[ALL ] Światła, Czyszczenie reflektorów soczewek odbłyśników
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
[ALL ] Światła, Czyszczenie reflektorów soczewek odbłyśników
Wyjęcie zestawu odbłyśnika z soczewkami bez męczenia się z 4nakrętkami w obudowie lampy (podziwiam cię Dodek że wyjąłeś ją w obudowie )
Polecam zakup nowych szkieł do lamp. Hella są drogie, warto kupić DJAUTO cena ok 35zł/szt a od ori niczym się nie różni. Jakość nawet jak na zamiennik super. Lamele/załamania światłą identyczne jak ori. Żadne tam polerowanie, za 35zł ręce urabiać? Efekt w połączeniu z czyszczeniem bardzo dobry.
Oto fotki.
Po zdjęciu szkiełka widzimy to
Teraz należy podważyć 3 zatrzaski które blokują odbłyśnik i są przytwierdzone do cięgien regulacji dół/góra lewo/prawo i silniczka.
Te zatrzaski tak je nazwijmy mają zapadki/dzyndzle, coś jak złącza przewodów instalacji w niektórych autach i należy je podważyć aby wysunąć je z odbłyśnika. Te dzyndzle zaznaczone są na foto.
1. Dzyndzel, poważyć płaskim śrubokrętem 2. Odciągnąć odbłyśnik do siebie.
Kolej na drugi zatrzask. Robimy to samo tylko dzyndzel jest z innej strony.
Czas na ostatni zatrzask przy długich. To samo j.w.
Po wyjęciu odbłyśnika widać te zatrzaski jak wyglądaj dokładnie w obudowie.
Polecam przed montażem wyjąć zatrzaski z główek cięgien i przesmarować czymś delikatnie, będą lżej się regulowały. Przesmarować również gwinty cięgien. Fabrycznie było jakieś smarowanie, widać pozostałości białego smaru.
Teraz kluczem nasadowym, nie pamiętam, 6 albo 7 (cienkościennym) odkręcamy nasz odbłysk z soczewką od zestawu odbłyśnika. Sama soczewka do jej odbłysku mocowana jest na 4 krzyżaki. Odkręcamy, reszta to bajka
Przeciwmgielnych i tak nie rozkręcimy od odbłysku (chyba że ktoś zechce odginać blaszki) ale warto je wykręcić (nasadka i 3xśrubokręt krzyżak) bo lepiej i dokładniej można wyczyścić soczewkę na zewnątrz, wew i tak powinna być czysta bo jest mocna zabudowana.
Uwaga na dystanse/amortyzatory gumowe, łatwo zgubić
Ja myłem płynem do okien i nic się nie działo. Jak warstwa sreberka odłazi lepiej chuchać i delikatnie pocierać.
Wew soczewki jest regulacja załamania światła na pobocze, taka plastikowa szara wajcha, przysłona którą steruje powinna być podniesiona inaczej nie będziemy mieli oświetlenia prawego pobocza.
Jeszcze Dodek powinien dołożyć od siebie 3gr, potem wyedytuję jako całość bo tam nie mogę skopiować twojego posta
Polecam zakup nowych szkieł do lamp. Hella są drogie, warto kupić DJAUTO cena ok 35zł/szt a od ori niczym się nie różni. Jakość nawet jak na zamiennik super. Lamele/załamania światłą identyczne jak ori. Żadne tam polerowanie, za 35zł ręce urabiać? Efekt w połączeniu z czyszczeniem bardzo dobry.
Oto fotki.
Po zdjęciu szkiełka widzimy to
Teraz należy podważyć 3 zatrzaski które blokują odbłyśnik i są przytwierdzone do cięgien regulacji dół/góra lewo/prawo i silniczka.
Te zatrzaski tak je nazwijmy mają zapadki/dzyndzle, coś jak złącza przewodów instalacji w niektórych autach i należy je podważyć aby wysunąć je z odbłyśnika. Te dzyndzle zaznaczone są na foto.
1. Dzyndzel, poważyć płaskim śrubokrętem 2. Odciągnąć odbłyśnik do siebie.
Kolej na drugi zatrzask. Robimy to samo tylko dzyndzel jest z innej strony.
Czas na ostatni zatrzask przy długich. To samo j.w.
