[100-2.3 AAR] Cieknące pompy oraz problem z wisko
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
[100-2.3 AAR] Cieknące pompy oraz problem z wisko
Witam,
zauważyłem ostatnio kilka niewielkich wycieków w samochodzie no ale chciałbym to już za wczasu zrobić (w końcu chodzi tu o bezpieczeństwo).
1. Pompa Vaccum, leci w miejscu łączenia z blokiem silnika. Taka uszczelka wystarczy?:
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... iowej.html
Czy lepiej dołożyć i kupić wzmocnioną drutem?:
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... -vw-1.html
2. Pompa wspomagania cieknie na łączeniu obudowy. Przeszukałem internet i nie mogę znaleźć nic na temat tej uszczelki. Jedynie znalazłem ją, w zestawie naprawczym, który swoją drogą kosztuje ~150zł ale i tak w owym sklepie "brak towaru". Może by spróbować uszczelki na zamówienie?
3. Zorientowałem się, że coś z moim wiskiem jest nie tak. Otóż jest cały czas zapięte na sztywno, na zimym silniku nie idzie zatrzymać wentylatora, a po dodaniu gazu pod maską rozpętuje się istny huragan. Przy wyłączonym silniku idzie wiskiem obrócić ale ciężko. Dostałem od gościa, drugie wisko ale z tego co widzę taka sama lipa co u mnie -dokładnie ten sam opór stawia przy obracaniu, tak więc nie wiem czy jest sens w ogóle się bawić w podmiankę, tylko od razu kupić nową? http://www.eautosklep.com.pl/visco-sprz ... 211,a.aspx
Da radę gdzieś taniej wyrwać?
PS. Z tego co pamiętam, skręcając maksymalnie kołami na postoju, pompa zaczynała buczeń/piszczeć (dokładnie nie pamiętam), a dodatkowo obroty silnika spadały. Mogło być to spowodowane tym wyciekiem, czy po prostu pompa wymięka już?
zauważyłem ostatnio kilka niewielkich wycieków w samochodzie no ale chciałbym to już za wczasu zrobić (w końcu chodzi tu o bezpieczeństwo).
1. Pompa Vaccum, leci w miejscu łączenia z blokiem silnika. Taka uszczelka wystarczy?:
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... iowej.html
Czy lepiej dołożyć i kupić wzmocnioną drutem?:
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... -vw-1.html
2. Pompa wspomagania cieknie na łączeniu obudowy. Przeszukałem internet i nie mogę znaleźć nic na temat tej uszczelki. Jedynie znalazłem ją, w zestawie naprawczym, który swoją drogą kosztuje ~150zł ale i tak w owym sklepie "brak towaru". Może by spróbować uszczelki na zamówienie?
3. Zorientowałem się, że coś z moim wiskiem jest nie tak. Otóż jest cały czas zapięte na sztywno, na zimym silniku nie idzie zatrzymać wentylatora, a po dodaniu gazu pod maską rozpętuje się istny huragan. Przy wyłączonym silniku idzie wiskiem obrócić ale ciężko. Dostałem od gościa, drugie wisko ale z tego co widzę taka sama lipa co u mnie -dokładnie ten sam opór stawia przy obracaniu, tak więc nie wiem czy jest sens w ogóle się bawić w podmiankę, tylko od razu kupić nową? http://www.eautosklep.com.pl/visco-sprz ... 211,a.aspx
Da radę gdzieś taniej wyrwać?
PS. Z tego co pamiętam, skręcając maksymalnie kołami na postoju, pompa zaczynała buczeń/piszczeć (dokładnie nie pamiętam), a dodatkowo obroty silnika spadały. Mogło być to spowodowane tym wyciekiem, czy po prostu pompa wymięka już?
Ostatnio zmieniony 2014-10-01, 20:47 przez deep, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
1.wystarczy ta z 1 linku
2.wymieniaj pompe.rowniez w zwiazku z przypisem na dole.
3.wymien visco na nowe.
2.wymieniaj pompe.rowniez w zwiazku z przypisem na dole.
3.wymien visco na nowe.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
No wisko dmucha konkretnie Świszczy prawie jak turbo nawet na zimnym
No ale jak mówisz, że ma być jakiś tam opór to spróbuję z tym drugim wiskiem - a nuż będzie dobre
Co do pompy wspomagania to co kupić? Używkę oryginalną, czy może jakąś tańszą podróbę. Póki co niestety mam dużo innych wydatków i nie stać mnie na wydanie 500+ za nówkę oryginalną Ty Butter nie miałbyś jakiejś sprawnej w dobrych pieniądzach? Bo z allegro to pewnie ruletka jest...
PS. Widziałem na forum BMW, że wiskozy naprawiają - ale tylko w przypadku gdy jest non stop odpięte Szkoda, że nie ma takiego triku gdy jest zapięte...
No ale jak mówisz, że ma być jakiś tam opór to spróbuję z tym drugim wiskiem - a nuż będzie dobre
Co do pompy wspomagania to co kupić? Używkę oryginalną, czy może jakąś tańszą podróbę. Póki co niestety mam dużo innych wydatków i nie stać mnie na wydanie 500+ za nówkę oryginalną Ty Butter nie miałbyś jakiejś sprawnej w dobrych pieniądzach? Bo z allegro to pewnie ruletka jest...
PS. Widziałem na forum BMW, że wiskozy naprawiają - ale tylko w przypadku gdy jest non stop odpięte Szkoda, że nie ma takiego triku gdy jest zapięte...
