[S4-2.2T AAN] Kłopot z przekładnią kierowniczą wymiana przew
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
[S4-2.2T AAN] Kłopot z przekładnią kierowniczą wymiana przew
Jakiś czas temu spękały mi przewody od pompy do przekładni kierowniczej, wymontowałem i zakuli mi nowe. Od tamtej pory przy manewrach coś tak jakby tarło i to nie zawsze nie wiem co to jest czy możecie doradzić co za problem ?
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Według mnie to wina zakutych węży. Musi być oryginał.
Mnie poszedł wąż zasilający, zakułem i też mam takie rzężenie przy skrętach kierownicą i pompa mi głośno pracuje.
Jak zakuwają węże to nie wstawiają dławików i dlatego tak jest.
Mnie poszedł wąż zasilający, zakułem i też mam takie rzężenie przy skrętach kierownicą i pompa mi głośno pracuje.
Jak zakuwają węże to nie wstawiają dławików i dlatego tak jest.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było