Witam
Jak w temacie, wczoraj zakupilem z bratem dla ojca 100 c4 2.0 aad sedan z LPG. Podczas ogladania auta wszystko wydawalo sie byc OK, sami z brate posiadamy audi (ja a4 b6 a on 100 c4 2.6) wiec wybor auta dla ojca wydawal sie prosty :>
Niestety dzisiaj jak chcialem odpalic auto to najpierw odpalil na dotyk, dusil sie i zgasl. Potem odpalilem drugi raz, rowniez na dotyk i przegazowalem na 2k+ rpm aby przelaczylo sie na LPG - auto chodzilo, ale mialo falujace obroty ok 1300 rpm. Przegazowalem raz jeszcze i zgaslo.
Kolejny raz jak probowalem odpalic to juz nie chcial palic, krecil, meczyl.. w koncu odpalil i zgasl.
Potem raz jeszcze probowalem i nie odpalal ;/
Jutro z rana znowu sprobuje, mam zamiar pojechac do gazownikow ale nie wiem czy problem nie jest powazniejszy niz sama regulacja gazu skoro na benzynie gasnie i nie chce odpalic?
Pozdrawiam
[100-2.0 AAD/ABK] Wczoraj kupiony i juz problem z odpalaniem
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
świece/filtr powietrza sprawdzane? może ta guma od dolotu powietrza "zeszła" z opaski lub jest nieszczelna (np po strzale gazu)
a z samego gazu nie próbowałeś odpalać? może to głupie ale w mojej poprzedniej 100 c4 2,3 polewałem parownik gorącą wodą i odpalał bez problemu na mrozie z samego lpg
a z samego gazu nie próbowałeś odpalać? może to głupie ale w mojej poprzedniej 100 c4 2,3 polewałem parownik gorącą wodą i odpalał bez problemu na mrozie z samego lpg
Ostatnio zmieniony 2013-01-14, 23:16 przez kornikbp, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- Matt_04
- Czeladnik
- Posty: 54
- Rejestracja: 2011-06-08, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rybnik
Nie wiem jak w aad ale w abk moga byc takie jaja przy przeplywce lub przy krokowcu... zobacz czy gdzies lewego powietrza nie lapie... Hmmm nie wiem co jeszcze.... Moze czujniki temperatury cieczy ale to by raczej nie chcial zapalic a potem chodzil normalnie zobacz czy gdzies jakis węzyk na dolocie nie spadl albo cos... W abk na tej gumie z dolotu dochodzi jeszcze pare malych węzykow jak ktorys spadnie to tez lubi wlasnie takie jaja robic posprawdzaj to
-
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2013-01-14, 22:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Opole
Dzisiaj rano odpalilem, auto stalo w garazu. Przelaczylem na odpalanie tylko z PB i w zasadzie bez wiekszych problemow odpalil, profilaktycznie go szybko (ale krotko) przegazowalem no i dojechalem nim do pracy bez falowania/gasniecia. Jedynie zauwazylem, ze obroty trzymal caly czas 2000. Do pracy jechalem ok 10 min wiec za bardzo sie nie zagrzal (temp. na dworze -8.5 a w garazu bylo -2.2).
Nie przelaczalem na gaz, bo nie chcialem miec problemow z dotarciem do pracy
Swiecie ani filtr nie byly sprawdzane, tak jak mowilem auto swiezo kupione i nie bylo czasu tam zajrzec. Dzis po pracy podjade do gazownikow, to poprosze ich zeby od razu sprawdzili swiece i filtr. Sprawdze tez ta gume
Nie przelaczalem na gaz, bo nie chcialem miec problemow z dotarciem do pracy
Swiecie ani filtr nie byly sprawdzane, tak jak mowilem auto swiezo kupione i nie bylo czasu tam zajrzec. Dzis po pracy podjade do gazownikow, to poprosze ich zeby od razu sprawdzili swiece i filtr. Sprawdze tez ta gume
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
jak w mroźny dzień przerzucisz na LPG po odpaleniu i przegazujesz to moment sie zamrozi, chyba, że masz nowy parownik
co do PB to masz nie tak dawno podobny temat, jest napisane co jak sprawdzić, problemy z odpalaniem na PB moga być bezpośrednio związane z gazem, wystarczy, że zaworek odcinający w parowniku nie trzyma i po dłuższym postoju masz pełno gazu w dolocie i kolektorze a jak zimny to dostanie jeszcze porcje paliwa z rozruchowego i nie przepali tego, ja zawsze polecam odłączyć przy mikserze wąż od LPG i kompensacji, zaślepić króćce odpalić na benzynie przegazować i sprawdzić jak odpali po nocy na PB
co do PB to masz nie tak dawno podobny temat, jest napisane co jak sprawdzić, problemy z odpalaniem na PB moga być bezpośrednio związane z gazem, wystarczy, że zaworek odcinający w parowniku nie trzyma i po dłuższym postoju masz pełno gazu w dolocie i kolektorze a jak zimny to dostanie jeszcze porcje paliwa z rozruchowego i nie przepali tego, ja zawsze polecam odłączyć przy mikserze wąż od LPG i kompensacji, zaślepić króćce odpalić na benzynie przegazować i sprawdzić jak odpali po nocy na PB
Ostatnio zmieniony 2013-01-15, 12:20 przez hubos21, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Kolego dredek, jeden temat niżej jest o tym samym i z kolegami próbowaliśmy pomóc http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2792 wejdź i sprawdź to o czym pisaliśmy i pomyślimy co dalej