Ostatnio zmieniony 2014-10-01, 22:02 przez deep, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Spróbuj, może okaże się dobre, bo opór ma być.deep pisze:No ale jak mówisz, że ma być jakiś tam opór to spróbuję z tym drugim wiskiem - a nuż będzie dobre
Szczerze to polecam ori używkę, te zamienniki to szajs niesamowity podobno.deep pisze:Co do pompy wspomagania to co kupić? Używkę oryginalną, czy może jakąś tańszą podróbę.
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
No właśnie też tak słyszałem. Niestety oryginalnych nówek cena jest mocno zaporowa
Ori używkę chętnie bym przygarnął ale z jakiegoś pewnego źródła. Zadzwonię do gościa od którego klimę brałem - może będzie miał jakąś sprawną
PS. A co z wiatrakiem elektrycznym ? Da radę jakoś łożysko wymienić, bo u mnie dosyć mocno chrobocze? Za Ori nówkę też trzeba solidnie zapłacić... Znalazłem na stronie gdzie, biorę wisko, taki wentylator firmy Hart dosyć tanio. Pewnie jakiś szit ?
Ori używkę chętnie bym przygarnął ale z jakiegoś pewnego źródła. Zadzwonię do gościa od którego klimę brałem - może będzie miał jakąś sprawną
PS. A co z wiatrakiem elektrycznym ? Da radę jakoś łożysko wymienić, bo u mnie dosyć mocno chrobocze? Za Ori nówkę też trzeba solidnie zapłacić... Znalazłem na stronie gdzie, biorę wisko, taki wentylator firmy Hart dosyć tanio. Pewnie jakiś szit ?
Ostatnio zmieniony 2014-10-01, 22:14 przez deep, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
czytaj pw.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
A i jeszcze mam jedno pytanie panowie.
Zaraz po kupnie samochodu, zapitalałem do roboty jak szalony (tak, tak - zaspałem ) i dosłownie na ostatnim skrzyżowaniu podczas mocnego hamowania, nagle straciłem hamulce. Oczywiście nie udało mi się zatrzymać i przeleciałem skrzyżowanie odmawiając zdrowaśkę... Szczęście takie, że nikt akurat nie jechał. Z tego co pamiętam, po prostu nagle auto przestało hamować, a pedał zrobił się chyba dużo miękkszy (albo to ja ze strachu tak go wciskałem ). Po wyjściu z auta czuć było spalenizną, i od tarcz buchał żar. Pomyślałem, że pewnie płyn stary i się zagotował, tak więc od razu stary płyn out, płukanie i napełnianie nowym. Brałem pod uwagę również zacinające się tłoczki, ale podczas normalnej jazdy problemów nie było, no i sprawdzałem też na minimalnym pochyleniu - auto stacza się bezproblemowo.
Po wymianie, co prawda nie miałem już tak dramatycznych przygód (bo tylko raz zdarzyło mi się taki rajd zrobić) ale nieraz miałem wrażenie, że auto przy bardziej dynamicznej jeździe traciło lekko moc hamowania. Po wyjściu z auta również czuć było zapach spalenizny...
Ten typ tak ma czy coś siedzi u mnie? Może mieć to związek z nieszczelnością przy pompie vaccum?
Zaraz po kupnie samochodu, zapitalałem do roboty jak szalony (tak, tak - zaspałem ) i dosłownie na ostatnim skrzyżowaniu podczas mocnego hamowania, nagle straciłem hamulce. Oczywiście nie udało mi się zatrzymać i przeleciałem skrzyżowanie odmawiając zdrowaśkę... Szczęście takie, że nikt akurat nie jechał. Z tego co pamiętam, po prostu nagle auto przestało hamować, a pedał zrobił się chyba dużo miękkszy (albo to ja ze strachu tak go wciskałem ). Po wyjściu z auta czuć było spalenizną, i od tarcz buchał żar. Pomyślałem, że pewnie płyn stary i się zagotował, tak więc od razu stary płyn out, płukanie i napełnianie nowym. Brałem pod uwagę również zacinające się tłoczki, ale podczas normalnej jazdy problemów nie było, no i sprawdzałem też na minimalnym pochyleniu - auto stacza się bezproblemowo.
Po wymianie, co prawda nie miałem już tak dramatycznych przygód (bo tylko raz zdarzyło mi się taki rajd zrobić) ale nieraz miałem wrażenie, że auto przy bardziej dynamicznej jeździe traciło lekko moc hamowania. Po wyjściu z auta również czuć było zapach spalenizny...
Ten typ tak ma czy coś siedzi u mnie? Może mieć to związek z nieszczelnością przy pompie vaccum?
Ostatnio zmieniony 2014-10-01, 22:40 przez deep, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
zmien klocki..po spaleniu masz je zporcelanowane..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Ogólnie przy normalniej jeździe hamulce bardzo dobrze hamują, tylko po dłuższej bardzo dynamicznej jeździe robią się cyrki... Jaki jest powód tego, że tak się grzeją? Założę nowe i zaraz też je popalę
Ostatnio zmieniony 2014-10-01, 22:47 przez deep, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
zaloz na przod wentyle..to pozwoli troche zbic temperature..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Udało mi się już tą uszczelkę od pompy vaccum dorwać.
PS. Uszczelka wymieniona mam nadzieję, że ciec nie będzie
PS. Uszczelka wymieniona mam nadzieję, że ciec nie będzie
Ostatnio zmieniony 2014-10-16, 21:03 przez deep, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'