[100-2.0 16V ACE] Samoczynnie podnoszenie obrotów
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
wiadomo, że najlepiej mieć lampę stroboskopową ale jest też sprawdzony sposób, zobacz czy będziesz wiedział o co chodzi http://www.audi80.pl/b3-20-16v-6a-ustaw ... t20713.htm
ja ma takie coś, co prawda nie ma mocnego błysku ale w ciemnym garażu da rade ustawić
http://allegro.pl/lampa-stroboskopowa-d ... cket_id=16
ja ma takie coś, co prawda nie ma mocnego błysku ale w ciemnym garażu da rade ustawić
http://allegro.pl/lampa-stroboskopowa-d ... cket_id=16
Ostatnio zmieniony 2016-09-18, 21:27 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- Szaku4
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-06-08, 16:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bachorzyn
Myślę że ogarnę bez problemu. wczoraj zauważyłem że mimo ustawienia przepływomierza jest nadal coś nie tak. Obroty na zimnym 1000/min ale jak tylko strzalka od temp wstaje obroty podnoszą się do 1500/min. Mam założony zawór przed krokowym i nim wyregulowanlem obroty, jest na Pb 950/min, gaz wyregulowalem na parowniku, jest jeszcze do poprawy bo jak się rozgrzeje obroty 1100/min. Na zimnym obrotów na gazie wolnych brak. Musi chwilę pochodzić i wtedy jest dobrze. Czy tutaj nie chodzi o to że wartość opałowy jednego paliwa i drugiego jest inna? I czy na gazie przez krokowca płynie gaz? Czy się mylę? No bo przepustnica jest na jałowym całkowicie zamknięta?
Ostatnio zmieniony 2016-09-19, 13:14 przez Szaku4, łącznie zmieniany 2 razy.
- Szaku4
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-06-08, 16:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bachorzyn
[quote="hubos21"]
Gdyby ktoś miał kiedyś podobny problem- sprawdzić koniecznie trzeba klin na wale korbowym. U mnie jest uszkodzony właśnie wał, czujnik położenia wału jest w aparacie zapłonowym. Ta rozbieżność sprawia że dzieją się cuda, jest to różnica połowy ząbka na górnym kole pasowym rozrządu. Zorientowałem się zbyt późno, skoncentrowałem się na czymś innym. Lampa stroboskopowa rozwiała wszystkie wątpliwości. Po silniku. Jeżdżę teraz z przyśpieszonym zaplonem.
Gdyby ktoś miał kiedyś podobny problem- sprawdzić koniecznie trzeba klin na wale korbowym. U mnie jest uszkodzony właśnie wał, czujnik położenia wału jest w aparacie zapłonowym. Ta rozbieżność sprawia że dzieją się cuda, jest to różnica połowy ząbka na górnym kole pasowym rozrządu. Zorientowałem się zbyt późno, skoncentrowałem się na czymś innym. Lampa stroboskopowa rozwiała wszystkie wątpliwości. Po silniku. Jeżdżę teraz z przyśpieszonym zaplonem.