[S6-2.2T AAN] na goracym silniku gasnie po ostygnieciu odpal
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
1. Dym jakiego koloru ? siwy ? niebieskawy ? nieokreślony ?. Bywa, że skroplona woda odparowuje z wydechu i daje wrażenie dymu po wymieszaniu ze spalinami.bembro pisze:witam braci po dłuższej przerwie . ten temat z czujnikami został ogarnirty ..czyli cujnik walka wymienilem i ok.. ale tak teraz mam inny problem moja esa jak sie zagrzeje to skacza jej obroty i zaczyna dymic mysle ze przeplywka nie padla bo i tak jakies 3 lata temu wymienilem na nowa..a po podpieci pod kompa zadnych bledow nie pokazuje ale sprawdzilem temperature zasysanego powietrza i jest zawyzona bo temperatura powietrza ma 20 st a vagu pokazuje jakies 36 do 40 a nawet i wiecej bo dzis 60 st.. co to moze byc ??
2. Cieszy mnie, że kolejny AAN śmiga.
3. Falujące obroty po zagrzaniu mam i ja i powiem Ci, że sprawę olałem po wymianie 90% podzespołów bo jest dokładnie tak samo po jak i przed. Krokiowiec brudny się przycina, brudna przepływka .... łoj panie ...
4. Twoja teoria o dziurawym dolocie ma CZĘŚCIOWO rację gdyż osobiście jeżdżę z "dziurawym" z punktu widzenia MAF'a dolotem a to przez serwo .
5. Jeżeli zbyt wysoka temperatura powietrza w dolocie Cie wkurza to zapodaj FMIC, spadnie nieco ale nadal będzie nieco ponad temperaturę otoczenia. Intercooler nie jest perpetum mobile tak więc nie spodziewaj się w dolocie temperatury takiej jak otoczenie chociażby z tego powodu, że turbosprężarka podgrzewa powietrze doładowane, nie zachodzi również przemiana izotermiczna. Także sorry ale jeżeli na zewnątrz masz 20*C to w dolocie tym bardziej nie będzie 20*C.
6. Poza tym Jacek ma rację .
Więcej grzechów nie pamiętam.
- bembro
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-08-27, 15:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podkarpacie
powiem tak poskladalem wszystko i dalej to samo ale po odpieciu blow offa czyli sciaglem wezyk od podcisnienia i sie uspokoilo a jak podepne go spowrotem to dalej to samo;/ i jak myslicie co ma zawor do warjowania obrotówn i dymienia ?? hmm
a dym to tak bardziej pod siwy podchodzi a nawet siwo niebieski ale to tylko na bardzo goracym silniku i jak zacznie warjowac bo tak normalnie to czasem bardzo delikatnie pusci a to przez to ze podbiera troszke oleju ;/
a dym to tak bardziej pod siwy podchodzi a nawet siwo niebieski ale to tylko na bardzo goracym silniku i jak zacznie warjowac bo tak normalnie to czasem bardzo delikatnie pusci a to przez to ze podbiera troszke oleju ;/
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
ale ty nie masz blow offa, no chyba że wstawiłeś coś tuningowego, normalnie masz DV.
Dymienie na niebiesko to mogą być zarówno pierścienie, uszczelniacze a może turbina która puszcza.
Tak jeszcze myślę czy nie masz uszkodzonej membrany w DV i jakimś cudem odmą ci wywala olej, a DV przepuszcza.
Dymienie na niebiesko to mogą być zarówno pierścienie, uszczelniacze a może turbina która puszcza.
Tak jeszcze myślę czy nie masz uszkodzonej membrany w DV i jakimś cudem odmą ci wywala olej, a DV przepuszcza.
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
to wywal tego blowa - jestem przekonany że MAF głupieje, bo Blow (jeśli to nie hybryda) upuszcza ciśnienie w atmosfere. Możesz mieć przylewanie na wolnych obrotach a nawet gaśnięcie. Załóż hybrydę