Po wyjęciu odbłyśnika widać te zatrzaski jak wyglądaj dokładnie w obudowie.
Polecam przed montażem wyjąć zatrzaski z główek cięgien i przesmarować czymś delikatnie, będą lżej się regulowały. Przesmarować również gwinty cięgien. Fabrycznie było jakieś smarowanie, widać pozostałości białego smaru.
Teraz kluczem nasadowym, nie pamiętam, 6 albo 7 (cienkościennym) odkręcamy nasz odbłysk z soczewką od zestawu odbłyśnika. Sama soczewka do jej odbłysku mocowana jest na 4 krzyżaki. Odkręcamy, reszta to bajka
Przeciwmgielnych i tak nie rozkręcimy od odbłysku (chyba że ktoś zechce odginać blaszki) ale warto je wykręcić (nasadka i 3xśrubokręt krzyżak) bo lepiej i dokładniej można wyczyścić soczewkę na zewnątrz, wew i tak powinna być czysta bo jest mocna zabudowana.
Uwaga na dystanse/amortyzatory gumowe, łatwo zgubić
Ja myłem płynem do okien i nic się nie działo. Jak warstwa sreberka odłazi lepiej chuchać i delikatnie pocierać.
Wew soczewki jest regulacja załamania światła na pobocze, taka plastikowa szara wajcha, przysłona którą steruje powinna być podniesiona inaczej nie będziemy mieli oświetlenia prawego pobocza.
Jeszcze Dodek powinien dołożyć od siebie 3gr, potem wyedytuję jako całość bo tam nie mogę skopiować twojego posta
Ostatnio zmieniony 2012-02-08, 10:10 przez J.A.G, łącznie zmieniany 3 razy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Czyszczenie przednich reflektorów
Z racji że przednie światła mojego malucha świeciły 2x lepiej niż reflektory w mojej a6 c4 postanowiłem je wyczyścić bo jakby wydawały sie lekko przykurzone , a okazało się co innego....
Całość operacji zajęła mi 3godz - 2godz na wykręcenie i wyczyszczenie i 1 godz na ponowny montaż. Robiłem to pierwszy raz
1. -Podnosimy maskę, Odpinamy kable zasilające wyjmujemy zarówki - od reflektorów , i Kierunkowskazów
2. Odkręcamy ozdobne listwy pod reflektorami - przykręcone są każda na 1 śrubie -do plastikowej obudowy reflektora (widać je od strony chłodnicy ) potem odchylamy listewke i ją wyciągamy
3 Lampy sa mocowane każda na 4 sruby 2 u góry i 2 na dole pod reflektorem , wykrecamy je potem delikatnie wyjmujemy cały reflektor z kierunkiem
góra
dół
4. Rozłączamy reflektor z kierunkowskazem
sciskamy w zatrzask z obu stron i potem wysuwamy kierunkowskaz jakby do frontu lampy powienien wyjsc łatwo jak idzie opornie nie użuwać śróbokreta , nic nie robić na siłę !!!
i tak wygląda przód w czasie operacji
5. Mamy już wyjęte i gotowe do demontażu na częsci pierwsze lampy
Pierwsze co to odczepiamy od lamp zewnętrzne gumy uszczelniające ( tu gdzie się styka maską z reflektorami - nal;eży je podważyć śróbokrętem i lekko odchodzą od lamp -
dodatkowo usztywnia je dla kazdej lampy jedna sprężynka - musimy ją zdemopntować -
6.Musimy odczepić szkło reflektora - mocowane jest ono za pomocą 8 spinek na każdą lampe
odczepiamy je jak na 2 zdjęciu poniżej podważająć śróbokrętem
7. Jak już zdjęliśmy spinki - ostrożnie podważamy szkło reflektora - aby odzielić je od obudowy ( nie jest ono sklejone czy na silikonie ale uszczelnione jest i zamocowane na dobrej jakości uszczelce gumowej ( którą uwaga nie zniszczcie - nie wtykajcie noży czy wkrętaków za głęboko pomiędzy szkło a obudowe ) uwazajcie też bo szkło odpryskuje. - lepiej się z tym pobawic z 20min dłużej i spokojnie odzielić szkło od obudowy
8. Jak zdjęliśmy szkła należy je wsadzić do wody z proszkiem lub płynem mycia naczyń i niech poleży i odmoknie z 10 min
moje szkła stare z lampy (widać ładnie jaki był syf od srodka)
9. zaczynamy czyścić odbłyśnik ----NIE WOLNO UŻYWAĆ WODY ANI INNYCH RZECZY JAK PŁYN DO MYCIA OKIEN ETC BO ZNISZCZY SIE POWIERZCHNIĘ -LAKIER SIE ZMYJE .
--UZYWAJCIE TYLKO chusteczki higieniczne - bo nie rysują i sa delikatne -1 opak wystarczy
można chuchać ustami (para wodna) - nie śmiać się bo to jest delikatne i czyścić
10 . plastikowe czesci odbłysnika czyści sie łatwo i szybko gorzej jest z soczewką - należy ją wyczyścić od zewnątrz jak i od wewnątrz - gdyc tam jest tez sporo syfu
problem jest z odbłyśnikiem soczewki - gdyz do niego dostęp jest prawie niemożliwy - jak czysciłem go za pomocą chusteczki hig nawiniętej na wyginąjącą sie szczoteczke do zebów-( proste a skuteczne)
widać slad przetarcia
czyścimy czyscimy
11. Na koniec bierzemy suszarkę i dokładnie dmuchamy do całym odbłysniku żeby usunąć wszelkie pyłki i drobinki pozostałe z chusteczek
12. taki jest efekt
13. Montujemy szkła i zakładamy spinki i uszczelkę zewnętrzna - montujemy reflektor do kupy
14 I tak to wygląda na koniec
15 zakladamy reflektor do auta - najlepiej mieć 2 osobe do pomocy - przytrzyma go jak bedziemy wkręcać śruby mocujące i bedziemy pasować kierunkowskaz
nie mam fot jak wygoląda to na aucie i jak swieci ale powiem że różnica jest wielka - dodatkowo polecam kupić sobie żarówki Philips h1 BlueVision za około40zł sztuka a jako0śc swiatła jeszcze sie poprawi
ps kiedys miałem sobie kupić hidy ale przeczyszczenie lamp + żarówki blueVision w zupełności mi teraz wystarczają
Teraz już przestałem narzekać:
ciemność widze ciemność ,ciemnośćććććććććććććććććććććććććććććććć
koniec
Czyszczenie soczewek
Z nudów jeszcze raz rozebrałem reflektorki - ale teraz z ochoty dogłebnego wyczyszczenia soczewek
- jednak nie jest to robota dla niecierpliwych, troche jest z tym wiecej dłubaniny -
generalnie z racji ze dostep do nakrętek rozmniary chyba 6~7mm trzymających soczewkę do obudowy jest nedzny potrzeba nabyć jakis badziewny zestaw nasadek -ważne żeby były jak najcieńsze bo inaczej nie wejda pomiędzy obudowę a soczewkę + długi płaski śrubokręt
Każda soczewka jest na 4 nakrętkach - -po ich odkręceniu trzeba delikatnie podważyć i obrócić soczewkę w obudowie lampy -o ok 120' i wtedy swobodnie ona wyjdzie odkęcamy kabelki ,czyścimy , potem składamy do kupy . Jeśli chodzi o poprawę wizualną cos tam lepiej świeci ale jak sie patrzy na lampę na postoju soczewk anie jest zupełnie czarna jak przedtem ale stała sie jaśniejsza
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Czyszczenie soczewek
[ Dodano: 2012-02-08, 10:07 ]
J.A.G, jc zmień nazwe tematu na czyszczenie reflektorów i soczewek
Z racji że przednie światła mojego malucha świeciły 2x lepiej niż reflektory w mojej a6 c4 postanowiłem je wyczyścić bo jakby wydawały sie lekko przykurzone , a okazało się co innego....
