UP wrzucilem fotki ktore wygasły - niepamietam czy to akurat te same , cześć na pewno
Almanac, Twój link - świetna sprawa- na pewno lepiej to ukazuje niż sam czysty opis + fotki
[A6 C4] [HOW TO] Wymiana przegubów zewnętrznych
-
- Mechanik
- Posty: 216
- Rejestracja: 2017-05-15, 21:31
- Imię: Michał
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Panowie mam kilka pytań/spraw:
1) Czy ktoś mógłby odświeżyć zdjęcia?
2) Co najlepiej odkręcić do wymiany przegubu zewnętrznego? Drążek kierowniczy? Wahacz? Nie mam ściągacza do drążków i nie chciałbym nic uszkodzić.
3) Czy śrubę 27 mogę przykręcić na wyczucie czy mam pożyczać klucz dynamometryczny? Jak ważny jest moment dokręcania?
4) Przy jeździe autostradowej i obrotach 3000+ słychać takie buczenie - jakby ktoś tylko tubę uruchomił. Na luzie jest cisza. Czy to może być od przegubów zewnętrznych/wewnętrznych czy raczej odpada? Przeguby będę wymieniał, bo przy max skręcie czasami "cykają".
[ Dodano: |4 Lis 2019|, o 19:16 ]
Panowie mam kilka pytań/spraw:
1) Czy ktoś mógłby odświeżyć zdjęcia?
2) Co najlepiej odkręcić do wymiany przegubu zewnętrznego? Drążek kierowniczy? Wahacz? Nie mam ściągacza do drążków i nie chciałbym nic uszkodzić.
3) Czy śrubę 27 mogę przykręcić na wyczucie czy mam pożyczać klucz dynamometryczny? Jak ważny jest moment dokręcania?
4) Przy jeździe autostradowej i obrotach 3000+ słychać takie buczenie - jakby ktoś tylko tubę uruchomił. Na luzie jest cisza. Czy to może być od przegubów zewnętrznych/wewnętrznych czy raczej odpada? Przeguby będę wymieniał, bo przy max skręcie czasami "cykają".
1) Czy ktoś mógłby odświeżyć zdjęcia?
2) Co najlepiej odkręcić do wymiany przegubu zewnętrznego? Drążek kierowniczy? Wahacz? Nie mam ściągacza do drążków i nie chciałbym nic uszkodzić.
3) Czy śrubę 27 mogę przykręcić na wyczucie czy mam pożyczać klucz dynamometryczny? Jak ważny jest moment dokręcania?
4) Przy jeździe autostradowej i obrotach 3000+ słychać takie buczenie - jakby ktoś tylko tubę uruchomił. Na luzie jest cisza. Czy to może być od przegubów zewnętrznych/wewnętrznych czy raczej odpada? Przeguby będę wymieniał, bo przy max skręcie czasami "cykają".
[ Dodano: |4 Lis 2019|, o 19:16 ]
Panowie mam kilka pytań/spraw:
1) Czy ktoś mógłby odświeżyć zdjęcia?
2) Co najlepiej odkręcić do wymiany przegubu zewnętrznego? Drążek kierowniczy? Wahacz? Nie mam ściągacza do drążków i nie chciałbym nic uszkodzić.
3) Czy śrubę 27 mogę przykręcić na wyczucie czy mam pożyczać klucz dynamometryczny? Jak ważny jest moment dokręcania?
4) Przy jeździe autostradowej i obrotach 3000+ słychać takie buczenie - jakby ktoś tylko tubę uruchomił. Na luzie jest cisza. Czy to może być od przegubów zewnętrznych/wewnętrznych czy raczej odpada? Przeguby będę wymieniał, bo przy max skręcie czasami "cykają".
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Surchon pisze:Panowie mam kilka pytań/spraw:
1) Czy ktoś mógłby odświeżyć zdjęcia?
2) Co najlepiej odkręcić do wymiany przegubu zewnętrznego? Drążek kierowniczy? Wahacz? Nie mam ściągacza do drążków i nie chciałbym nic uszkodzić.
3) Czy śrubę 27 mogę przykręcić na wyczucie czy mam pożyczać klucz dynamometryczny? Jak ważny jest moment dokręcania?
4) Przy jeździe autostradowej i obrotach 3000+ słychać takie buczenie - jakby ktoś tylko tubę uruchomił. Na luzie jest cisza. Czy to może być od przegubów zewnętrznych/wewnętrznych czy raczej odpada? Przeguby będę wymieniał, bo przy max skręcie czasami "cykają".
1. niestety zdjecia wyparowały - ale jedno sie zachowało:
2. Musisz kupić ściągacz do koncówek bez tego nic nie zrobisz-koszt ok 40zł trzeba zbijać koncówki z kolumny mcpersona by przegub wyszedł - zresztą to opisałem.
3. Nie bede doradzał twoje ryzyzko - ale powinieneś kupić sobie klucz dynanometryczny - przyda ci sie na 10 kolejnych lat. - najtanszy ok 70zł klikający , bo tych tanszych z wskazówką wychyłową nie polecam bo bardzo łątwo je uszkodzić - wystarczy ze raz spadnie i kosz.
jak ci sie przegub rozkreci bo za słabo rozkreciłeś - gdzies 200km od domu w srodku nocy co wtedy powiesz- szkoda było dać 70zł????
4. U ciebie jest Quattro wiec może buczeć wał , podpory , dyfer tylni , i przeguby wew - niewiadomo na którym kole - trzeba wsio rozkrecać i przegladnać.
AEL INSIDE