[S4-2.2T AAN] Kłopot z przekładnią kierowniczą wymiana przew

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Marian-m110
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 62
Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włoszczowa

[S4-2.2T AAN] Kłopot z przekładnią kierowniczą wymiana przew

Post autor: Marian-m110 »

Jakiś czas temu spękały mi przewody od pompy do przekładni kierowniczej, wymontowałem i zakuli mi nowe. Od tamtej pory przy manewrach coś tak jakby tarło i to nie zawsze nie wiem co to jest czy możecie doradzić co za problem ?
gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

Post autor: gti18 »

Marian-m110, a odpowietrzyłes układ?
Marian-m110
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 62
Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włoszczowa

Post autor: Marian-m110 »

Jak tego dokonać ? Myślałem że sam się odpowietrzy .
gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

Post autor: gti18 »

Marian-m110, zalewasz płyn do zbironika zostawiasz odkręcony korek i kręcisz w miejscu do końca kierownicą w jedną i drugą stronę. Robisz tak długo aż przy kręceniu kierownicą aż przestaną wychodzić powietrze w zbiorniczku.
Marian-m110
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 62
Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włoszczowa

Post autor: Marian-m110 »

Auto jeździ już 3 tygodnie
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

Według mnie to wina zakutych węży. Musi być oryginał.

Mnie poszedł wąż zasilający, zakułem i też mam takie rzężenie przy skrętach kierownicą i pompa mi głośno pracuje.

Jak zakuwają węże to nie wstawiają dławików i dlatego tak jest.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”