Całość operacji zajęła mi 3godz - 2godz na wykręcenie i wyczyszczenie i 1 godz na ponowny montaż. Robiłem to pierwszy raz
1. -Podnosimy maskę, Odpinamy kable zasilające wyjmujemy zarówki - od reflektorów , i Kierunkowskazów
2. Odkręcamy ozdobne listwy pod reflektorami - przykręcone są każda na 1 śrubie -do plastikowej obudowy reflektora (widać je od strony chłodnicy ) potem odchylamy listewke i ją wyciągamy
3 Lampy sa mocowane każda na 4 sruby 2 u góry i 2 na dole pod reflektorem , wykrecamy je potem delikatnie wyjmujemy cały reflektor z kierunkiem
góra
dół
4. Rozłączamy reflektor z kierunkowskazem
sciskamy w zatrzask z obu stron i potem wysuwamy kierunkowskaz jakby do frontu lampy powienien wyjsc łatwo jak idzie opornie nie użuwać śróbokreta , nic nie robić na siłę !!!
i tak wygląda przód w czasie operacji
5. Mamy już wyjęte i gotowe do demontażu na częsci pierwsze lampy
Pierwsze co to odczepiamy od lamp zewnętrzne gumy uszczelniające ( tu gdzie się styka maską z reflektorami - nal;eży je podważyć śróbokrętem i lekko odchodzą od lamp -
dodatkowo usztywnia je dla kazdej lampy jedna sprężynka - musimy ją zdemopntować -
6.Musimy odczepić szkło reflektora - mocowane jest ono za pomocą 8 spinek na każdą lampe
odczepiamy je jak na 2 zdjęciu poniżej podważająć śróbokrętem
7. Jak już zdjęliśmy spinki - ostrożnie podważamy szkło reflektora - aby odzielić je od obudowy ( nie jest ono sklejone czy na silikonie ale uszczelnione jest i zamocowane na dobrej jakości uszczelce gumowej ( którą uwaga nie zniszczcie - nie wtykajcie noży czy wkrętaków za głęboko pomiędzy szkło a obudowe ) uwazajcie też bo szkło odpryskuje. - lepiej się z tym pobawic z 20min dłużej i spokojnie odzielić szkło od obudowy
8. Jak zdjęliśmy szkła należy je wsadzić do wody z proszkiem lub płynem mycia naczyń i niech poleży i odmoknie z 10 min
moje szkła stare z lampy (widać ładnie jaki był syf od srodka)
9. zaczynamy czyścić odbłyśnik ----NIE WOLNO UŻYWAĆ WODY ANI INNYCH RZECZY JAK PŁYN DO MYCIA OKIEN ETC BO ZNISZCZY SIE POWIERZCHNIĘ -LAKIER SIE ZMYJE .
--UZYWAJCIE TYLKO chusteczki higieniczne - bo nie rysują i sa delikatne -1 opak wystarczy
można chuchać ustami (para wodna) - nie śmiać się bo to jest delikatne i czyścić
10 . plastikowe czesci odbłysnika czyści sie łatwo i szybko gorzej jest z soczewką - należy ją wyczyścić od zewnątrz jak i od wewnątrz - gdyc tam jest tez sporo syfu
problem jest z odbłyśnikiem soczewki - gdyz do niego dostęp jest prawie niemożliwy - jak czysciłem go za pomocą chusteczki hig nawiniętej na wyginąjącą sie szczoteczke do zebów-( proste a skuteczne)
widać slad przetarcia
czyścimy czyscimy
11. Na koniec bierzemy suszarkę i dokładnie dmuchamy do całym odbłysniku żeby usunąć wszelkie pyłki i drobinki pozostałe z chusteczek
12. taki jest efekt
13. Montujemy szkła i zakładamy spinki i uszczelkę zewnętrzna - montujemy reflektor do kupy
14 I tak to wygląda na koniec
15 zakladamy reflektor do auta - najlepiej mieć 2 osobe do pomocy - przytrzyma go jak bedziemy wkręcać śruby mocujące i bedziemy pasować kierunkowskaz
nie mam fot jak wygoląda to na aucie i jak swieci ale powiem że różnica jest wielka - dodatkowo polecam kupić sobie żarówki Philips h1 BlueVision za około40zł sztuka a jako0śc swiatła jeszcze sie poprawi
ps kiedys miałem sobie kupić hidy ale przeczyszczenie lamp + żarówki blueVision w zupełności mi teraz wystarczają
Teraz już przestałem narzekać:
ciemność widze ciemność ,ciemnośćććććććććććććććććććććććććććććććć
koniec
Czyszczenie soczewek
Z nudów jeszcze raz rozebrałem reflektorki - ale teraz z ochoty dogłebnego wyczyszczenia soczewek
