[100-2.3 AAR] falujące obroty, szarpanie i dławienie silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
piter_dh
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2011-09-07, 00:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zywiec

[100-2.3 AAR] falujące obroty, szarpanie i dławienie silnika

Post autor: piter_dh »

Witam , jako iz jestem tutaj nowy pragne sie przywitac i podzielic moim problemem :mrgreen:
A wiec tak w mojej setce od pewnego czasu jest problem z jazda na benzynie czyli jezeli jest zimny , ładnie mam wolne obroty , autko fajnie przyspiesza itp , jak sie zagrzeje do okolo 50 stopni zaczyna nim szarpac, dusi sie do 3000tys obr pozniej jak jakos przeciagnie szrpnie i jedzie normalnie. Gdy sie go troche przeciagnie na obrotach tak pod 6 tys jezdzi normalnie do zgaszenia , pozniej powtorka z rozrywki ze nawet czasami nie idzie ruszyc z miejsca bo go dławi . Czasami strzeli tez na benzynie w kolektor , co na gazie nie ma miejsca. Wymieniony silniczek krokowy , przepływka ,czujnik temperatury , wszystkie weze od silniczka i odmy , nowe opaski itp , nic to nie dało , natomiast na gazie jezdzi normalnie , spalanie tez w normie , tylko troche faluja obroty , gazowniki poleca jakis stabilizator wolnych obrotow , da to cos ? Jezeli ktos ma jakis pomysl jak sobie z tym poradzic chetnie sprobuje :)
Ostatnio zmieniony 2012-04-30, 20:23 przez piter_dh, łącznie zmieniany 1 raz.
Big Mac to Big Mac. Tylko „le Big Mac”.
Awatar użytkownika
p_bo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 50
Rejestracja: 2011-07-02, 13:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: 3-miasto

Post autor: p_bo »

jezeli na lpg nic sie nie dzieje to moze trza by bylo zerknac na uklad Pb. Moze masz syf w baniaku albo juz Ci pompa niedomaga lub jeszcze cosik innego...
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE

moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145

i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
piter_dh
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2011-09-07, 00:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zywiec

Post autor: piter_dh »

No i pompa sprawdzona , podmieniana i to nie to :( jakies inne propozycje ?
Big Mac to Big Mac. Tylko „le Big Mac”.
Awatar użytkownika
misiek3456
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Środa Śląska

Post autor: misiek3456 »

piter_dh, troche checi na pewno bys znalaz to czego szukasz,temat obrotow byl juz omawiany ;-) ale sprawdz, podcisnienie,szczelnosc ukladu dolotowego od tego zacznij potem zobaczymy co dalej.



pozrdowienia :-)
misiek3456
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Sprawdź czy nie dochodzi do sytuacji w której silnik pracuje na obu paliwach. Wygląda to na "zalewanie" gazem silnika pracującego na Pb. Nie wiem jaką masz instalkę ale odepnij wszystko co związane z LPG i zobacz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
piter_dh
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2011-09-07, 00:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zywiec

Post autor: piter_dh »

A wiec tak : po zakreceniu na butli brak zmian , po odpieciu elektrozaworow rowniez , poo zdjeciu reduktora podniosly sie obroty , ale dalej falowaly i przygasal , natomiast sprawdzilem napiecia na krokowcu i opornosc czujnika 2-pinowego i z tego co wyczytalem jest ok , a to dalej nie chce byc jak powinno ;/
Big Mac to Big Mac. Tylko „le Big Mac”.
Awatar użytkownika
misiek3456
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Środa Śląska

Post autor: misiek3456 »

Witaj sprawdz nastawnik cisnienia i rozdzielacz paliwa

Obrazek



Obrazek

pozdrowienia :-)
misiek3456
piter_dh
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2011-09-07, 00:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zywiec

Post autor: piter_dh »

Wiec nastawnik sprawdzony , zmieniony i nic ;/ a ze tak zapytam, jak sprawdzic rozdzielacz ?
Big Mac to Big Mac. Tylko „le Big Mac”.
Awatar użytkownika
gumiss64
Mechanik
Mechanik
Posty: 236
Rejestracja: 2011-12-14, 11:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: PGO

Post autor: gumiss64 »

Witam wszystkich Klubowiczów!
piter_dh, rozwiązałeś już problem ze swoim AAR-em?
Jeśli nie to obstawiam,że sonda lambda wyzionęła ducha. Miałem tą samą przypadłość wiele sprawnych podzespołów wymieniłem na nowe i nic nie pomogło. Ostatnią rzeczą jaką została była sonda lambda. odłączyłem aku, założyłem sprawną z mojego poprzedniego NG. podłączyłem aku, odpaliłem. Silnik pracował sobię do osiągnięcia 90st. i śmiga jak szalony 8-) .
Pozdraiwm
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”