[100 C4] linia 'k' dla zegarów od audi a6c4 w audi 100 c4

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

[100 C4] linia 'k' dla zegarów od audi a6c4 w audi 100 c4

Post autor: pablo90 »

poniżej przedstawiam opcję pociągnięcia dodatkowej lini 'k' dla posiadaczy setek z budzikiem od a6c4. jedyne do potrzebujemy to kilka srubokretów, nóż, kawałek kabelka i cieniutki konektor jesli chcecie zrobić to porządnie ;)

od początku - wyciagamy zegary aby dostać się do zielonej kostki do nich wchodzącej:
Obrazek - ściągamy górną osłonę kolumny kierowniczej - dwie śrubki prawa/lewa.
Obrazek - teraz listwa przed zegarami - dwie srubki prawa/lewa
Obrazek - odkrecamy 3 srubki mocujace zegary i delikatnie i powoli je wyciagamy odpinajac po drodze 2 kostki ktore sie za nimi znajduja - czerwona i zielona.
Obrazek - interesuje nas wlasnie zielona kostka która musimy rozebrac. odcinamy opaske zaciskową na kablach na jej końcu podważamy delikatnie zewnętrzną obudowe kostki plaskim srubokretem i wysuwamy z niej srodek.
Obrazek - po wybebeszeniu kostki na jej krawedziach mozemy znalezc numerację pinów - interesuje nas pin 4 - w setce jest to puste miejsce bowiem linii k w audi 100 c4 nie bylo.
teraz mozemy ładnie zarobić koncowke kabla na przyklad cienutkim konektorem i wsunac ja w kostke lub po prostu wsunac tam kabel z koncowka bez izolacji.

nastepny krok to zdjęcie półki pod kolanami kierowcy pod kierownicą.. jest przykrecona na 5 srub.. bodajrze nasadka nr 6 albo 8 ;p wyciagamy półkę, otwieramy maskę a następnie puszkę z bezpiecznikami i złączem diagnostycznym pod maską.
Obrazek - zdjęcia pożyczone od J.A.Ga.
przez widoczne na zdjęciu otwory przeciagamy kabel z wnętrza samochodu i przykrecamy go pod nakrętke drugą od prawej. mamy tam wyrytą literkę 'k'. sprzątamy cały bałagan a następnie podłączamy kable i odpalamy vaga.
teraz trzeba jeszcze skasowac inspekcje olejowa ktora zapewne denerwuje was po przekreceniu kluczyka..
w vagu:
[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
kanał 05 – dystans do zmiany oleju – w tysiącach kilometrów. (15* 1000 km)
kanał 06 – dystans do “In-1 Service” – jednostka: 1000 km (standardowo 24)
kanał 07 – czas do “In-1 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 36)
“In-1 Service” pojawia się po przebyciu odpowiedniej odległości lub po czasie w zależności co upłynie pierwsze.
Kanał 08 – czas do “In-2 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 72 – czyli 720 dni)

jesli klikacie [17 - Instruments] i wywala wam blad 'no response from car controller' wejdzcie w opcje vaga i zmieńcie wartość okna start baud na '0'. do połączenia z silnikiem naszych aut potrzebna jest wartosc '240'.
w razie jakis pytan piszcie :)
Ostatnio zmieniony 2012-01-04, 01:04 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

O! Jak to mówi moja córeczka :mrgreen: Możemy się zająć rezankim :)
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

pablo90, dobra robota. :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Butterbean, to już chyba nie mamy co robić w tmacie liczników :mrgreen: , Paweł rehabilituje się po mozolnej nastawie kąta wtrysku :-P
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

jak zrobie manuala (a zrobie !) z ustawiania kąta wszelkimi mozliwymi sposobami to może wyjde na zero :D
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

pablo90 pisze:przykrecamy go pod nakrętke drugą od prawej. mamy tam wyrytą literkę 'k'
co chciałeś przez to powiedzieć ?
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Lechu, na gorze na zdjeciu w prawym dolnym rogu masz dwie nakretki.to sa miejsca laczace sie z gniazdem obd
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”