[A6 C4] Rezanie tempomatu w Audi a6 c4 2.6l-FOTOSTORY
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
walus501, zimne luty w sterowniku tempomatu Znajdziesz go za schowkiem, trzeba przelutować go i smiga http://dl.dropboxusercontent.com/u/5783 ... 091725.jpg tu widac co trzeba przelutować
[ Dodano: 2013-09-03, 21:10 ]
kk84, szybszy byłeś
[ Dodano: 2013-09-03, 21:10 ]
kk84, szybszy byłeś
-
- Czeladnik
- Posty: 59
- Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraśnik
nie spodziewałem sie tak szybkiej pomocy:P
gdzei ten sterownik znajde?
za schowkiem pod kierownica czy od pasażera?
[ Dodano: 2013-09-03, 21:35 ]
gdzei ten sterownik znajde?
za schowkiem pod kierownica czy od pasażera?
[ Dodano: 2013-09-03, 21:35 ]
Kurde jakie hasło wpisac bo nic mi nie wyskakuje..;/kk84 pisze: Wyjmij sterownik tempomatu i przelutuj kondensatory tak jak było opisane u Nas na forum -> użyj szukajki .
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
walus501, za schowkiem pasażera, musisz go wyjąć, jak go wyrwiesz zobaczysz szarą puszeczke przykręconą na 2 śrubki Żeby wyrwać schowek otwierasz go i widzisz na polcach schowaka blaszki zabezpieczające sćiagasz je a potem już na boki ramiona schowka i wsio
Wyżej wkleiłem link do foto co masz przelutować
Wyżej wkleiłem link do foto co masz przelutować
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
filon dzieki...w koncu sie za to zabralem..
wiazka ori po rozplątaniu jest bajecznie prosta..masa,plus.gala i kabelek do swiatla stop..
wlasnie chcialbym sie zapytac czemu ma tam byc plus po stopie?jest jakies realne wytlumaczenie tego?przeciez moglby byc staly plus bo krancowki te nowe tez maja swoje styki i zadzialaja tak samo..czy dociekales do tego czy poprostu zrobiles jak w schematach?
wiazka ori po rozplątaniu jest bajecznie prosta..masa,plus.gala i kabelek do swiatla stop..
wlasnie chcialbym sie zapytac czemu ma tam byc plus po stopie?jest jakies realne wytlumaczenie tego?przeciez moglby byc staly plus bo krancowki te nowe tez maja swoje styki i zadzialaja tak samo..czy dociekales do tego czy poprostu zrobiles jak w schematach?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Czeladnik
- Posty: 84
- Rejestracja: 2011-07-28, 22:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: warszawa
Witam nie ma sprawy
Robiłem dokładnie tak jak oryginalnie wg schematu a plus po hamulcu rozłącza Tempomat elektrycznie bo przecież po naciśnięciu hamulca jednocześnie jest on razlaczany pneatycznie przez upuszczenie podcisnienia z instalacji przez krancowke po odpuszczaniu hamulca zanika plus o pewnie to pozwala na uruchomienie przekaźnika od nowa?
Robiłem dokładnie tak jak oryginalnie wg schematu a plus po hamulcu rozłącza Tempomat elektrycznie bo przecież po naciśnięciu hamulca jednocześnie jest on razlaczany pneatycznie przez upuszczenie podcisnienia z instalacji przez krancowke po odpuszczaniu hamulca zanika plus o pewnie to pozwala na uruchomienie przekaźnika od nowa?
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
dodatkowe krancowki rowniez pelnia role stycznikow prawda?wciskajac pedal zwierasz w nim styki wiec czemu nie mozna zasilic tego pradem stalym po stacyjce?mowie o tym kabelku ktory podlaczyles pod plus po hamulcu..czemu tego plusa nie mozna podac stalego?przeciez wcisnienie hamulca rowniez przez te krancowki przspusci plus..a po puszczeniu pedalu odetnie go....
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...