[100] 2.3 nie pokazuje temperatury płynu chłodzącego
- trotodyl
- Adept
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-03-10, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ełk
[100] 2.3 nie pokazuje temperatury płynu chłodzącego
jak w temacie stan ten trwa już jakiś czas i nic się nie działo ale mam zamiar sprzedać auto i kupujący na pewno się doczepi
Mam pytanie z którego czujnika idzie sygnał na wskaźnik, i gdzie ten czujnik się znajduje??(może ktoś ma jakiś skan z ETKI) to bym poprosił
Jest trochę tego na bloku i nie wiem który jest właściwy
Jak sprawdzić czy winny jest czujnik czy wskaźnik???
Mam pytanie z którego czujnika idzie sygnał na wskaźnik, i gdzie ten czujnik się znajduje??(może ktoś ma jakiś skan z ETKI) to bym poprosił
Jest trochę tego na bloku i nie wiem który jest właściwy
Jak sprawdzić czy winny jest czujnik czy wskaźnik???
obejrzyj, pomyśl i jedź bezpiecznie
Juz nie Audi w posiadaniu ale cały czas w pamięci Teraz japończyk
Juz nie Audi w posiadaniu ale cały czas w pamięci Teraz japończyk
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Odpinasz wtyczkę od 4-pinowego brązowego czujnika
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/805 ... 4afd0.html
(taki dość duży pod króćcem) łączysz 2piny, 1 i 3 jak temp pójdzie na max to czujnik winny jak nie to wskaźnik.
http://www.audi80.pl/download.htm?id=9525
Czujnik to 034919369C
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/805 ... 4afd0.html
(taki dość duży pod króćcem) łączysz 2piny, 1 i 3 jak temp pójdzie na max to czujnik winny jak nie to wskaźnik.
http://www.audi80.pl/download.htm?id=9525
Czujnik to 034919369C
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- garo
- Czeladnik
- Posty: 82
- Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: TBB
trotodyl ja w swojej C3 R5 też miałem taki problem że mi wsk nie działał, ale u mnie co chwile było coś ze stykami, wyciągłem i wsadziłem jeszcze raz to działało jakiś czas i znowu, musiałem poczyścić porządnie, sprayem do kontaktu posikałem i było ok, ale już nie pamiętam gdzie on dokładnie się znajdował, wiem że gdzieś przy bloku.
Moja OOOO http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=99
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
J.A.G, rozumiem ze w taki sam sposob sprawdze czy zepsuty mam czujnik czy wskaznik w AAT ?
lipton, jesli chodzi o czujke temp. oleju to dokładałem dodatkowy czujnik wkręcany w pompe oleju. od niego idzie jeden kabelek do jednego pinu wystająceego w zegarach kolo wskaźnika temp. oleju.
lipton, jesli chodzi o czujke temp. oleju to dokładałem dodatkowy czujnik wkręcany w pompe oleju. od niego idzie jeden kabelek do jednego pinu wystająceego w zegarach kolo wskaźnika temp. oleju.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
W każdym tak sprawdzisz, w benz. też.
Może być tak, że nie potraficie swoich klekotów zagrzać i olej się nie podniesie , wcale nie musi to oznaczać usterki czujnika/wskaźnika. U mnie mało kiedy rośnie do ok 90C, muszę dobrze pocisnąć, teraz latem może ciut częściej. Normalnie to lekko ponad 60C (to jest tak orientacyjny odczyt między kreskami, że może mieć 80, 70C)
Może być tak, że nie potraficie swoich klekotów zagrzać i olej się nie podniesie , wcale nie musi to oznaczać usterki czujnika/wskaźnika. U mnie mało kiedy rośnie do ok 90C, muszę dobrze pocisnąć, teraz latem może ciut częściej. Normalnie to lekko ponad 60C (to jest tak orientacyjny odczyt między kreskami, że może mieć 80, 70C)
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
u mnie jeśli chodzi o olej to grzeje sie nawet trochę za bardzo bo na trasie przy mojej jezdzie - 110-130km/h mam ok 100-110 stopni temp. oleju mniej więcej wskazówka stoi w połowie drogi między 60 a 130 na wskaźniku
Ostatnio zmieniony 2011-07-17, 22:53 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć: