone z tego co rozumiem i tyle samo co na szybe, bo jest jeden przekaźnik do którego dochodzi + po zaświeceniu świateł i sterowanie z przekaźnika sprysków szyb. Poniżej załączam schemat jakby ktoś chciał, ale ja to zrobię jakoś inaczej.
Ostatnio zmieniony 2013-02-23, 17:45 przez msk, łącznie zmieniany 1 raz.
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
A takie pytanie. Bo spryski mają na końcu taki mini kątownik z miejscem na śrubę.
To miejsce z dziurą pokrywa się z otworem w blasze wzmocnienia w samochodzie.
Jak i czy w ogóle ktoś to przykręcał? Bo w tdi żeby to przykręcić z jednej strony przeszkadza mi uchwyt do IC a z drugiej rezystor do wentylatora, które są zakręcone od dołu tych wzmocnień do których pasowałoby przykręcić sprysk na jego końcu od góry do wzmocnienia.
Ktoś gdzieś coś tam kręcił,tworzył bo ja nie mam żadnej nakrętki zaspawanej i nie wiem jak to powinno być?
To miejsce z dziurą pokrywa się z otworem w blasze wzmocnienia w samochodzie.
Jak i czy w ogóle ktoś to przykręcał? Bo w tdi żeby to przykręcić z jednej strony przeszkadza mi uchwyt do IC a z drugiej rezystor do wentylatora, które są zakręcone od dołu tych wzmocnień do których pasowałoby przykręcić sprysk na jego końcu od góry do wzmocnienia.
Ktoś gdzieś coś tam kręcił,tworzył bo ja nie mam żadnej nakrętki zaspawanej i nie wiem jak to powinno być?
- elmi_k
- Mechanik
- Posty: 109
- Rejestracja: 2012-03-18, 21:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
No i ja dopiero się zabrałem za założenie sprysków. Listewki i zaślepki pomalowane przez lakiernika jakiś czas temu w kolor a dzisiaj zakładam i co? Niestety listewki są od 100. Osoba od której to kupiłem nie raczyła mnie wtedy o tym fakcie poinformować (bo po co - sprzedaż jest sprzedaż) a ja jeszcze wtedy nie wiedziałem, że jest różnica. No i trzeba będzie pewnie rezać swoje stare.
Sprzedany
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Albo poszukaj na forum, może ktoś się będzie chciał wymienić. Ja tak właśnie zrobiłem ale miałem od A6 a chciałem do 100...elmi_k pisze:No i ja dopiero się zabrałem za założenie sprysków. Listewki i zaślepki pomalowane przez lakiernika jakiś czas temu w kolor a dzisiaj zakładam i co? Niestety listewki są od 100. Osoba od której to kupiłem nie raczyła mnie wtedy o tym fakcie poinformować (bo po co - sprzedaż jest sprzedaż) a ja jeszcze wtedy nie wiedziałem, że jest różnica. No i trzeba będzie pewnie rezać swoje stare.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018