- jednak nie jest to robota dla niecierpliwych, troche jest z tym wiecej dłubaniny -
generalnie z racji ze dostep do nakrętek rozmniary chyba 6~7mm trzymających soczewkę do obudowy jest nedzny potrzeba nabyć jakis badziewny zestaw nasadek -ważne żeby były jak najcieńsze bo inaczej nie wejda pomiędzy obudowę a soczewkę + długi płaski śrubokręt
Każda soczewka jest na 4 nakrętkach - -po ich odkręceniu trzeba delikatnie podważyć i obrócić soczewkę w obudowie lampy -o ok 120' i wtedy swobodnie ona wyjdzie odkęcamy kabelki ,czyścimy , potem składamy do kupy . Jeśli chodzi o poprawę wizualną cos tam lepiej świeci ale jak sie patrzy na lampę na postoju soczewk anie jest zupełnie czarna jak przedtem ale stała sie jaśniejsza
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Czyszczenie soczewek
[ Dodano: 2012-02-08, 10:07 ]
J.A.G, jc zmień nazwe tematu na czyszczenie reflektorów i soczewek
Ostatnio zmieniony 2012-02-08, 10:04 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
I co !! I co ja mam każdemu po dobrym pifku stawiać ??? !!! Tosz to majątek stracę na tym ogólnopolskim
Wielki ukłon Panowie za te manuale z fotami tego mi brakowało najbardziej na forum Oby więcej takich opisów to może w końcu sie przełamie i zaczne sam dłubać przy aucie
Wielki ukłon Panowie za te manuale z fotami tego mi brakowało najbardziej na forum Oby więcej takich opisów to może w końcu sie przełamie i zaczne sam dłubać przy aucie
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
Trzecia część
Część z Was myśli o wymianie szkieł na nowe bo wiadomo jazda na autostradzie i kamyki robią swoje po tylu latach ze szkłami reflektorów
Jako że nie lubię mieć nie oryginalnych części w audicy to wypróbowałem jak to jest z tym polerowaniem nieszczęsnego szkła i stwierdzam że nie jest źle
Cel naszej operacji ? Pozbyć się większej ilości mikro odprysków ze szkła
Także zaczynamy od tego co będzie potrzebne... czyli:
papier ścierny 600 na rzepy - około 5 krążków na reflektor potrzebnych
talerz na rzepa co do polerki lub wiertarki się zakłada
tlenek ceru - na allegro można kupić - 50g wystarcza na 2 reflektory
gąbka polerska biała lub filc
Co? gdzie ? czym ? i jak ?
Rozbieramy reflektor [ALL ] Światła, Czyszczenie reflektorów soczewek wspomożemy się J.A.G' iem
Nas interesuje szkło... także jak już je mamy to szykujemy miejsce pracy - najlepiej żeby szkło się nie ślizgało podczas polerowania
Papierem 600 na polerce zdzieramy na całej powierzchni warstwę szkła... gdy uznamy że kończy się nam papier albo większość odprysków pozłaziła to kończymy - szkło musi chwilę ostygnąć bo po takim tarciu się nieźle rozgrzeje
Jak przestygnie to mieszamy tlenek ceru z wodą i smarujemy szkło i gąbką polerska z 10min polerujemy zraszając spryskiwaczem wodą i gotowe
Około 20-30min trzeba poświęcić na szkło.
Foty
Przed:
W trakcie:
Po:
Część z Was myśli o wymianie szkieł na nowe bo wiadomo jazda na autostradzie i kamyki robią swoje po tylu latach ze szkłami reflektorów
Jako że nie lubię mieć nie oryginalnych części w audicy to wypróbowałem jak to jest z tym polerowaniem nieszczęsnego szkła i stwierdzam że nie jest źle
Cel naszej operacji ? Pozbyć się większej ilości mikro odprysków ze szkła
Także zaczynamy od tego co będzie potrzebne... czyli:
papier ścierny 600 na rzepy - około 5 krążków na reflektor potrzebnych
talerz na rzepa co do polerki lub wiertarki się zakłada
tlenek ceru - na allegro można kupić - 50g wystarcza na 2 reflektory
gąbka polerska biała lub filc
Co? gdzie ? czym ? i jak ?
