[A6 C4] montaż radia delta cc do a6 c4

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
jarek_audi
Mechanik
Mechanik
Posty: 173
Rejestracja: 2014-04-30, 00:13
Imię: Jarek
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Strzyżów

[A6 C4] montaż radia delta cc do a6 c4

Post autor: jarek_audi »

Jakiś czas temu padło mi radio Pioneer w mojej audi ale ze i tak moim zdaniem nie pasowało do tego auta to nawet lepiej nadszedł czas na montaż czegoś oryginalnego audi wybrałem radio Delte cc szeroką tylko żeby wsadzić owe radio nie zbędnych było kilka zmian a zatem kiedyś było tak: Obrazek
pierwszym krokiem było rozebranie całej konsoli środkowej stare radio ma wąska kieszeń , zapalniczkę będąca koło radia należy pożegnać nie co inna ląduje w tunelu środkowym zaraz za lewarkiem zmiany biegów a zatem rozbieramy konsole: Obrazek


Obrazek
ponoć to rzadkość nie wiem ale ja w aucie miałem wszystkie głośniki w systemie pasywnym a do delty tył musi być aktywny wiec musiałem wymienić całą wiązkę idącą na tył , oraz głośniki moje już i tak były w opłakanym stanie wyselekcjonowaną wiązkę, zapalniczkę i głośniki nabyłem od butterbeana któremu wielkie dzięki, zdjęcia wiązki nie mam ale wyglądała mniej więcej tak : Obrazek aby wsadzić tą wiązkę jest tylko jedna możliwość jej ułożenia w przeciwnym razie braknie nam przewodów do tyłu na zdjęciu widać punkt w którym musi znaleźć się odejście na radio zaznaczone na rysunku na zielono : Obrazek nurkujemy pod dywan przeplatamy wiązkę, cześć z przekaźnikiem oczywiście do przodu trochę tam ciasno ale jak się popieści to się i zmieści idziemy z przekaźnikiem do przodu nad pedałem gazu pod półką jest miejsce żeby ów przekaźnik usadzić z resztą kabli tj. masa i zasilanie lecimy dalej masę przekręcamy do punktu masowego pod plastikiem przy podłodze koło lewej nogi a plusa ciągniemy nad kierownicą do góry do skrzynki na podszybiu tam są wolne miejsca wsuwkę wkładamy od dołu w wolne miejsce i zakładamy bezpiecznik 10 A: Obrazek tę cześć wiązki mamy opanowaną resztą czyli za zaznaczonym na zielono punktem lecimy do tyłu i tak znów nurkujemy pod dywan tam koło wylotu powietrza na tył idzie sobie ori wiązka do głośników wiec ja poleciałem po niej wiązka koło kanału schodzi na podłogę przechodzi pod tylną kanapą i wchodzi za oparciem do bagażnika oczywiście i siedzisko i oparcie tyłu idzie w górę w bagażniku leci do góry do lewego głośnika, a żeby dojść do prawego trzeba ściągnąć półkę i przy tylnej szybie lecimy na prawą stronę tam są klamerki i kabel można przypiąć wymiany głośników nie trzeba opisywać wywaliłem swoje pasywne założyłem aktywne podpinamy wtyczki i gotowe przenosimy się na przód do konsoli kieszeń na radio nowa jest szersza i nie ma w niej miejsca na zapalniczkę : Obrazek zakładamy to wszystko tak jak było odpowiednie wtyczki w odpowiednie miejsca.U mnie na ori wtykach iso radio nie poszło ponieważ brakowało 12v na pinie 3 czarnej kostki żeby radio działało po kluczu na pin 3 dajemy 12v a na 4 i 7 12 v po stacyjce . Kabel od zapalniczki trzeba przedłożyć o jakieś 30 cm i wraz z kostką wyciągamy go za lewarek resztę konsoli składamy i podpinamy wtyczki do radia i wkońcu delta cc siedzi na swoim miejscu zapalniczkę zakładamy do tunelu środkowego: Obrazek
i składamy tak jak było. Efekt teraz jest taki : Obrazek
Obrazek
gra elegancko o niebo lepiej jednak ori to ori ja starej wiązki nie wyciągałem została sobie w zupełności nie przeszkadza a w razie czego jest, wraz z kablem do głośników pósciełem kabel zmieniarki której jeszcze nie mogę opanować
(oszustów na olx nie brakuje nst) wielkie podziękowania dla butterbeana i zrywki za cierpliwość hehe ale jestem początkujący pomijając fakt ze wyrezałem już elektryczne szyby na tył ,grzenie dupki z tyłu, ksenona, i spryski lamp
Awatar użytkownika
drmort
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: drmort »

gratulacje :)
dobra robota :ok:

nie ma to jak klasyka w konsoli :-D
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

Ja właśnie zakładam kupioną jakiś czas temu Gammę CC. Radio jest starszym modelem Delty CC, na wąską konsolę. Napiszę w innym temacie mój problem, ale tutaj chciałem zapytać o tunel.

Jeśli mam quattro to na tunelu za dźwignią zmiany biegów mam przycisk DIFF, zatem albo rezygnuję z przycisku i montuję tunel z zapalniczką, albo .... rezanie.

Czy ktoś rezał zapalniczkę w tej szufladce, zaraz za przyciskiem DIFF? czy jest to fizycznie możliwe?
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

ja myślałem że samą zapalniczkę montuje się do swojego tunelu.
też mam podobny pomysł na radio. tylko szukam czegoś na CD i w miejsce zmieniarki emulator zmieniarki na mp3.

ciężko w tym temacie. Może jakieś propozycje co można założyć ori audi
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”