Witam Ekipę.
Myślał ktoś o ITB do v6 ABC.
Nie ma nigdzie info na ten temat.
Wiecie z czego podejdzie itd? Cokolwiek.
[100-2.6 ABC] ITB do v6
- TheStig95
- Mechanik
- Posty: 158
- Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
- Imię: Michał
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: quattro
- Skąd: Serock
IndividualTrotleBody czyli każdy cylinder ma swoją przepustnicę i chodzi o jak najkrótszy czas reakcji pomiędzy zmianą położenia pedału gazu a reakcją silnika na tą zmianę. Ogólnie stosuje się to rozwiązanie w sporcie. W dupowozach nikt tego nie wsadza (wyjątki potwierdzają regułę).
Ugrać można sporo bo poza niskim czasem reakcji można poprawić mocy i przebieg momentu, jednak nie jest to rozwiązanie do seryjnego silnika.
Ugrać można sporo bo poza niskim czasem reakcji można poprawić mocy i przebieg momentu, jednak nie jest to rozwiązanie do seryjnego silnika.
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST