Witam,
Ostatnio chodzi mi po głowie zrobienie wolnego przelotu - wywalenie kata i wsadzenie tam strumienicy. Co chciałbym tym uzyskać? Odetkać silnik - wydaje mi się, że kat po 25 latach (w tym prawie 10 na lpg) jest albo zapchany albo już ze starości i tak nie spełnia swojego zadania. Myślicie, że warto? Mogę liczyć na jakąś poprawę czy raczej gra nie warta świeczki? Ile kosztuje zrobienie takiego przelotu? Głośność wydechu dużo się zmieni? Nie ukrywam, że nie chciałbym, żeby auto buczało i huczało już z daleka podczas normalnej jazdy - w końcu nie jest to golf spod remizy .
PS. Jak sprawa z sondą lambdą? Po wywaleniu kata będzie pracowała poprawnie? Nie będzie robiła silnika w .... konia ? Niby jest przed katem ale warto zapytać szpeców
Ma ktoś zamontowany taki wydech w 2.3?
[100-2.3 AAR] Wolny przelot - kat out?
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
[100-2.3 AAR] Wolny przelot - kat out?
Ostatnio zmieniony 2015-01-14, 21:51 przez deep, łącznie zmieniany 7 razy.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Tak, tak jest jeden kat wiem o tym... jakoś tak mi się napisało (chwilowe zaćmienie umysłu - w tytule też wcześniej tak napisałem ale od razu poprawiłem) Ale czy jest sens w ogóle to robić? Będą jakieś pozytywne skutki tej operacji ew. negatywne? Jaki koszt takiej roboty? No i za ile można sprzedać kata?
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'