Rozbieramy reflektor [ALL ] Światła, Czyszczenie reflektorów soczewek wspomożemy się J.A.G' iem
Nas interesuje szkło... także jak już je mamy to szykujemy miejsce pracy - najlepiej żeby szkło się nie ślizgało podczas polerowania
Papierem 600 na polerce zdzieramy na całej powierzchni warstwę szkła... gdy uznamy że kończy się nam papier albo większość odprysków pozłaziła to kończymy - szkło musi chwilę ostygnąć bo po takim tarciu się nieźle rozgrzeje
Jak przestygnie to mieszamy tlenek ceru z wodą i smarujemy szkło i gąbką polerska z 10min polerujemy zraszając spryskiwaczem wodą i gotowe
Około 20-30min trzeba poświęcić na szkło.
Foty
Przed:
W trakcie:
Po:
-
- Adept
- Posty: 47
- Rejestracja: 2013-01-15, 00:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa/Legionowo
Dzisiaj bawiłem się w te "odginanie blaszek", żeby dobrać się do wnętrza soczewki, (jednak syfu też tam trochę było), ale stwierdzam, że to gra nie warta świeczki. Po odgięciu blaszek metalowa obudowa w ogóle nie chciała schodzić, a ja nie miałem zbytnio determinacji, żeby z tym walczyć. Dlatego wziąłem patyczek do uszu i wyczyściłem tyle ile mogłem.J.A.G pisze:Przeciwmgielnych i tak nie rozkręcimy od odbłysku (chyba że ktoś zechce odginać blaszki) ale warto je wykręcić (nasadka i 3xśrubokręt krzyżak) bo lepiej i dokładniej można wyczyścić soczewkę na zewnątrz, wew i tak powinna być czysta bo jest mocna zabudowana.
- plazma24
- Mechanik
- Posty: 101
- Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
U mnie w aucie praktycznie mijania wogole nie oświetlają drogi ciemność w trasie, na długie nie narzekam jest ok. Korzystając z tej porady rozebrałem lampę w drobny mak. Brudu jakoś dużo nie było, lekko przykurzone odbłyśniki. Rozbierając soczewkę od mijania zobaczyłem taki widok. Widać po prawo wypalony odbłyśnik. Jak to u was wyglądało bo coś mi się wydaje że przez to słabo święcą mijania.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Podobnie, masz je jeszcze w niezłym stanie, nie są wypalone za bardzo ale to nie jest prawdziwy powód słabego świecenia soczewek w C4. Na pewno nie są jak z fabryki ale powodem jest konstrukcja, słaba soczewka, słaby odbłyśnik i żarówka H1. W latach 90' pewnie to robiło wrażenie a dziś w odniesieniu do ksenonu i LED mamy apetyt na lepsze światło.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- plazma24
- Mechanik
- Posty: 101
- Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
Kupiłem do tego nowe klosze zamienniki DJAUTO. Lampa wygląda przez to jak nowa ale świeci według mnie tak samo jak przed rozbiórką i czyszczeniem. Zastanawiam się nad regeneracja tych kielichów od soczewki mijania. Nie chce mi się wierzyć ze te auta miały aż tak słabe fabryczne światła. Sprawdzałem też napięcie na żarówce było 13.6 na baterii 13.8 wiec spadek delikatny.
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
plazma24, ja już przerobiłem 3 komplety soczewek od mijania. I zauważyłem jedną zależność. Nawet jak odbłyśnik ładnie wygląda a się nie błyszczy na jasno (takie blink blink), to okrutnie słabo świecą światła. Ten odbłyśnik musi się świecić jak przysłowiowemu psu jajca
Twój na zdjęciu wygląda na w większości matowy a od góry to tak dla mnie ze 25% już światła w ogóle nie odbija. Jak znajdziesz gdzieś regenerację i je oddasz, to się na prawdę zdziwisz jak to może w miarę dobrze świecić
Twój na zdjęciu wygląda na w większości matowy a od góry to tak dla mnie ze 25% już światła w ogóle nie odbija. Jak znajdziesz gdzieś regenerację i je oddasz, to się na prawdę zdziwisz jak to może w miarę dobrze świecić
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Spróbuj, za sam odbłyśnik mija może ze 20zł wyjdzie. Zapytaj np tu http://www.regeneracja-hc.com Nie reklamuję człowieka, mam jego dane, kiedyś z nim rozmawiałem tel i pytałem o taką usługę.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13