[S4/S6 C4 2.2T AAN] 8E0927317 + 443131541
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Tak. serwo ma z AEL`a. Trochę jest lepiej niż w standardzie, ale mnie nadal nie zadowala, zatem gotowy jestem na moda. napisz mi na priv`a jakie koszty i dogadamy wszystko.
pozdrawiam
pozdrawiam
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Tak to powinno wyglądać, żeby działało. Podkreślam po raz kolejny iż pompa elektryczna jest jedynie uzupełnieniem i źródłem pomocniczym podciśnienia . Nie należy oczekiwać od tego układu, że hamulec będzie reagował na dotyk. Układ zaimplementowałem po to ażeby w czasie pracy silnika na doładowaniu powyżej P.atm. w serwie było "nabite" podciśnienie, jednym słowem jest to podciśnieniowy odpowiednik ori układu hamulcowego w S4/S6 C4.