[all c4]kontrolka poziomu plynu do spryskiwaczy.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
[all c4]kontrolka poziomu plynu do spryskiwaczy.
jednym z ciekawszych gadzetow ktory mozna latwo zrezac jest kontrolka braku plynu do spryskiwaczy.
potrzebna zecz to pompka spryskiwaczy z 3 pinami.od zwyklej rozni sie przedewszystkim wlasnie pinami w kostce.ma tez fajke ktora sprawdza poziom plyu w zbiorniku.poprostu ma dwa wejscia do zbiornika.
cala zabawa polega na tym ze w momencie iskiego poziomu plynu plywaczek zwiera i podaje na ten 3 pin mase...
teraz postepujemy zaleznie od modelu licznika jaki posiadamy.
jesli bez ac/bc to poprostu wybiertamy wola kontorlke w liczniku ktorej piktogram sie nam podoba zdobyta oprawke jeden biegu zarowki podlaczamy pod plus po stacyjce drugi podlaczamy pod ten 3 kabelek z pompki.wtedy w momencie gdy zabraknie plynu czyli bedzie go juz bardzo malo zadziala czujnik i poda mase na zarowke ktora zaswieci.
2 opcja dla licznikow z ac/bc podlaczamy poprostu ten kabelek do malej kostki od bc.rozpiska pinow kostek zostanie podana wieczorem w zbiorze manuali i isturkcji.
potrzebna zecz to pompka spryskiwaczy z 3 pinami.od zwyklej rozni sie przedewszystkim wlasnie pinami w kostce.ma tez fajke ktora sprawdza poziom plyu w zbiorniku.poprostu ma dwa wejscia do zbiornika.
cala zabawa polega na tym ze w momencie iskiego poziomu plynu plywaczek zwiera i podaje na ten 3 pin mase...
teraz postepujemy zaleznie od modelu licznika jaki posiadamy.
jesli bez ac/bc to poprostu wybiertamy wola kontorlke w liczniku ktorej piktogram sie nam podoba zdobyta oprawke jeden biegu zarowki podlaczamy pod plus po stacyjce drugi podlaczamy pod ten 3 kabelek z pompki.wtedy w momencie gdy zabraknie plynu czyli bedzie go juz bardzo malo zadziala czujnik i poda mase na zarowke ktora zaswieci.
2 opcja dla licznikow z ac/bc podlaczamy poprostu ten kabelek do malej kostki od bc.rozpiska pinow kostek zostanie podana wieczorem w zbiorze manuali i isturkcji.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
tak wlasnie
[ Dodano: 2011-07-28, 15:23 ]
najprosciej to sprawdzic kontrolka na kabelku.podawac przez kontrolke mase do wiekszej kostki z tych 2 czarnych.jesli trafisz to zapali sie kontorlka plynu.
[ Dodano: 2011-07-28, 15:23 ]
najprosciej to sprawdzic kontrolka na kabelku.podawac przez kontrolke mase do wiekszej kostki z tych 2 czarnych.jesli trafisz to zapali sie kontorlka plynu.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
rezanko zrobione, okazało się, że musiałem nawiercić zbiornik aby weszła rureczka od pompki,
pompkę kupiłem w sklepie za 28 zł,
dużo czasu zajęło mi znalezienie miejsca wtyku tego kabelka (czerwono-zielony) od pompki ale z miernikiem się udało, następnie podciągniecie przewodu do deski i wpięcie go w pin 11 w dłuższej, czarnej kostce
pompkę kupiłem w sklepie za 28 zł,
dużo czasu zajęło mi znalezienie miejsca wtyku tego kabelka (czerwono-zielony) od pompki ale z miernikiem się udało, następnie podciągniecie przewodu do deski i wpięcie go w pin 11 w dłuższej, czarnej kostce
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2011-06-25, 15:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Czestochowa
Dziś postanowiłem podłączyć ten bajer u siebie i dopiszę tylko gdzie można szukać tego pinu w aucie, jeśli ktoś z Was oczywiście posiada fabrycznie 3 kable przy pompce spryskiwaczy. Kabel jest czerwony z zielonym paskiem i wchodzi od tyłu w tablice kostek, ale już nigdzie często nie jest podłączony. Chodzi o czerwoną kostkę i pin nr.5. Tak to wygląda od przodu już po włożeniu żeńskiej wsuwki (nie miałem kabla czerwono/zielonego, użyłem czerwonego) :
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
koledzy założyłem sobie zegary z ac bc no i kupiłem zestaw spryskiwaczy i jest tam pompka 3 pinowa.
Powiedzcie gdzie podłączyć ten 3 przewód?
wiem że do 14 pinowej kostki od zegarów ale który pin.
Najlepiej jak by ktoś jakiś schemat wkleił.
Powiedzcie gdzie podłączyć ten 3 przewód?
wiem że do 14 pinowej kostki od zegarów ale który pin.
Najlepiej jak by ktoś jakiś schemat wkleił.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
z innej bajki.
Ja mam tę kontrolkę na FISie. Działała. Ostatnio płyn się skończył ja klikam nic nie leci - a kontrolka się nie pokazała.
Co się stało?
Ja mam tę kontrolkę na FISie. Działała. Ostatnio płyn się skończył ja klikam nic nie leci - a kontrolka się nie pokazała.
Co się stało?
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- jacek2121
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-10-29, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radom
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Witam wszystkich. Chciał bym zapytać przy okazji nie chcę zaśmiecać forum podobnymi tematami. W mojej Audi nie świeci się żadna z kontrolek przedstawionych na zdjęciu powyrzej... Czym to może być spowodowane ?? Wypaleniem żaróweczek czy to może być coś powarzniejszego?? Pozdrawiam Jacek:)
- Grzesiek
- C4 Autorytet
- Posty: 271
- Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piski
To moze byc cos powazniejszego. Mozesz tych kontrolek najzwyczajniej w swiecie nie miecjacek2121 pisze:Witam wszystkich. Chciał bym zapytać przy okazji nie chcę zaśmiecać forum podobnymi tematami. W mojej Audi nie świeci się żadna z kontrolek przedstawionych na zdjęciu powyrzej... Czym to może być spowodowane ?? Wypaleniem żaróweczek czy to może być coś powarzniejszego?? Pozdrawiam Jacek:)
- Grzesiek
- C4 Autorytet
- Posty: 271
- Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piski
Te szkiełko (a moze to plastik? nie wiem jak to nazwac ) z wzorem kontrolki zawsze jest. Tylko ze nic tam w srodku nie masz. Zadnej zarowki, nic podpietego. Zeby ci sie swiecily prawidlowo to musialbys teraz robic cale instalacje do tych kontrolek od awaryjnych (podejrzewam ze najprosciej), spryskiwaczy i pasow (najwiekszy hardcore). Ja mam w serii tylko tą od awaryjnych.
Ostatnio zmieniony 2012-12-04, 12:02 przez Grzesiek, łącznie zmieniany 2 razy.
- jacek2121
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-10-29, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radom
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
A jak się tam dostać do tego żeby sprawdzić?? Odkręciłem 2 śrubki trzymające t listwę na dole licznika później 3 sróbki mocujące zegary i nie chce wyjść wysuwa się tylko z jednej strony (od strony dodatkowych zegarów) z 5 cm i nie da rady więcej a na siłę się boję troszkę żeby nie pourywać tam czegoś...