Witam!
mam pewien problem z audi. Podczas rozgrzewania silnika w układzie tworzy sie ciśnienie, szlafy robią sie twarde ale moge je scisnąć reką. Myslałem ze to uszczelka i wymieniłem ją, splanowałem głowice, wymnieniłem pompe wody, termostat, przepukałem chłodnice, zlikwidowałem wszelkie wcieki ale to nie pomogło. Ciekawą rzeczą jest tez to ze jak zrobi sie cisnienie w układzie a ja odkręce korek to słychać pssssyt, płyn podchodzi pod korek i czasem nawet wyrzuci ze 200 ml albo wiecej. Po tym "spuszczeniu" i zakręceniu korka cisnienie sie proktycznie nie robi. Głowica nie jest pęknieta bo była sprawdzana. Znajomy mechanik powiedział ze to pęknieta tuleja w bloku. Czy to normalne ze jest takie cisnienie w układzie i wywala płyn po odkręceniu zbiorniczka ? chodzi oczywiście o 2.0 ABK
[A6-2.0 ABK] Problemy z ciśnieniem w układzie chłodzenia
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
A odpowietrzałeś
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Chodzi mi o podszybie. Tam jest taki zaworek
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2011-09-11, 09:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piotrków Trybunalski
No to nie. Nawet nie wiedziałem ze tam jest zaworek odpowietrze przez niego i zobacze co bedzie.
[ Dodano: 2012-05-19, 21:12 ]
napisze co było problem dla tych co by mieli podobne obiawy w przyszłosci i szukali przyczyny
otóż winny był czujnik od wentylatorów.. za pozno sie włączał i płyn w temperaturze sie bardzo rozszerzał..dlatego to cisnienie. założyłem drugi od wv T4 2.4D bo miał mniejsza temperature załaczenia ( audi ma 91 a wv 87, wtyczki pasują wiec było plug&play)
[ Dodano: 2012-05-19, 21:12 ]
napisze co było problem dla tych co by mieli podobne obiawy w przyszłosci i szukali przyczyny
otóż winny był czujnik od wentylatorów.. za pozno sie włączał i płyn w temperaturze sie bardzo rozszerzał..dlatego to cisnienie. założyłem drugi od wv T4 2.4D bo miał mniejsza temperature załaczenia ( audi ma 91 a wv 87, wtyczki pasują wiec było plug&play)
- impres-me
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2012-12-02, 10:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radzyń Podlaski
ja mialem tak w bmce 2.5 pekla tuleja i blok miedzy 5 a 6 cylindrem i glowica rowniez miedzy 5 a 6 chyba z mojej winy nawet troche :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll: wywalalo wode. trzeba bylo ostro deptac po gazie zeby obroty byly i wode szybko ganialo to bylo ok ale na wolnych 10 sekund i sie buzowalo w przewodach,
fakt odpowietrzyc auto tez trzeba umiec ma wejsc conajmniej tyle samo plynu co zeszlo to 1 jedyna i najwazniejsza zasada uzupelniania czegokolwiek
fakt odpowietrzyc auto tez trzeba umiec ma wejsc conajmniej tyle samo plynu co zeszlo to 1 jedyna i najwazniejsza zasada uzupelniania czegokolwiek
Ostatnio zmieniony 2013-03-08, 22:39 przez impres-me, łącznie zmieniany 2 razy.
----------------------IMPRES-ME-----------------------
-
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2012-12-05, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gogolin
To normalne,po to układ jest zamknięty aby podnieść temperaturę wrzenia płynu chłodniczego,im wyższe ciśnienie układu tym wyższa temperatura wrzenia.Jest około 1 bar a korek zbiorniczka otwiera się i wywala płyn przy 1,2 bar.Lepper005 pisze:Czy to normalne ze jest takie cisnienie w układzie i wywala płyn po odkręceniu zbiorniczka ?