[ALL ] [AAT/AEL] Zaślepianie zaworu EGR
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
mati_A6, byle blaszkę z puszki to Ci przepali nawet jak zaślepisz na kolektorze ssącym.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 95
- Rejestracja: 2014-06-20, 23:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bolesławiec
- Podziękował: 1 raz
end1970. Napiszę ci jaki ja widzę w tym sens,przy biegu jałowym czy na postoju otwiera się zawór egr i spaliny z korektora wydechowego dostają się spowrotem do korektora ssącego,wszystko po to aby zmniejszyć emisje spalin do środowiska,ok jeśli jesteś tak bardzo za ochroną środowiska trzeba to uszanować,ale w moim przypadku co prawda turbina puszczała już olej,w końcu padła,ale to co zobaczyłem w kolektorze ssącym i głowicy masakra 70% kanału zalepione smołą,głowice żeby doprowadzić do porządku musiałem ściągnąć,dlatego zaślepiłem egr, i bez urazy mam gdzieś emisje spalin,taki koncern jak VW może przeprogramować komputer żeby przekłamać emisje spalin,to ja zaślepie egr!
Głową muru nie rozwalisz