[100-2.3 AAR] falujące obroty, szarpanie i dławienie silnika
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2011-09-07, 00:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zywiec
[100-2.3 AAR] falujące obroty, szarpanie i dławienie silnika
Witam , jako iz jestem tutaj nowy pragne sie przywitac i podzielic moim problemem
A wiec tak w mojej setce od pewnego czasu jest problem z jazda na benzynie czyli jezeli jest zimny , ładnie mam wolne obroty , autko fajnie przyspiesza itp , jak sie zagrzeje do okolo 50 stopni zaczyna nim szarpac, dusi sie do 3000tys obr pozniej jak jakos przeciagnie szrpnie i jedzie normalnie. Gdy sie go troche przeciagnie na obrotach tak pod 6 tys jezdzi normalnie do zgaszenia , pozniej powtorka z rozrywki ze nawet czasami nie idzie ruszyc z miejsca bo go dławi . Czasami strzeli tez na benzynie w kolektor , co na gazie nie ma miejsca. Wymieniony silniczek krokowy , przepływka ,czujnik temperatury , wszystkie weze od silniczka i odmy , nowe opaski itp , nic to nie dało , natomiast na gazie jezdzi normalnie , spalanie tez w normie , tylko troche faluja obroty , gazowniki poleca jakis stabilizator wolnych obrotow , da to cos ? Jezeli ktos ma jakis pomysl jak sobie z tym poradzic chetnie sprobuje
A wiec tak w mojej setce od pewnego czasu jest problem z jazda na benzynie czyli jezeli jest zimny , ładnie mam wolne obroty , autko fajnie przyspiesza itp , jak sie zagrzeje do okolo 50 stopni zaczyna nim szarpac, dusi sie do 3000tys obr pozniej jak jakos przeciagnie szrpnie i jedzie normalnie. Gdy sie go troche przeciagnie na obrotach tak pod 6 tys jezdzi normalnie do zgaszenia , pozniej powtorka z rozrywki ze nawet czasami nie idzie ruszyc z miejsca bo go dławi . Czasami strzeli tez na benzynie w kolektor , co na gazie nie ma miejsca. Wymieniony silniczek krokowy , przepływka ,czujnik temperatury , wszystkie weze od silniczka i odmy , nowe opaski itp , nic to nie dało , natomiast na gazie jezdzi normalnie , spalanie tez w normie , tylko troche faluja obroty , gazowniki poleca jakis stabilizator wolnych obrotow , da to cos ? Jezeli ktos ma jakis pomysl jak sobie z tym poradzic chetnie sprobuje
Ostatnio zmieniony 2012-04-30, 20:23 przez piter_dh, łącznie zmieniany 1 raz.
Big Mac to Big Mac. Tylko „le Big Mac”.
- p_bo
- Czeladnik
- Posty: 50
- Rejestracja: 2011-07-02, 13:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: 3-miasto
jezeli na lpg nic sie nie dzieje to moze trza by bylo zerknac na uklad Pb. Moze masz syf w baniaku albo juz Ci pompa niedomaga lub jeszcze cosik innego...
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE
moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145
i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145
i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2011-09-07, 00:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zywiec
A wiec tak : po zakreceniu na butli brak zmian , po odpieciu elektrozaworow rowniez , poo zdjeciu reduktora podniosly sie obroty , ale dalej falowaly i przygasal , natomiast sprawdzilem napiecia na krokowcu i opornosc czujnika 2-pinowego i z tego co wyczytalem jest ok , a to dalej nie chce byc jak powinno ;/
Big Mac to Big Mac. Tylko „le Big Mac”.
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
- gumiss64
- Mechanik
- Posty: 236
- Rejestracja: 2011-12-14, 11:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: PGO
Witam wszystkich Klubowiczów!
piter_dh, rozwiązałeś już problem ze swoim AAR-em?
Jeśli nie to obstawiam,że sonda lambda wyzionęła ducha. Miałem tą samą przypadłość wiele sprawnych podzespołów wymieniłem na nowe i nic nie pomogło. Ostatnią rzeczą jaką została była sonda lambda. odłączyłem aku, założyłem sprawną z mojego poprzedniego NG. podłączyłem aku, odpaliłem. Silnik pracował sobię do osiągnięcia 90st. i śmiga jak szalony .
Pozdraiwm
piter_dh, rozwiązałeś już problem ze swoim AAR-em?
Jeśli nie to obstawiam,że sonda lambda wyzionęła ducha. Miałem tą samą przypadłość wiele sprawnych podzespołów wymieniłem na nowe i nic nie pomogło. Ostatnią rzeczą jaką została była sonda lambda. odłączyłem aku, założyłem sprawną z mojego poprzedniego NG. podłączyłem aku, odpaliłem. Silnik pracował sobię do osiągnięcia 90st. i śmiga jak szalony .
Pozdraiwm
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
AUDI D2 [AEW]